[ Príspevok: 1 ] 
AutorSpráva
Offline

Prevádzkovateľ fóra
Prevádzkovateľ fóra
SEO články - interval.cz

Registrovaný: 01.05.05
Príspevky: 12421
Témy: 1447 | 1447
Bydlisko: Bratislava
Vek: 32
NapísalOffline : 14.07.2006 1:26 | SEO články - interval.cz

Aby se o vašich stránkách vědělo
Citácia:
Chcete, aby byly vaše stránky viditelnější? Víte, co pro to musíte udělat? V tomto článku se dozvíte, jak můžete úspěšně zaregistrovat své stránky do nejdůležitějších českých i zahraničních vyhledávačů. Jsou-li vaše stránky jen v češtině, je úkol poměrně jednoduchý - stránky musíte zaregistrovat do vyhledávačů Seznam, Atlas, Klikni, Centrum, Quick, Redbox a Webseek. Tyto vyhledávací servery (kromě Webseek) pracují s databázemi stránek seřazených podle kategorií. Umožňují i tzv. fulltextové vyhledávání všech pro ně dostupných internetových stránek na základě zadaných vyhledávacích kritérií - klíčových slov nebo frází.

Zdroj: interval.cz/clanky/aby-se-o-vasich-strankach-vedelo/



Link popularity = být viděn
Citácia:
Prosadit se s anglickou nebo německou verzí stránek u největších zahraničních vyhledávačů není jednoduché. Hodně vám v tom může pomoci "link popularity". V článku naleznete praktické rady, jak s ní pracovat. "Link popularity" je jedno z kritérií, které zahraniční vyhledávače používají pro hodnocení relevantnosti stránek po zadání hledaného slova nebo fráze. Stránky s nízkou hodnotou tohoto kritéria se umístí hůře (u některých vyhledávačů se při nulové hodnotě tohoto kritéria neumístí vůbec) než obsahově shodné stránky, jejichž "link popularity" dosahuje vyšší hodnoty. Zjednodušeně řečeno je tato hodnota určena celkovým počtem stránek z jiných domén než je vaše, z nichž vede odkaz na vaše stránky. To by však bylo příliš jednoduché.

Zdroj: interval.cz/clanky/link-popularity-byt-viden/



Na co si dát pozor při výběru doménového jména
Citácia:
Ve chvíli, kdy již máte hotové stránky, přichází na řadu jejich umístění na server. S tím přímo souvisí i volba doménového jména. Při ní je dobré mít na paměti několik zásad. V případě, že se vaše stránky týkají subjektu, který již má nějaké jméno (např. stránky firmy, organizace, instituce, časopisu nebo osobní stránky), měli byste nejprve registrovat toto jméno. Pokud jsou jméno subjektu i jeho alternativy (viz níže) již registrované nebo se vaše stránky žádného takového subjektu netýkají, měli byste si napsat pár slov, která se uživatelům vašich stránek vybaví v souvislosti s vašimi stránkami, a jedno z nich si zaregistrovat.

Zdroj: interval.cz/clanky/na-co-si-dat-pozor-pri-vyberu-domenoveho-jmena/



Jak se dostat na Yahoo!, Google a PPC vyhledávače
Citácia:
Pokud chcete svými internetovými stránkami nebo službami oslovit i zahraniční zákazníky, finanční investice do zahraničních vyhledávačů jsou nezbytné. Jde jen o to, aby byly investice co nejefektivnější. Jak na to? Zaměřím se na prestižní vyhledávače Yahoo! a Google a na stále populárnější vyhledávače pracující metodou PPC (pay-per-click), jejichž nejznámějším představitelem je Overture, dříve známá jako GoTo.

Zdroj: interval.cz/clanky/jak-se-dostat-na-yahoo-google-a-ppc-vyhledavace/



Cesta do vyhledávačů za 120 dní
Citácia:
Fulltextové vyhledávače se mohou postarat o nemalou návštěvnost vašeho webového místa. Podmínkou je ale kvalitní optimalizace stránek. Tento článek ukazuje, že taková optimalizace nemusí být přehnaně drahá a zvládnout ji může každý, kdo umí trochu psát a chce svému webu věnovat něco času. Bertie Keegan (Danaher Design) nedávno vyzkoušel a v příspěvku na Webmaster World představil rychlou a efektivní metodu, jak dosáhnout dobrého umístění zcela nového webového místa ve vyhledávačích. Metoda je hezky popsaná, získala pozitivní ohlas komentátorů a plně se shoduje s mými vlastními zkušenostmi. Proto jsem se s Bertiem dohodl, že ji společně představíme i českým čtenářům. Popsaný postup je obzvlášť vhodný pro nekomerční weby s větším objemem hodnotného informačního obsahu. Finanční náklady jsou minimální – jen spolehlivý hosting a registrace domény. Dobré výsledky však zadarmo samozřejmě nejsou. Co ušetříte na penězích, musíte dohnat prací.

Zdroj: interval.cz/clanky/cesta-do-vyhledavacu-za-120-dni/



SEO - Search Engine Optimization
Citácia:
O tvorbě webových stránek již byly sepsány stohy návodů, příruček, knih a množství webů. Všude se popisují technologie jako (X)HTML, CSS, JavaScript, Flash a další, ale o jejich správné optimalizaci pro vyhledávače se začalo mluvit až v poslední době. A právě ona je jednou z nejdůležitějších součástí kvalitní webové prezentace. Můžete mít výborný obsah, ale když ho nikdo nenajde, je vcelku k ničemu. Takový extrém většinou nehrozí, pokud je obsah opravdu dobrý, vyhledávač si k vám cestu najde, ale s rostoucí konkurencí začne být SEO čím dál tím důležitější.

Zdroj: interval.cz/clanky/seo-search-engine-optimization/



Optimalizace pro weblogy
Citácia:
O SEO neboli optimalizaci pro vyhledávače jste již určitě slyšeli. Přínosem pro servery může být ale také optimalizace pro weblogy. Řekneme si, proč bychom měli pro weblogy optimalizovat, pro které weblogy a jak toho dosáhnout, včetně několika praktických příkladů. Zopakujme si co jsou to weblogy - internetové deníky, na jejichž příspěvky lze odkazovat a k jejichž rysům patří většinou subjektivita názorů autora (či autorů). V českém prostředí mají navíc weblogy tu zvláštnost, že kromě názoru autora málokdy přináší novou informaci. Jednou z forem takovýchto deníků jsou odborné weblogy, zabývající se většinou jedním konkrétním tématem. A právě tyto weblogy mohou být cílem pro naši optimalizaci. Proč bychom měli pro weblogy optimalizovat? Weblogy jsou poměrně módní záležitostí a celkově přitahují velké množství čtenářů. Obzvlášť odborné weblogy, které jejich čtenáři berou jako zdroj toho nejlepšího z oboru a proto nepociťují potřebu chodit jinam. Pro takové čtenáře je weblog jedinou cestou k vašemu webu, článku či informaci. Weblogy dosahují také vysokého umístění ve vyhledávačích. Důvodů je několik. U vyhledávače Google tomu přispívá, díky prolinkovanosti weblogů, vysoká hodnota GPR (Google Page Rank).

Zdroj: interval.cz/clanky/optimalizace-pro-weblogy/



Optimalizace pro weblogy podruhé
Citácia:
Ve svém prvním článku na téma optimalizace pro weblogy jsem uvedl několik dobrých důvodů, proč a jak pro weblogy optimalizovat. Dnes si ukážeme na praktických příkladech, jak je tato metoda využitelná a také využívaná. Vzhledem k silné optimalizaci tohoto článku na weblogy a jeho následné dobré dostupnosti na vyhledávačích, právě přes weblogy, které tento článek zalinkují, si to nepovíme jen dnes, ale ještě i zítra a pozítří a popozítří...

Zdroj: interval.cz/clanky/optimalizace-pro-weblogy-podruhe/



Píšeme pro web - o síle slov
Citácia:
Dobrý text dokáže udělat z neúspěšného webu úspěšný. Dobrý text prodává zboží a zvyšuje návštěvnost stránek. Přesto je u nás řemeslo s anglickým názvem web copywriting - česky bychom ho nejspíš nazvali obchodní psaní pro web - popelkou webové tvroby. Čtenáři Oty Pavla si jistě vzpomenou, jak pan Popper, obchodní zástupce firmy Electrolux, prodával vysavače v zapadlé vesničce bez elektřiny, a uspěl. Jindy a jinde, tentokrát na webu, nabízel Mike Enlow 100 dolarů. Zdarma, jen za 10 dolarů poštovného. A neuspěl - alespoň ze začátku. Co mají tyto dva příběhy společného? Ukazují sílu slov. Pan Popper nemohl bez elektřiny svůj výrobek ani pořádně předvést. Mohl však mluvit a své oběti prostě ukecal. Mike Enlow to měl jednoduší. K tomu, aby neprodal 100 dolarů za deset mu stačilo jediné - napsat nabídku stejně špatně jako autoři většiny ostatních webových textů. Když později text přeformuloval, zájemci se jen hrnuli.

Zdroj: interval.cz/clanky/piseme-pro-web-o-sile-slov/



Píšeme pro web - cíle a formy textu na webu
Citácia:
Ještě než webový copywriter sedne za klávesnici, čeká ho náročná příprava a mnohá obtížná rozhodnutí. Dvě věci však musí být jasné už od začátku - účel textu a jeho umístění či forma. A pokud v nich jasno dosud nemáte, pomůže vám tento článek.

Zdroj: interval.cz/clanky/piseme-pro-web-cile-a-formy-textu-na-webu/



Píšeme pro web - jak udělat z uživatelů čtenáře
Citácia:
Uživatelé webu nečtou, slýcháme ze všech stran. Před lety s tím přišel renomovaný znalec webu Jakob Nielsen a od té doby to po něm všichni opakují. Jenže není to ve skutečnosti trochu jinak? Možná nečtou proto, že většina autorů špatně píše. Třeba právě vy, právě teď čtete tento článek. Cožpak nejste uživatel webu? Proč sem, na Interval.cz, chodí denně tisíce lidí, když zde nejde dělat nic jiného než číst? Proč čte tolik lidí weblogy? A jak to, že lze znásobit prodej přes web pouhou změnou textu, jak jsem o tom psal v úvodním článku této série? Bylo by to vše možné, kdyby uživatelé opravdu nečetli? Jak to tedy je? Mýlí se Nielsen a další kapacity v oboru, nebo nás šálí zrak a zástupy čtenářů na webu jsou jen přelud? Myslím, že vysvětlení této na pohled neřešitelné hádanky je ve skutečnosti velmi jednoduché.

Zdroj: interval.cz/clanky/piseme-pro-web-jak-udelat-z-uzivatelu-ctenare/



Píšeme pro web - a pro zákazníky
Citácia:
Úsloví "náš zákazník, náš pán" platí i na webu. Pokud zapomenete, že píšete pro zákazníka, vaše úsilí se mine účinkem. Proto než sednete ke klávesnici, pečlivě uvažte, co vaši zákazníci hledají a co chtějí slyšet. Při psaní pak na to ani na chvíli nepřestaňte myslet.

Zdroj: interval.cz/clanky/piseme-pro-web-a-pro-zakazniky/



Píšeme pro web - podle čeho se zákazníci rozhodují
Citácia:
Ptali jste se někdy kamaráda, proč si vybral určitou značku a model auta? Pokud ano, pravděpodobně vám dlouze přednášel o mimořádné technické vyspělosti motoru, délce záruky a nízkém pojištění. Ve skutečnosti si ho ale asi koupil z úplně jiných důvodů a podrobné informace si zjistil, až když byl rozhodnut.

Zdroj: interval.cz/clanky/piseme-pro-web-podle-ceho-se-zakaznici-rozhoduji/



Píšeme pro web - někdo má rád holky, jiný zase vdolky
Citácia:
Copywriter je prodavač za psacím strojem a dobrý prodavač musí perfektně znát dvě věci - své zboží a své zákazníky. Proto zabrousíme do psychologie a ukážeme si, jak se liší psaní pro různé typy osobností. V předchozím článku jsem nastínil, podle čeho se zákazníci rozhodují. Poznali jste význam emocí a 22 motivátory Roberta Blye. Již také víte, jak je důležité psát pro zákazníka a zdůrazňovat přitom především přínosy před vlastnostmi. Ve skutečnosti to ovšem není tak jednoduché, protože každý čtenář je jiný.

Zdroj: interval.cz/clanky/piseme-pro-web-nekdo-ma-rad-holky-jiny-zase-vdolky/



Píšeme pro web - odlište se od konkurence
Citácia:
Ani s výborným produktem a ještě lepším textem nemusíte mít vyhráno. Na dva kliky od vašeho webu číhá konkurence, která může mít totéž. To nesmíte dopustit. "Odliš se nebo zemři," praví v titulu své knihy Jack Trout. Po přečtení předchozích šesti článků už víte, jak přitáhnout pozornost, jak zdůraznit, co čtenáře zajímá, a jak využít jeho emocí. Co vám to však bude platné, když si zájemce po přečtení vašeho textu řekne: To je fakt dobré. Určitě si to koupím. Ale proč právě od vás, když sto dalších firem nabízí skoro totéž?

Zdroj: interval.cz/clanky/piseme-pro-web-odliste-se-od-konkurence/



Píšeme pro web - jak získat důvěru
Citácia:
Máte skvělý produkt. Výborně jste ho popsali, takže je zájemcům jasné, jaké výhody jim přinese. Zapůsobili jste na emoce, takže potenciální zákazníky váš produkt láká. I ze srovnání s konkurencí vycházíte vítězně. Přesto se může vše zhatit. Čtenáři vám totiž nemusí věřit ani slovo. Řeknu to ještě jinak. Čtenáři vám nebudou věřit ani slovo. Pokud jejich důvěru sami nezískáte.

Zdroj: interval.cz/clanky/piseme-pro-web-jak-ziskat-duveru/



Píšeme pro web - cílem je akce
Citácia:
Kdybych měl jmenovat jedinou, nejčastější a nejvážnější chybu marketingových textů na webu, byla by to absence jasné výzvy k akci. Autor popíše produkt a pak ponechá čtenáře ve vzduchoprázdnu, s nevyslovenou otázkou na rtech: "No dobře, ale co mám teď udělat?" Čert ví, proč je právě tato chyba tak častá. Snad je to averzí k teleshopingové barnumštině typu: "Objednávejte hned teď!!!", snad strachem z přílišného tlačení na pilu, nebo se snad autoři jenom nedokáží vžít do svých čtenářů a nenapadne je, že i na konci textu potřebují jejich pomoc. A oni tu pomoc opravdu potřebují. Potřebují to, co se po americku nazývá call to action, neboli výzva k akci.

Zdroj: interval.cz/clanky/piseme-pro-web-cilem-je-akce/



Píšeme pro web - květinový přiklad
Citácia:
Máte za sebou devět článků "Píšeme pro web" a je na čase, abyste si dosud probranou teorii vyzkoušeli v praxi. Tentokrát proto nečekejte suchopárné poučování, ale skutečný, živý příklad, do kterého se budete moci sami zapojit. Napišme společně text úvodní stránky květinářského webu. Toto je první část dvoudílného článku s otevřeným koncem. Jak bude vypadat část druhá, záleží z velké části na vás. Dnes dostanete zadání, příště budeme mít hotový nový text.

Zdroj: interval.cz/clanky/piseme-pro-web-kvetinovy-priklad/



SEO - tvorba stránek v souladu s vyhledávači
Citácia:
O zkratce SEO jste jistě již slyšeli, ať už v kladném či záporném smyslu. Pojďme se na ni podívat ne jako na přítěž, ale jako na součást kvalitního webu. Ten je tvořen mixem řady vlastností a SEO je pouze jednou z mnoha částí, kterou nelze z kvalitního webu vyjmout a ani ke špatnému webu jen tak přidat. Poslední dobou se zkratka SEO (Search Engine Optimization - optimalizace pro vyhledávače) začala objevovat v řadě článků, lidé si pod ní začali představovat všechno možné a zmatky nakonec dovršila bouřlivá laická diskuze. K tomu se samozřejmě přidalo několik weblogů se svými pohledy. Proto cílem této série článků je ukázat krásu SEO. SEO nikoli jako optimalizace pro vyhledávače, ale jako tvorba stránek v souladu s vyhledávači. Není totiž nic horšího, než snaha optimalizovat web, který má od kvalitního webu na hony daleko, zlášť když o pojmech jako přístupnost či použitelnost slyšel webdesignér až po dokončení projektu.

Zdroj: interval.cz/clanky/seo-tvorba-stranek-v-souladu-s-vyhledavaci/



SEO - struktura a přesměrování
Citácia:
Ze správně zvolené struktury dat a technologií můžete v budoucnu jen získat. Proto se podíváme na nejčastější problémy při návrhu webu a na řešení již vyvstalých situací na existujících webech. Na začátku příprav nového webu je dobré si rozmyslet, jaké technologie budete potřebovat, co bude nedílnou součástí vašeho webu a co můžete oželet. Jestliže totiž zvolíte špatně, můžete být v budoucnu limitováni zvolenou nedostačující technologií a případná změna bude velmi obtížná jak z pohledu technologického, tak z pohledu vyhledávačů (například budete muset změnit strukturu URL).

Zdroj: interval.cz/clanky/seo-struktura-a-presmerovani/



SEO - výběr domény a hostingu
Citácia:
Když už jste si promysleli strukturu svého webu, strukturu URL a použité technologie, je nutné se zamyslet, kde budete své stránky hostovat a zda vám stačí freehosting s doménou třetího řádu, freewebhosting, či potřebujete placený webhosting s profesionálními službami. I zde totiž můžete špatnou volbu učiněnou v začátku ještě dlouho litovat.

Zdroj: interval.cz/clanky/seo-vyber-domeny-a-hostingu/



SEO - sémantický kód
Citácia:
Kvalitní web nedělá kvalitním pouze zajímavý obsah, ale také jeho prezentace. A to jak ta vizuální, tak ta skrytá v XHTML. Bez XHTML by byly stránky pouze shluky textu. A váš web si budou prohlížet nejenom lidé na nejrůznějších zařízeních v nejrůznějších prohlížečích, ale také hlasové čtečky či vyhledávací roboti. Těm všem je potřeba sdělit, co je nadpis, seznam, tabulka a podobně.

Zdroj: interval.cz/clanky/seo-semanticky-kod/



SEO - síla odkazů
Citácia:
Odkazy slouží jako hlavní prostředek k přecházení ze stránky na stránku. Proto jsou velmi významným prvkem většiny stránek a je třeba s nimi správně zacházet. Nejinak jsou na tom vyhledávače, které kladou na odkazy velký důraz. Tak velký, že se s nimi bohužel obchoduje za velké peníze. My si ale ukážeme, jak tvořit odkazy správně. Nejdříve byste se měli zaměřit na vlastní web. Na správné prolinkování vlastního webu se v honu za zpětnými odkazy často zapomíná. Odkazy by měly odrážet strukturu vašeho webu. Uživatel by neměl být zmaten, vždy byste mu měli podat pomocnou ruku v podobě odkazů na související články či vysvětlení. Na obchodním webu ho budou například uprostřed objednávky zajímat obchodní, reklamační a dodací podmínky, a pokud se tyto informace snadno a rychle nedoví, protože se odkaz na tyto stránky vyskytuje pouze někde ukrytý v nápovědě, můžete o něj přijít.

Zdroj: interval.cz/clanky/seo-sila-odkazu/



Pay-per-call aneb proč platit za klik myší?
Citácia:
Rozhodli se konečně poskytovatelé interaktivní reklamy skoncovat s monopolem platby za klik (pay-per-click)? Hlavně malým zákazníkům je stále těžší vysvětlit, proč je efektivita reklamní kampaně vyčíslována přes počet stisknutí tlačítka myši. Do světa internetu se nabourává další prvek, který je sice zcela běžný v kamenném světě, ale on-line reklama s ním skoro nepočítá. Zadavatelé chtějí vyhodnocovat výběr a výkonnost médií. Pokud firmička umístí do novin nebo časopisu svůj inzerát se slevovým kupónem, může následně velmi přesně vyhodnotit reakci cílového publika. Musí mít nějaký rodinný podnik bezpodmínečně svůj web nebo může umístit na internet jen odkaz s telefonním číslem?

Zdroj: interval.cz/clanky/pay-per-call-aneb-proc-platit-za-klik-mysi/



Google Search Engine Ranking Factors V2
Citácia:
Tento dokument shrnuje "kolektivní vědění" třiceti sedmi vůdčích osobností v oblasti přirozené optimalizace pro vyhledávače. Dotázaní odborníci společně hodnotili různé faktory, o nichž se věří, že ovlivňují algoritmus Google pro hodnocení stránek (tedy metodu, podle které se výsledky vyhledávání řadí). Výsledkem je zdroj neuvěřitelné hodnoty - přestože ne každý z předpokládaných více než dvou set faktorů je zde obsažen, podle mého názoru tento dokument pokrývá 90 až 95 % znalostí o řadícím algoritmu Google. Jako dodatek k informacím o hodnotících faktorech (ranking factors) uvádím na konci dokumentu výsledky ankety, která sestávala ze čtyř otázek vztahujících se k hodnotícímu algoritmu Google, jež jsem všem účastníkům tohoto průzkumu pokládal. Když už mi byla dopřána pozornost tak významných osobností, nemohl jsem prostě odolat, abych nezískal nějaké další informace navíc.

Zdroj: interval.cz/clanky/google-search-engine-ranking-factors-v2/


_________________
SilverStone SST CS01 | Corsair SF600 600W SFX | ASRock X99E-ITX/ac | Intel Xeon E5-2683 v4 (16 Cores / 32 Threads) & Noctua NH-U9DX i4 | Kingston HyperX Savage 32 GB DDR4 2400 MHz | PNY NVIDIA Quadro K1200 DP 4 GB DDR5 | Intel SSD 750 1.2 TB NVMe & Intel SSD 730 240 GB SATA & Seagate BackUp Plus Portable 12 TB USB | 31.5" 4K LCD EIZO FlexScan EV3237 & 2 x 24" LCD EIZO FlexScan EV2451 | Ergotron LX Wall Mount Keyboard Arm | Logitech Craft | Logitech Wireless G700s | Harman Kardon Nova | Microsoft Windows 7 Ultimate | APC Back-UPS ES 700 | Lenovo ThinkPad X250 - Intel Core i7 5600U, 8 GB DDR3 1600 MHz, Intel HD Graphics 5500, SanDisk SSD 512 GB, 12.5 FHD LED IPS, WWAN 3G 4G LTE, Microsoft Windows 7 Ultimate | Nintendo Classic Mini | BlackBerry Passport 96 GB
 [ Príspevok: 1 ] 


SEO články - interval.cz



Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Interval v C

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

11

496

09.03.2008 19:37

Matoo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Časový interval v C++ ??? POMOC

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

6

442

27.08.2010 21:42

reDo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Blbne funkcia DATE_SUB(CURDATE(), INTERVAL 30 DAY)

v PHP, ASP

0

101

09.12.2016 16:14

alvar

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

P: PC hry FIFA 13 CZ a NBA 2K13 CZ nepouzity onlinepass

v Predám

0

95

11.04.2013 7:59

mikailo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Notebook CZ klávesnica a Vista CZ? :(

v Notebooky a netbooky

9

959

09.11.2008 21:16

Skladateľ

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Freeweby ic.cz, wz.cz

v Webhosting a servery

9

1173

20.10.2008 18:39

dadmtb

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Clanky

v Delphi, Visual Basic

3

720

05.09.2009 13:42

Siriuse

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Články?

v PHP, ASP

4

527

10.05.2008 15:19

p360t

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Joomla- clanky

v Redakčné systémy

1

755

07.01.2010 12:56

mariachi

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

články - podkategorie

v Správy pre vedenie fóra

2

836

05.09.2008 15:03

JanoF

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Clanky o vzduchu

v Modifikácie, návody a projekty

4

1020

18.01.2008 20:02

OmeGa

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Návrhy na články

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v Články

44

6418

29.03.2015 14:57

Lessik

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Kód na články

v HTML, XHTML, XML, CSS

7

205

06.03.2015 17:27

hatto13

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

MySQL + PHP + články

v PHP, ASP

7

199

17.10.2014 18:30

Jarvix

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Podobné / Súvisiace články engine

v PHP, ASP

3

308

13.08.2008 20:09

Tominator

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Napíšem články o IT

v Dopyt práce

0

170

30.09.2015 10:32

martinius96



© 2005 - 2017 PCforum, edited by JanoF