| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 26.09.10 Prihlásený: 31.12.17 Príspevky: 597 Témy: 37 Bydlisko: Veselé | Napísal sicak.: 14.09.2013 11:14 | |
|
Kupil som router z gigastore. Bohuzial som dostal nejaky zblbnuty kus ktorému vypadava pripojenie...router putoval na reklamaciu. Prijali to 8.8, vcera router prisiel kurierom spat tj. 13.9. V papieri o reklamacii bolo napisane, ze vyrobok bol otestovany v autorizovanom servise...vsetky testy su v poriadku...neopravnena reklamacia. No urcite...router som teda zapojil fungoval cca 1 den. Znova robi rovnake problemy. Ak sa nemylim predajca ma cas 30 dni, potom mozem odstupit od zmluvy a dostat peniaze. Co mam teda spravit, ak nedodrzali ani cas a router je taky isty crep ako pred reklamaciou?
_________________ PC:CPU:Intel Core i7 4770K,CPU Cooler:BOX :(,MB:Gigabyte Z97MX-Gaming 5,RAM:Kingston 8GB DDR3 1866MHz CL10, VGA: GIGABYTE GTX660 2GB,SSD:Crucial M500 240 GB,HDD#1:WDC 250GB, HDD#2:WDC 500GB,PSU:Seasonic G Series 450W,CASE:Corsair Air 240 Carbide Series,FAN Regulator:SCYTHE Kaze Server, Mouse: A4tech Bloody Terminator TL8 Core 2 + SteelSeries QcK,Keyboard:CONNECT IT GK5500 Sniper,LCD:LG FLATRON IPS235P,PRINTER:Canon Pixma MP190, NTB:ASUS K53SV-SX966 PHONE:Sony Ericsson CK13i NAS:Synology DS214se + WDC 2000GB + WDC 500GB |
|
| Napísal Daron: 14.09.2013 15:29 | |
|
Cas mozno dodrzali, dolezity je datum, kedy to oni prevzali od teba a kedy to podali na poste. To, kedy si to ty odoslal a kedy si to prebral, to je nepodstatne. Podaj znova reklamaciu, alebo si zaplat znalecky posudok, ktory ti da za pravdu. Posteklenie obchodu SOIkou nikdy neuskodi, su plateni z nasich dani, tak nech nieco robia.
|
|
Registrovaný: 26.09.10 Prihlásený: 31.12.17 Príspevky: 597 Témy: 37 Bydlisko: Veselé | Napísal autor témy sicak.: 14.09.2013 17:30 | |
|
Ved to, musim to poslat znova, postu len preplacat stale. Uz to bude asi aj 6€ co dam za postu len aby sa to tam dostalo....
_________________ PC:CPU:Intel Core i7 4770K,CPU Cooler:BOX :(,MB:Gigabyte Z97MX-Gaming 5,RAM:Kingston 8GB DDR3 1866MHz CL10, VGA: GIGABYTE GTX660 2GB,SSD:Crucial M500 240 GB,HDD#1:WDC 250GB, HDD#2:WDC 500GB,PSU:Seasonic G Series 450W,CASE:Corsair Air 240 Carbide Series,FAN Regulator:SCYTHE Kaze Server, Mouse: A4tech Bloody Terminator TL8 Core 2 + SteelSeries QcK,Keyboard:CONNECT IT GK5500 Sniper,LCD:LG FLATRON IPS235P,PRINTER:Canon Pixma MP190, NTB:ASUS K53SV-SX966 PHONE:Sony Ericsson CK13i NAS:Synology DS214se + WDC 2000GB + WDC 500GB |
|
| Napísal Daron: 14.09.2013 20:33 | |
|
Myslim, ze pri opravnenej reklamacii si opravneny pozadovat nahradu postovneho (nakladov spojenych s reklamaciou), ale nie som si isty.
|
|
Registrovaný: 05.08.11 Prihlásený: 16.04.24 Príspevky: 1509 Témy: 61 Bydlisko: BA | Napísal eon5: 03.01.2015 23:22 | |
|
Kupujúci má právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práv zo zodpovednosti za vady. Pri uplatnení nároku na úhradu nevyhnutných nákladov spojených s reklamáciou sa samozrejme myslí oprávnená reklamácia. Nevyhnutné náklady sú chápané ako najnutnejšie, nie vždy je totiž účelné priviezť vec do predajne autom, inokedy je možné využiť najbližšiu predajňu v okolí bydliska.podla § 598 Občianskeho zákonníka, § 18 ods. 2 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa ... tu mas aj vzor ziadosti http://www.dtest.sk/clanek-873/ziadost- ... reklamaciesamozrejme ide o nevyhnutne naklady, takze ti nepreplatia ked to tam dovezies autom, max. cestovny listok na elektricku alebo postovne
|
|
Registrovaný: 15.06.14 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 17930 Témy: 142 Bydlisko: Bratislava |
Skoro píšeš
_________________ ITX >>> ATX |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|