| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 23.01.10 Prihlásený: 24.04.24 Príspevky: 2246 Témy: 176 Bydlisko: Košice | Napísal sqbo: 13.08.2012 12:58 | |
|
zdravím, na vianoce som kupoval Jays a Jays One. Hneď v marci som ich reklamoval (poskodený jack)
Teraz mám znova ten istý problém. Niesú fyzicky pośkodené. (nic nieje urvané) Len vypadáva zvuk a pokývaním káblu pri jacku sa to dáva do normálu. Písal som teda opat do firmy odkial som ich kupoval ze ich chcem reklamovat. Odpísali mi ze takúto vadu reklamujú len raz a že mi dajú zľavu na ďalší nákup. Čo s tým ? Príde mi to dosť hlúpe . . .
|
|
| Napísal Daron: 13.08.2012 13:04 | |
|
Odnes to na reklamaciu, musia ti dat vyjadrenie od niekoho kto to ma na starosti, reklamacie nikdy nevybavuje ( rozhoduje o uznani / neuznani) predajna.
|
|
Registrovaný: 23.01.10 Prihlásený: 24.04.24 Príspevky: 2246 Témy: 176 Bydlisko: Košice | Napísal autor témy sqbo: 13.08.2012 13:25 | |
|
V poriadku napísal som že trvám na tom aby sa to riadne odoslalo na RMA a dostal som riadne vyjadrenie.
|
|
| Napísal Daron: 13.08.2012 13:30 | |
|
A preco pises do firmy, ze ich chces reklamovat, namiesto toho, aby si ich rovno poslal na reklamaciu?
|
|
Registrovaný: 23.01.10 Prihlásený: 24.04.24 Príspevky: 2246 Témy: 176 Bydlisko: Košice | Napísal autor témy sqbo: 13.08.2012 14:00 | |
|
Veď sú z KE. Sluchatka.net načo to riešiť poštou keď im to viem odniesť
|
|
| Napísal Daron: 13.08.2012 16:59 | |
|
Dokonca. Preto nechapem, naco si tam pisal email, ze to chces reklamovat.
|
|
Registrovaný: 23.01.10 Prihlásený: 24.04.24 Príspevky: 2246 Témy: 176 Bydlisko: Košice | Napísal autor témy sqbo: 13.08.2012 21:16 | |
|
Tak som to robil aj prvý krát ani neviem prečo
Zajtra tam idem osobne
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|