| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 12 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 10.09.08 Prihlásený: 24.10.23 Príspevky: 2201 Témy: 125 Bydlisko: Harlow England | Napísal fAk3: 22.03.2012 16:53 | |
|
Ahojte, dnes som sa rozhodol, že si kúpim na Steame DOD Source. Vyplnil som všetky údaje, všetko správne a tak ako má byť. Dal som purchase a hore mi vyskočila tabulka, že transakciu sa nepodarilo zrealizovať, pretože boli zadané zlé údaje, ktoré sa nezhodujú s tými v banke, alebo mi banka drží peniaze.
Tak som si povedal, že som sa asi pomýlil a šiel som si to purchasnuť ešte raz. Ale povedal som si, že pred tým sa ešte pozriem na net baking či mi to predsa len nestrhlo. Pozerám a vidím, že pri pfunds available som mal o 5,99 menej (toľko stojí tá hra). Čiže strhlo mi to peniaze, ale hru mi to nepridalo. Ako mám teraz postupovať? Ďakujem
_________________ Laptop Asus TUF A15 Ryzen 5 4600 1650 Ti 4GB 8GB RAM 512gb ssd |
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
Kontaktovať steam support... ako vždy
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 19.12.07 Prihlásený: 07.03.24 Príspevky: 520 Témy: 76 Bydlisko: Luzern (CH) | Napísal Sabone: 22.03.2012 17:35 | |
|
Steam ti vráti peniaze. Mne sa to stalo cez paypal. Tiež tam niečo nesedelo. Strhlo peniaze, hru som ale nemal. Po hodine alebo dvoch mi peniaze došli spat na účet alebo paypal, už neviem Ale ako ti napísal kolega...radšej napíš aj na steam support.
_________________ MB:Asrock Z370 Extreme 4 ; CPU:Intel Core i5-8600K ; CPU COOLER:Noctua NH-D15 ; RAM:G.Skill Ripjaws V DDR4 2x8 GB 3200MHz CL12 ; GPU:Gainward GeForce GTX 1060 6144MB ; PSU:Super Flower SF-650P14XE ; SDDSystem:Samsung 970 EVO 250GB M.2 NVMe SDD1:SAMSUNG 860 EVO 500GB ; HDD2:WESTERN DIGITAL Caviar Blue 500GB ; Case:Cooler Master HAF 922 ; Fan:3x ARCTIC Fan Pro 2 L TC ; Monitor:LG IPS235p Notebook:Macbook Air 11' Sound: Harman Kardon Soundstick III ; Audio Technica ATH-M50x + Axe I/O |
|
Registrovaný: 10.09.08 Prihlásený: 24.10.23 Príspevky: 2201 Témy: 125 Bydlisko: Harlow England | Napísal autor témy fAk3: 22.03.2012 17:48 | |
|
Ďakujem ... no už som napísal na support, ale zrejme budú po mne chcieť screen z internet bakingu, že mi tie peniaze naozaj strhlo. Ale vo výpise transakcií ešte nemám napísané, že som platil toľko a toľko za tú hru Steamu, čiže musím čakať, kým to tam nabehne.
_________________ Laptop Asus TUF A15 Ryzen 5 4600 1650 Ti 4GB 8GB RAM 512gb ssd |
|
Registrovaný: 10.10.06 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 4984 Témy: 171 Bydlisko: Trnava |
Nemas tu sumu len zablokovanu na karte, kedze nie je zauctovana? Skontroluj si historiu platieb kartou, co ti vypise.
_________________ CASE Lian Li PC-7NB with 3x Noctua NF-S12A FLX | PSU Seasonic M12II-520 80 Plus Bronze | MB MSI B450 TOMAHAWK | CPU AMD Ryzen 5 3600 with Noctua NH-U12S | RAM 4x8GB ADATA XPG GAMMIX D10 DDR4 3200MHz CL16 | GPU MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | DISK ADATA XPG GAMMIX S11 Pro SSD 512GB MOUSE Logitech M330 Silent Plus | KEYBOARD HP Wired Desktop 320K Keyboard | SOUNDCARD Creative Sound Blaster Z | HEADPHONES Sennheiser RS170 | MONITOR 24" AOC G2460VQ6 1920×1080@75Hz with FreeSync | INTERNET 400/40 Mbps | OS Home 11 & MS 365 Basic | EXTRA ImDisk Toolkit (Desktop/Caches) |
|
Registrovaný: 10.09.08 Prihlásený: 24.10.23 Príspevky: 2201 Témy: 125 Bydlisko: Harlow England | Napísal autor témy fAk3: 22.03.2012 23:18 | |
|
No však áno, mám o toľko menej dostupných prostriedkov, napr. stav účtu 650 libier, ale dostupných iba 645 libier ... avšak hru nemám nikde, neviem prečo ... čo majú podozrenie, že karta nie je moja? či?
V histórii si to ešte skontrolovať neviem, lebo to tam nemám.
// pridané po 5 hodinách 24 minútach od posledného príspevku
Ahojte, no toto mi poslali ...
Kód: Hello,
A staff member has replied to your question:
Hello Patrik,
Thank you for contacting Steam Support.
Are you attempting to make the purchase through Steam or with a web browser using the storefront webpage?
If using Steam, try the following:
If using a PC -Exit Steam, then go to the location that Steam is installed to. By default this is C:\\Program Files\\Steam directory (this is the default with a Steam installation - if you set a different installation directory, you will need to browse to it). -Delete all of the files except for: Steam.exe And the folder \\SteamApps\\
If using a Mac: -Exit Steam and go to the folder Users/[username]/Library/Application Support/Steam -Delete all of the files in this folder except for SteamApps.
Restart your computer and test the issue.
Note: This process will not affect your currently installed games.
If the issue still persists, try using a web browser (Internet Explorer 7 or higher, or Safari or Firefox if on a Mac) to make the purchase using http://store.steampowered.com/
If it still fails, try logging into your Steam account and making the purchase directly through the Store interface.
Please let us know if you have further questions or concerns.
Skúšal som to, ale nepomohlo ... oni ma asi zle pochopili ... dačo zlyhalo pri platbe, vypísalo dačo v tom slovazmysle, že som zadal zlú adresu, resp. údaje, iné ako sú na kreditke a podobne, už si presne nepamätám.
Nemohli by ste mi prosím vás dakto zbúchať po anglicky text, kde im to objasním? :/ áno žijem v Londýne, ale iba krátku dobu a moja anglina nie je žiadna sláva :/ budem vám vďačný, ďakujem
btw tam dole odo mňa chcú aby som si skúsil hru ešte raz zakúpiť cez browser a potom cez steam .. ale ja nie som idiot, nebudem si ju predsa znova kupovať, lebo mi to stiahne ešte raz peniaze .. a nechcem sa tam potom s nimi dohadovať, aby mi ich vrátili ..
_________________ Laptop Asus TUF A15 Ryzen 5 4600 1650 Ti 4GB 8GB RAM 512gb ssd |
|
Registrovaný: 11.03.12 Príspevky: 186 Témy: 5 |
obkecy zvladnes aj ty, pointa bude asi takato.
When I tried to confirm the 5.99 payment for the game, I've received error message stating the billing address does not match the credit card registered address. however, when I checked my account balance, it was showing the 5.99 was reserved. I still don't have the game on my steam account. Can you please confirm if the payment was processed correctly and my account will be debited or if the money was just authorized and and based on the fact that I received that error message, the authorization will be released shortly and the money will become available on my account again?
If the payment was processed succesfully, what would I have to do in order to add the game to my steam account?
|
|
Registrovaný: 10.09.08 Prihlásený: 24.10.23 Príspevky: 2201 Témy: 125 Bydlisko: Harlow England | Napísal autor témy fAk3: 24.03.2012 13:39 | |
|
Ďakujem Ti veľmi pekne, idem im to poslať Potom sa ozvem, keby nastali ešte nejaké nezrovnalosti
Toto mi odpísali:
Hello Patrik,
The purchase failed due to information, such as AVS or CVV data, being entered incorrectly at the time of your purchase. The bank does not require this information to be an exact match, but the Steam store does to meet our fraud prevention standards.
Your bank has put a hold on the funds waiting for the payment to be collected by us. We will not attempt to collect the funds. Once the bank reconciles your account and sees that we have not collected funds for that transaction, the locked funds should be released. This usually takes 3-5 business days, however, it may take up to 10 depending on the bank.
You have not been charged for the failed transaction. No funds were collected. It is now your bank's responsibility to release the pending charges.
If you have any further questions, please contact your bank directly.
Ja na účte peniaze mám, čiže neviem čo je problém ... Tak teraz mám počkať kým čo?
_________________ Laptop Asus TUF A15 Ryzen 5 4600 1650 Ti 4GB 8GB RAM 512gb ssd |
|
Registrovaný: 11.03.12 Príspevky: 186 Témy: 5 |
a co z toho nechapes?
jasne napisali ze platba nepresla a banka by mala uvolnit autorizaciu behom par dni = ziadne peniaze nestrhli a nestrhnu.
ak tu hru teda chces, mozes ju kupit znova.
|
|
Registrovaný: 23.08.10 Prihlásený: 02.09.20 Príspevky: 1886 Témy: 64 Bydlisko: Partizanske |
fake zda sa mi ze ti odpisali ze im ziadne peniaze neprisli, cize problem bude niekde v tvojej banke
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
Nieže neprišli, oni ich odmietli. Ľudia, kde vás preboha učili angličtinu? Jasne dokonca ešte aj uvádzajú, kde mohla nastať chyba - v zadaní údajov. Tie banky nemusia vyžadovať, ale Steam ich vyžaduje a teda platbu neprijal. Banka momentálne čaká (čakala), či si ich Steam prevezme, ale Steam to neurobí, čiže ich banka uvoľní (ak sa tak už nestalo).
fAk3, ako sa ty v Londýne vlastne dorozumievaš?
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 10.09.08 Prihlásený: 24.10.23 Príspevky: 2201 Témy: 125 Bydlisko: Harlow England | Napísal autor témy fAk3: 25.03.2012 0:37 | |
|
Dorozumievam sa anglicky, ale nie som na takej úrovni ako ty. Anglinu som mal v škole len jeden rok a žijem tu 4 mesiace. A ďakujem za reakcie.
_________________ Laptop Asus TUF A15 Ryzen 5 4600 1650 Ti 4GB 8GB RAM 512gb ssd |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 12 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|