| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 11 ] | |
Autor | Správa |
---|
|
Reklamoval som monitor Samsung (zobrazovacia vada) v zarucnej lehote 24 mesiacov v obchode Shark, kde bol aj kupeny.
Problem nastal, ked mi v Sharku povedali, ze seriove cislo monitoru vyrazene na zadnej strane monitoru sa nezhoduje s cislom uvedenym na fakture. Proti tomuto som sa vyrazne ohradil, nakolko viem, ze monitor, ktory som kupoval v obchode, je aj tym, ktory som priniesol na reklamaciu (a zaroven bol aj prvy a posledny LCD monitor, ktory som doteraz v zivote vlastnil). Tento fakt sa aj nasledne zapisal do reklamacneho protokolu, napriek mojim vyhradam a monitor bol prevzaty na reklamaciu.
Zakonna lehota 30 dni na reklamacne konanie uz ubehla a v predajni ani na 32 den moj monitor nemali fyzicky pritomny. Peniaze mi vratit Shark odmieta, nakolko stale tvrdia, ze monitor, ktory som reklamoval, nie je ten, co som kupoval.
Kedze mi kamarat predajcu v Sharku pred rokom robil, potvrdil mi, ze ich databazovy system si vedie aj seriove cisla pri predaji v systeme, preto nie je pri troske ochoty problem dohladat seriove cislo reklamovaneho monitoru v ich systeme a najst fakturu, ku ktorej je priradene. Na moju prosbu, dohladat seriove cislo mnou reklamovaneho monitoru v systeme reagovali negativne, s tym, ze to nie je ich povinnost.
Monitor som kupoval na rezervaciu, pocas kupy ich bol nedostatok a v case, ked som ho preberal na predajni mali posledne dva kusy, takze som si pomerne isty, ze moj rezervovany kus zamenili s druhym na predajni. Zial ochota overit tento fakt nie je v zaujme Sharku.
Ako by ste postupovali v takejto situacii? Za rady vopred dakujem.
|
|
Registrovaný: 21.02.06 Prihlásený: 08.12.14 Príspevky: 5404 Témy: 30 Bydlisko: Bratislava | Napísal shaggy: 20.09.2009 20:17 | |
|
Máš potvrdenie o prijatí reklamácie? Ak ti vystavili papier a normálne monitor prijali, tak nie je o čom. Ak mali výhrady, tak ho nemali vôbec prijať. Tak či tak, nedodržali zákonom stanovenú lehotu, preto môžeš odstúpiť od zmluvy. A rovno sa obráť aj na SOI.
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |
|
| Napísal autor témy icefire: 20.09.2009 20:21 | |
|
shaggy dakujem za odpoved, samozrejme, ze potvrdenie mam, ako aj vsetky papiere o kupe. Na SOI sa obratim, ty ale maju v pravomoci len to, ze im za nedodrzanie daju pokutu, to ale neznamena, ze budu ochotni vratit peniaze za monitor.
Peniaze teda proste vratit nechcu ani na zaklade tychto faktov, preto by som rad vedel, ako to dalej riesit. Skoda, ze som nevedel, ze je to v podstate MO Agemu, to by som tam naozaj ten monitor nekupoval (vzhladom na predchadzajuce skusenosti z minulosti)
|
|
Registrovaný: 21.02.06 Prihlásený: 08.12.14 Príspevky: 5404 Témy: 30 Bydlisko: Bratislava | Napísal shaggy: 20.09.2009 23:42 | |
|
Prezeral si si ten papier? Prevzali to od teba ako "reklamáciu", alebo ti poskytli len nejaký pozáručný servis (keďže podľa nich išlo o iný monitor)?
S riešením ti tu už moc nepomôžeme, skús sa obrátiť na nejaké špecializované fórum, tam ti poradia lepšie.
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |
|
| Napísal autor témy icefire: 21.09.2009 8:28 | |
|
nie shaggy, islo o klasicku zarucnu opravu, nie pozarucnu, to by som tam urcite nenechal
specializovane forum som hladal, nasiel som spotrebitelia.sk, ale stadial mi uz vyse tyzdna nik neodpisal, i ked som ich kontaktoval priamo na mail
|
|
Registrovaný: 21.02.06 Prihlásený: 08.12.14 Príspevky: 5404 Témy: 30 Bydlisko: Bratislava | Napísal shaggy: 21.09.2009 11:25 | |
|
Špecializované fórum som myslel napríklad porada.sk - tam majú s tým určite väčšie skúsenosti.
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |
|
| Napísal autor témy icefire: 21.09.2009 11:46 | |
|
dakujem za info, skusim aj tam
|
|
Registrovaný: 08.11.06 Prihlásený: 13.04.18 Príspevky: 7744 Témy: 127 Bydlisko: BA/TT | Napísal f4r0: 21.09.2009 12:57 | |
|
skusil by som podla product number zistit kam putoval od vyrobcu, resp, distributora. bude to asi interna informacia, no za pokus nic nedas.
no ak to bude shark, mas imho na 80% vyhrate.
//este ma napada, nechat shark sharkom a ist priamo k autorizovanemu servisu. im je jedno kto ho predal. podla P/N si ho vyhladaju a budu postupovat dalej. (osobna skusenost)
_________________ CPU: AMD Ryzen5 1600 @ 3,9GHz, Hyper 212, MB: Fatal1ty AB350 Gaming K4, RAM: 2x8GB DDR4 Kingston 3000MHz, GPU: MSI RX 580 GAMING+ X 8G, SSD: Samsung EVO 500GB, HDD: Seagate Baracuda 7200.12 2TB, LCD: AOL Q3279VWF, Key/M: A4Tech Bloody B318, A4Tech Bloody P93, Seasonic 520W, Antec 300, OS: Win10 x64 , NAS: Synology DS115(2TB) CP: Honor 9, PlayStation4 NB: Lenovo IdeaPad 110, Galaxy Tab Inteligencia je to, čo používaš keď nevieš čo máš robiť Jean Piaget |
|
Registrovaný: 16.07.07 Prihlásený: 07.03.24 Príspevky: 388 Témy: 10 Bydlisko: Fintice (PO) |
ešte to môžeš skúsiť aj na http://staznosti.sme.sk/index.php možno negatívna reklama trochu Shark rozhýbe...
EDIT: opraveny link
_________________ Intel Core i5-3570, Gigabyte H77-DS3H, Kingston Vengeance 16GB-1600Mhz Dual Channel kit, SSD Kingston V300 120GB, HDD Samsung F2 1TB, Asus Geforce GTX-750 2GB, powered by Fortron 460W, Phone: Nexus 5 16GB, Printer: HP LaserJet P1005 |
|
| Napísal autor témy icefire: 21.09.2009 15:44 | |
|
f4r0 píše: skusil by som podla product number zistit kam putoval od vyrobcu, resp, distributora. bude to asi interna informacia, no za pokus nic nedas. no ak to bude shark, mas imho na 80% vyhrate.
//este ma napada, nechat shark sharkom a ist priamo k autorizovanemu servisu. im je jedno kto ho predal. podla P/N si ho vyhladaju a budu postupovat dalej. (osobna skusenost)
No zaniest do servisu inde ho zial nemozem, nakolko ho stale nemaju u seba, ale v servise. Co sa tyka sledovania jeho distribucnej cesty pred predajom, netusim, kde sa k takejto informacii dostanem, pochybujem, ze to bude volno dostupne na nejakej www stranke.
patrick1 staznosti.sme.sk poznam, jednu staznost tam uz mam zverejnenu, takze to zatial odlozim na neskor, pokial sa to nevyriesi do urciteho casu.
|
|
Registrovaný: 27.09.06 Prihlásený: 24.08.20 Príspevky: 322 Témy: 12 Bydlisko: Kosice | Napísal a4000: 23.09.2009 10:55 | |
|
f4r0 píše: skusil by som podla product number zistit kam putoval od vyrobcu, resp, distributora. bude to asi interna informacia, no za pokus nic nedas. no ak to bude shark, mas imho na 80% vyhrate.
//este ma napada, nechat shark sharkom a ist priamo k autorizovanemu servisu. im je jedno kto ho predal. podla P/N si ho vyhladaju a budu postupovat dalej. (osobna skusenost)
podla P/N to urcite nevysledujes, nakolko P/N je u kazdeho monitora daneho typu rovnake, stale to musi byt ked uz tak P/N (part number) + S/N (serial number)...
taktiez v autorizovanom servise urcite nestaci iba P/N, plati to co vyssie...
no a on ma prave problem s tym S/N, ze nesedi s tym, ktore ma pravdepodobne uvedene na dodacom liste k LCD
to icefire:
do buducna si urcite stale skontroluj pri kupe realne S/N na zariadeni a S/N uvedene v dodacom liste, ak nesedi, ihned to reklamuj! teraz su v podstate "vo vyhode" oni, proste z ich pohladu reklamujes u nich LCD, ktore si tam podla dokumentacie nezakupil...
samozrejme, to ako sa spravaju je dost neprofesionalne, pravdepodobne urobili chybu oni a preco by si to mal znasat Ty? postupoval by som tak, ako Ti radil shaggy, LCD Ti prebrali na zarucnu opravu, tak nech ju riesia
a urcite kontaktuj SOI, 30 dnova lehota na zarucnu opravu uplynula, mas narok na opraveny vyrobok resp. vratenie penazi
_________________ Ak mate nejaky stary 8/16-bit pocitac Commodore/Amiga/Atari ci ine, resp. prislusenstvo k nim a chcete to predat/darovat, prosim ozvite sa na mail a4000(zavinac)post.cz, dakujem
Fractal Design Define XL R2|Fortron Aurum Gold 700W|Asus Z170 PRO Gaming|i7-6700K|Arctic Freezer 13 CO|32GB Kingston DDR4 2133MHZ CL14 HyperX FURY (4x 8GB)|Samsung 950 Pro M.2 SSD 512GB|Gigabyte GTX 960 G1 Gaming 4GB|DELL UltraSharp U2415|Microsoft SideWinder X6|Synology DS215j DiskStation|.....|Amiga 500, 600, 1200, 2000, 4000|Commodore 64, SX64, 128, 128D|Atari 800XL, 800XE, 130XE, 1040STe |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 11 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|