| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 21 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 16.10.12 Prihlásený: 16.04.24 Príspevky: 4417 Témy: 306 Bydlisko: BA | Napísal SKRiPT: 02.02.2015 21:02 | |
|
Ahojte, pred mesiacom som odoslal monitor BenQ GL2250 na reklamáciu. Napísal som mail do gigastore že by som chcel produkt reklamovať, oni mi odpísali nech ho pošlem do autorizovaného servisu, dali mi aj kontakt na nich. Vypísal som teda reklamáciu u nich( http://www.asupport.sk/ ). Kuriér si prišiel pre monitor a dal mi potvrdenie o prevzatí, to bolo dňa 5.1.2015 a k nim to prišlo(podľa čísla zásielky čo som dostal od kuriéra) 7.1.2015. O nejaké 3-4 dni mi volali zo servisu že sa u nich závada za celý deň testovania neprejavila, tak mi ho posielajú naspäť(to bolo tak 12-13.1). Doteraz som ale monitor nedostal naspäť. Volal som im pred dvoma týždňami aj minulý týždeň a vždy mi ten technik povedal že od nich to odišlo a nemajú to už u nich. Číslo balíka mi ale povedať nevedel-čo sa mi nechce veriť kedže nejaké potvrdenie o tom musia mať.... Tento týždeň bude mesiac od toho, od kedy im to prišlo. Ak mi to nepríde do piatku, môžem kontaktovať gigastore a nárokovať si vrátenie plnej sumy kedže to bude už mesiac od kedy to prijali? Alebo ako by som mal postupovať? Ďakujem
_________________ Smartphone: iPhone 14 Pro Max 512GB Notebook: Apple MacBook Pro 14" M1 MAX- 32GB RAM, 1TB SSD Notebook II: Apple Macbook Air 13" M2 - 16GB RAM, 512GB SSD Workstation: Apple Mac Studio M1 MAX - 32GB RAM, 1TB SSD
Workstation II: Intel i9-11900K | MSI MAG Z590 TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G + Fractal Design Flex B-20 | Kingston FURY 64 GB KIT DDR4 3600 MHz Beast RGB | 4TB(2x) Samsung 980 PRO 2 TB | Fractal Design Celsius+ S36 Prisma | Fractal Design Ion Gold 750 | Fractal Design Define 7 Black – TG | Windows 11 Pro
Camera gear: 2x Sony A7 IV + Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art + Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II |
|
Registrovaný: 23.12.13 Prihlásený: 18.10.23 Príspevky: 429 Témy: 57 |
Ked do 30 dni nestihnu vyriesit reklamaciu automaticky mas narok na vratenie penazi, ale ked to bolo posielane tak sa to asi bude ratat odkedy prebrali balicek pokym ho neodoslu. Ale neviem to isto ci sa to tak rata. Ked pride po 30tich dnoch nepreber ho a skus ziadat peniaze nakolko nedodrzali 30dnovu lehotu
|
|
Registrovaný: 27.06.10 Prihlásený: 15.04.24 Príspevky: 253 Témy: 40 Bydlisko: Pezinok |
som toho názoru že servis ak má reálne potvrdenie o odoslaní- predloží ti ho tak reklamáciu v tom momente oni uzavreli a nárok na vrátenie peňazí nemáš- ráta sa lehota kým to neodošlú poštou - pečiatka pošty. (vtedy by to bola fakt vec a problém prepravcu) Ak ti toto nepredložia/nevedia predložiť potom je to ich vina a nárok na vrátenie peňazí máš. Každopádne volaj tam a žiadaj svoj tovar alebo nech vystavia dobropis ktorí predlož gigastore
_________________ PC ZOSTAVA: MB: MSI MAG B460M MORTAR WIFI; CPU: INTEL CORE i7-10700F 8-Core 2,9GHz; CPU chladič: NOCTUA NH-D15S; RAM: 32 GB DDR4 2933MHz; VGA: GAINWARD GeForce RTX 3070 Phoenix 8GB ; PSU: SEASONIC Focus 650 Gold Semi-modular; SSD: WD BLUE SN550 NVMe SSD 1TB HDD1: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; HDD2: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; CASE: FRACTAL Define XL Pearl Black; LCD PANEL DO 2x5,25´: NZXT SENTRY LX; MECHANIKA1: LG GH22NS SATA, MECHANIKA2: Pioneer BDR-S09XLT SATA, Monitor: 27" AOC AG271QG; KEYBORD: LOGITECH G19; MOUSE: LOGITECH G500s; AUDIO: LOGITECH Z-523; OS: WIN 10 64bit; MOBIL: GOOGLE PIXEL 4 XL 64GB NAS: SYNOLOGY DS414 HDD1: WD Red 4000GB 64MB cache HDD2: WD Red 4000GB 64MB cache |
|
Registrovaný: 23.12.13 Prihlásený: 18.10.23 Príspevky: 429 Témy: 57 |
Ale zas pokial on tovar nedostal a ani sa nenachadza na poste so statusom "zasielka neprevzata" tak je to diskutabilne. Ja som robil na reklamaciach, ale tam nam veci nosili osobne takze toto na 100% neviem. Ale ked zakaznik prisiel s reklamacnym protokolom, ze preslo 30dni tak nas nezaujimalo ci to servis poslal pred koncom alebo nie, takze lepsie bude si pozret presne znenie zakona.
|
|
Registrovaný: 27.06.10 Prihlásený: 15.04.24 Príspevky: 253 Témy: 40 Bydlisko: Pezinok |
riesil som toto iste zo SOI kou s jednym eshopom par rokov dozadu. Tovar mi neprisiel do 30 dni. Soi prisla k nim na kontrolu pozreli pečiatku pošty a dali za pravdu eshopu.
_________________ PC ZOSTAVA: MB: MSI MAG B460M MORTAR WIFI; CPU: INTEL CORE i7-10700F 8-Core 2,9GHz; CPU chladič: NOCTUA NH-D15S; RAM: 32 GB DDR4 2933MHz; VGA: GAINWARD GeForce RTX 3070 Phoenix 8GB ; PSU: SEASONIC Focus 650 Gold Semi-modular; SSD: WD BLUE SN550 NVMe SSD 1TB HDD1: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; HDD2: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; CASE: FRACTAL Define XL Pearl Black; LCD PANEL DO 2x5,25´: NZXT SENTRY LX; MECHANIKA1: LG GH22NS SATA, MECHANIKA2: Pioneer BDR-S09XLT SATA, Monitor: 27" AOC AG271QG; KEYBORD: LOGITECH G19; MOUSE: LOGITECH G500s; AUDIO: LOGITECH Z-523; OS: WIN 10 64bit; MOBIL: GOOGLE PIXEL 4 XL 64GB NAS: SYNOLOGY DS414 HDD1: WD Red 4000GB 64MB cache HDD2: WD Red 4000GB 64MB cache |
|
Registrovaný: 16.10.12 Prihlásený: 16.04.24 Príspevky: 4417 Témy: 306 Bydlisko: BA | Napísal autor témy SKRiPT: 02.02.2015 21:58 | |
|
tak ale toto sa rieši kuriérom, nie poštou... Aj čo som u nich reklamoval dosku pred rokom, bolo všetko riešené cez GLS Ale skúsim tam teda zavolať a vyriešiť to nejako...
_________________ Smartphone: iPhone 14 Pro Max 512GB Notebook: Apple MacBook Pro 14" M1 MAX- 32GB RAM, 1TB SSD Notebook II: Apple Macbook Air 13" M2 - 16GB RAM, 512GB SSD Workstation: Apple Mac Studio M1 MAX - 32GB RAM, 1TB SSD
Workstation II: Intel i9-11900K | MSI MAG Z590 TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G + Fractal Design Flex B-20 | Kingston FURY 64 GB KIT DDR4 3600 MHz Beast RGB | 4TB(2x) Samsung 980 PRO 2 TB | Fractal Design Celsius+ S36 Prisma | Fractal Design Ion Gold 750 | Fractal Design Define 7 Black – TG | Windows 11 Pro
Camera gear: 2x Sony A7 IV + Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art + Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II |
|
Registrovaný: 27.03.14 Prihlásený: 15.05.22 Príspevky: 453 Témy: 53 Bydlisko: Trebišov ok... | Napísal uNfEiL: 02.02.2015 22:50 | |
|
Buď hrajú zo seba idiotov alebo nimi sú. Číslo balíka alebo niečo podobné by v databáze mali mať, inak by tam panoval bordel. Na tvojom mieste sa snažím skontaktovať s kuriérom.
Pretože nemám presne rovnakú, ale podobnú skúsenosť. Kuriér odo mňa mal prísť prevziať zásielku, všetko bolo dohodnuté na jednom dátume. Neprišiel, tak som volal predajcovi, kde je kuriér. A ten mi povedal, že on kuriéra vyslal a mal prísť, že nevie kde je chyba. Tak som si vypýtal číslo na kuriéra a ten spočiatku nevedel čo chcem, ako keby hral sprostého, no potom som mu to vysvetlil a dalo sa to našťastie do poriadku.
_________________ CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST | PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1
Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact |
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
Ziadaj buď potvrdenie / číslo zasielky alebo vratenie peňazí.
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 16.10.12 Prihlásený: 16.04.24 Príspevky: 4417 Témy: 306 Bydlisko: BA | Napísal autor témy SKRiPT: 05.02.2015 13:45 | |
|
No samozrejme mi dnes monitor prišiel, majú to pekne načasované.. ALE..citujem popis opravy: Zariadenie vrátené bez opravy, testované cez EIZO monitor teste na vypálené pixely na čiernom podklade v strednej časti monitora ale žiadne vadné pixely neboli počas testu nájdené. Test OKMonitor som doma zapol a vada za ktorú som to dal reklamovať samozrejme pretrváva. Pýtam sa teda vás. Myslíte si toto je ku*va normálne?? Lebo oni si asi myslia že som blb čo prvý krát zapol monitor.... A to som fotil iba v strede, toto je po celom monitore... A nie, špina to nie je... Čo mám podľa vás robiť? Zase im to poslať naspäť až kým niečo nevyriešim?
_________________ Smartphone: iPhone 14 Pro Max 512GB Notebook: Apple MacBook Pro 14" M1 MAX- 32GB RAM, 1TB SSD Notebook II: Apple Macbook Air 13" M2 - 16GB RAM, 512GB SSD Workstation: Apple Mac Studio M1 MAX - 32GB RAM, 1TB SSD
Workstation II: Intel i9-11900K | MSI MAG Z590 TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G + Fractal Design Flex B-20 | Kingston FURY 64 GB KIT DDR4 3600 MHz Beast RGB | 4TB(2x) Samsung 980 PRO 2 TB | Fractal Design Celsius+ S36 Prisma | Fractal Design Ion Gold 750 | Fractal Design Define 7 Black – TG | Windows 11 Pro
Camera gear: 2x Sony A7 IV + Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art + Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II |
|
Registrovaný: 07.07.14 Príspevky: 1661 Témy: 88 Bydlisko: TN |
Áno, určite zašli zas, že tam vada je. Ja som mal problém s gigastore tiež. Reklamácie. Dokonca to bolo riešené osobne. Proste ten obchod sa mi nepozdáva a vyhýbam sa mu. Kamarát si cez môj účet objednával baterku do booku. Nešla mu. Dal som reklamovať. Po 2 týždňoch dali novú, že bola vadná. Samozrejme nešla ani druhá. Zas som to dal reklamovať zas, čakal som zas 2 týždne a zas dali novú. Tá zase nešla, mal som už nervy a proste som chcel vrátiť peniaze. Vzali to, že ok, peniaze pošlú na účet do 30 dní. Pardon za výraz, ale tie kurvy poslali peniaze na účet presne 30ty deň. Komunikoval som s nimi počas tej doby, no proste že to je ich vec a zo zákona to trvá 30 dní, tak že mám čakať. Neviem či to robia naschvál, no nemám na nich slov. Kupoval som u nich book, ale je to Dell, takže servis by nešiel cez nich. Mám od nich aj myš, ktorej sa kazí koliesko (ale nepoužívam ju už) tak ani nemám chuť ju reklamovať u nich. Btw, u kamaráta nebol problém v booku, žeby mu nebral baterku. Kúpil inde a išla mu v poriadku. Takže neviem čo si mám o GS myslieť, no klesli u mňa riadne, aj keď teraz toto čítam. Radšej už od nich nekupujem nič.
_________________ CPU: i9-9900K + Arctic II 360 + 3×NF-A12x25 chromax MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5 |
|
Registrovaný: 23.12.13 Prihlásený: 18.10.23 Príspevky: 429 Témy: 57 |
Pokial nie je odstranena vada po reklamacii mas pravo na vratenie penazi, ale takto sme to mi riesili, ale to bola kamenna predajna a ja ako technik som to pred zakaznikom vyskusal, vada neodstranena a pokial to nebolo sposobene mechanickycm poskodenim tak sa automaticky vracali peniaze podla zakona. Cez eshop to je tazsie, skus im poslat fotky, ze ti prislo bez zavady a zavada nadalej pretrvava. Napis im, ze to budes riesit cez sudneho znalca nakolko si v prave a uvidis ci to pomoze. Ale ries to cim skor od prebratia zasielky
|
|
Registrovaný: 07.07.14 Príspevky: 1661 Témy: 88 Bydlisko: TN |
Btw, keby si chcel, že by som to po budúcej reklamácii prevzal osobne v Žiline a pozrel priamo tam, či je stále vada, aby si nečakal, tak daj vedieť.
_________________ CPU: i9-9900K + Arctic II 360 + 3×NF-A12x25 chromax MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5 |
|
Registrovaný: 10.02.12 Prihlásený: 16.04.24 Príspevky: 2485 Témy: 73 Bydlisko: Zvolen |
Určite pošli ešte raz, ja som mal jeden vypaleny pixel to by mi na reklamacii neuzali ale v 14 dnovej lehote som ho vratil, toto je určite na reklamaciu ktoru musia uznať
_________________ CPU: Intel Core i5-13500 | CPU Cooler: ID-COOLING SE-226-XT ARGB | MB: ROG STRIX B660-G GAMING WIFI | GPU: Palit GeForce RTX 3090 Gaming Pro OC 24G@1960MHz | RAM: Patriot Viper Venom DDR5 32GB | SSD: Kingston KC3000 NVMe 1TB | HDD 1: WD Blue 4TB 3.5 5400rpm | HDD 2: Seagate Barracuda 8TB 3.5 5400rpm | HDD 3: Seagate Barracuda 8TB 3.5 5400rpm | HDD 4: SAMSUNG 860 QVO SATA 2.5" SSD 1TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 80+Gold | CASE: Zalman Z1 | MONITOR 1: 32" BenQ EW3270U 3840x2160p | MONITOR 2: 22" ASUS VW22AT 1680x1050p | MONITOR 3: 22" DELL 1920x1080p | KLAVESNICA: A4Tech Bloody B120 | MYS: A4Tech Bloody V7 Core2 | SLUCHADLA: Logitech G935 Wireless 7.1 | REPRO: Genius GX Gaming SW-G 2.1 3000 |
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
Jednak by som napísal a poslal foto do gigastore. Takisto do toho servisu. Urcite by som tam spomenul nespokojnost, a SOIku. Následne znova RMA.
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 16.10.12 Prihlásený: 16.04.24 Príspevky: 4417 Témy: 306 Bydlisko: BA | Napísal autor témy SKRiPT: 05.02.2015 14:44 | |
|
Díky chlapi za rady a skúsenosti.. Tak napísal som do gigastore pekný email a potom dám vedieť čo odpíšu. Aj tie fotky som tam poslal... Ale jedno je jasné, od nich už v živote nebudem nič kupovať... Stan_K dobre ďakujem. Keď tak ti dám vedieť
_________________ Smartphone: iPhone 14 Pro Max 512GB Notebook: Apple MacBook Pro 14" M1 MAX- 32GB RAM, 1TB SSD Notebook II: Apple Macbook Air 13" M2 - 16GB RAM, 512GB SSD Workstation: Apple Mac Studio M1 MAX - 32GB RAM, 1TB SSD
Workstation II: Intel i9-11900K | MSI MAG Z590 TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G + Fractal Design Flex B-20 | Kingston FURY 64 GB KIT DDR4 3600 MHz Beast RGB | 4TB(2x) Samsung 980 PRO 2 TB | Fractal Design Celsius+ S36 Prisma | Fractal Design Ion Gold 750 | Fractal Design Define 7 Black – TG | Windows 11 Pro
Camera gear: 2x Sony A7 IV + Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art + Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II |
|
Registrovaný: 23.12.13 Prihlásený: 18.10.23 Príspevky: 429 Témy: 57 |
Len treba im pisat inteligentne a nie urazat, lebo potom si ta podaju este viac vlastna skusenost. Zakaznik co bol drzi tak vzdy cakal 30dni, alebo hadzal po nas vyrobok, alebo sa chcel stretnut po robote na ferovku a podobne individua , ked prisiel normalny clovek co sa vedel spravat tak sme vedeli spravit aj vynimku a vratit peniaze aj ked sme nemuseli a tak to funguje v kazdom obchode verim tomu
|
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
v GS nie. Tiez mam s nimi skusenost, a ver ze som zozaciatku jednal fakt pekne.
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 16.10.12 Prihlásený: 16.04.24 Príspevky: 4417 Témy: 306 Bydlisko: BA | Napísal autor témy SKRiPT: 05.02.2015 15:45 | |
|
Vážený zákazník,
Vzniknutá situácia nás mrzí.V prípade,že nesúhlasíte s vyjadrením servisu,neváhajte zrealizovať opätovnú reklamáciu.Najlepším riešením je zaslať monitor priamo do servisu,nakoľko prípadnú reklamáciu bude naša spoločnosť takisto riešiť cez Asupport.
Pošlite im produkt so sprievodným listom a fotografiami,ktoré ste poslali aj nám a pevne veríme,že nasledujúca reklamácia bude vybavená kladne.
S pozdravom
Posielam teda monitor naspäť. Uvidíme ako to dopadne tento raz...
_________________ Smartphone: iPhone 14 Pro Max 512GB Notebook: Apple MacBook Pro 14" M1 MAX- 32GB RAM, 1TB SSD Notebook II: Apple Macbook Air 13" M2 - 16GB RAM, 512GB SSD Workstation: Apple Mac Studio M1 MAX - 32GB RAM, 1TB SSD
Workstation II: Intel i9-11900K | MSI MAG Z590 TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G + Fractal Design Flex B-20 | Kingston FURY 64 GB KIT DDR4 3600 MHz Beast RGB | 4TB(2x) Samsung 980 PRO 2 TB | Fractal Design Celsius+ S36 Prisma | Fractal Design Ion Gold 750 | Fractal Design Define 7 Black – TG | Windows 11 Pro
Camera gear: 2x Sony A7 IV + Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art + Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II |
|
Registrovaný: 23.12.13 Prihlásený: 18.10.23 Príspevky: 429 Témy: 57 |
Ok tak potom napis ako si dopadol.
|
|
| Napísal BoWie: 05.02.2015 17:39 | |
|
Ja som teraz pred týždňom poslal grafickú kartu na reklamáciu a doteraz ani bú ani mú... Vážne tam vybavujú tie reklamácie strašne dlho. Keď som reklamoval v alze mal som to hneď, minimálne sa mi aspoň ozvali..
|
|
Registrovaný: 16.10.12 Prihlásený: 16.04.24 Príspevky: 4417 Témy: 306 Bydlisko: BA | Napísal autor témy SKRiPT: 27.02.2015 17:22 | |
|
No takže potom som vytvoril novú reklamáciu s tým že som predtým napísal do toho servisu aby vedeli o čo zase ide. Kuriér si prišiel pre monitor 16.2 a včera mi niekto doobeda volá, zdvihnem a bol to kuriér že má pre mňa balík. Vtedy som ale nevedel čo s tým zasa spravili lebo ma nikto o ničom neinformoval... Keď som išiel potom domov(prevzala to mama lebo som nebol doma), volal som im aby som už vedel na čo sa zase vyhovorili. Povedali mi že sa vadné pixely preukázali a vymenili panel za nový. Keď som to doma skontroloval, bolo všetko v poriadku a ani jeden vadný pixel, takže to bolo uznané a opravené. Najviac ma ale sralo to že prvý krát si ten monitor tam držali 29 dní či koľko a žiadna vada sa neprejavila. Stačí pekný email, následne sa veľmi rýchlo zistilo že monitor v poriadku nie je a bol mi doručený opravený za pár dní Určite ak sa vám stane niečo podobné, nedajte sa a trochu na nich pritlačte, potom to ide jednoduchšie... Monitor som hodil na bazoš a pred chvíľou si bol chlapík preň za 60€. Aspoň s ním mám už pokoj...
_________________ Smartphone: iPhone 14 Pro Max 512GB Notebook: Apple MacBook Pro 14" M1 MAX- 32GB RAM, 1TB SSD Notebook II: Apple Macbook Air 13" M2 - 16GB RAM, 512GB SSD Workstation: Apple Mac Studio M1 MAX - 32GB RAM, 1TB SSD
Workstation II: Intel i9-11900K | MSI MAG Z590 TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G + Fractal Design Flex B-20 | Kingston FURY 64 GB KIT DDR4 3600 MHz Beast RGB | 4TB(2x) Samsung 980 PRO 2 TB | Fractal Design Celsius+ S36 Prisma | Fractal Design Ion Gold 750 | Fractal Design Define 7 Black – TG | Windows 11 Pro
Camera gear: 2x Sony A7 IV + Sigma 35mm f/1.4 DG DN Art + Sony FE 24-70mm f/2.8 GM II |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 21 ] | |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| gigastore - reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 9 | 2130 | 29.07.2013 17:16 sicak. | | Reklamacia v Gigastore v Obchody, reklamácie a právo | 5 | 1205 | 04.01.2015 12:19 Miso122 | | reklamácia gigastore - potrebujem poradiť v Obchody, reklamácie a právo | 16 | 2321 | 01.02.2016 8:28 brmbo | | alza.sk reklamacia [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Obchody, reklamácie a právo | 40 | 1707 | 28.03.2014 9:01 kllr007 | | Reklamácia Alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 6 | 813 | 10.03.2014 20:32 Daron | | alza.sk reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 19 | 3868 | 26.08.2011 15:05 Artiny | | Alza.sk Reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 4 | 814 | 09.12.2011 15:13 stanospeed | | pcmania.sk reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 726 | 27.11.2009 17:37 shaggy | | reklamacia alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 7 | 911 | 12.10.2011 20:44 SilverSurfer | | Atecko.sk Reklamacia MB v Obchody, reklamácie a právo | 14 | 965 | 14.09.2011 15:32 bindo000 | | Alza.sk - reklamácia CASE v Obchody, reklamácie a právo | 12 | 3500 | 14.11.2018 14:56 Miso122 | | Alza.sk - reklamacia Acer LCD v Obchody, reklamácie a právo | 4 | 1007 | 17.11.2009 14:45 Luks | | Ako dlho trvá reklamácia v iStores.sk v Obchody, reklamácie a právo | 9 | 1786 | 24.01.2017 19:13 Rob3Rt0 | | Gigastore skladanie PC v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 1201 | 23.05.2013 17:46 Daron | | Gigastore, divna reklamacna zmluva v Obchody, reklamácie a právo | 20 | 1086 | 04.10.2014 20:02 Daron | | gigastore darcekovy kupon WOT v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 985 | 09.01.2015 11:07 eon5 |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|