| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 03.08.17 Prihlásený: 09.06.21 Príspevky: 78 Témy: 31 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Eidam: 31.08.2020 20:25 | |
|
Čaute, vie niekto ako to je s reklamáciou telefónu v Orange? Napríklad som 2. majiteľ telefónu a mám k nemu len záručný list. Musí byť pri reklamácií prítomná osoba ktorá telefón kupovala?
|
|
Registrovaný: 13.08.13 Prihlásený: 26.03.24 Príspevky: 1134 Témy: 116 Bydlisko: Trenčín |
https://www.orange.sk/pomoc/reklamacie/"Reklamácie mobilných zariadení s viazanosťou, zakúpených od spoločnosti Orange Slovensko, a.s., je možné podať osobne na každom predajnom mieste Orangeu. Reklamácie tovaru, zakúpeného za plnú cenu (neviazaný tovar) je možné osobne podať len na tom istom predajnom mieste, na ktorom bol zakúpený." Čiže záleží aj na tom ako bol telefón kupovaný či za plnú cenu alebo k paušálu, ale nejako nie je tam informácia ohľadom takej situácie akú máš ty. Najistejšie by bolo pre teba zavolať do Orange, prípadne im napísať cez formulár: https://www.orange.sk/napiste-nam, alebo zájdi rovno s reklamáciou na pobočku a tam na 100% zistíš či to vyreklamuješ sám, inak ešte prípadne ak máš Facebook tak aj tam im do správy môžeš napísať ( https://www.facebook.com/OrangeSlovensko) s vlastnej skúsenosti celkom rýchlo a kladne vybavia čo potrebuješ.
|
|
Registrovaný: 26.11.19 Prihlásený: 01.10.21 Príspevky: 19 Témy: 9 |
Orange „Zákazníkom, ktorí si kupujú telefón z druhej ruky, odporúčame, aby si od predávajúceho vyžiadali aj originálny doklad o zakúpení telefónu, ako aj záručný list práve pre prípadnú reklamáciu telefónu. Ak zákazník chce reklamovať telefón, ktorý bol pôvodne zakúpený v Orange za plnú sumu (teda nie je dotovaný), treba predložiť aj doklad o kúpe a reklamovať ho môže ktokoľvek.
V prípade, že ide o dotované zariadenie, tak ho môže reklamovať len ten kupujúci, ktorý je identifikovaný v Dodatku. Každopádne presný postup pri uplatnení reklamácie určuje Reklamačný poriadok Orange, ktorý je prístupný na našom webe a je vypracovaný v súlade s platnou legislatívou.“
Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko
|
|
Registrovaný: 17.04.08 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 13258 Témy: 420 Bydlisko: Myjava |
Zle zaradene, presunute, vymazana duplicitna tema.
_________________ PC: MSI B450 GAMING PLUS / AMD Ryzen 5 2600 / SilentiumPC Fera 3 HE1224 / ADATA XPG Spectrix D40 DDR4 2x8GB / Gainward GeForce GTX 1060 Phoenix 6GB / Adata XPG Gammix S11 M.2 SSD 480GB NVMe / Seagate BarraCuda HDD 2TB / WD Green 4TB / WD My Book Essential 3.0 2000GB / WD Elements 2000GB / ASUS BW-16D1HT / Creative Sound Blaster Audigy RX / Corsair CX450M / SilentiumPC Regnum RG4T / Dell P2719H / Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 / Logitech G102 Prodigy Gaming Mouse / Microlab SOLO9C / Microlab B77 / SONY WH-1000XM4 / Koss Porta Pro / Microsoft Windows 10 64-bit FPP PC (history): ASUS M4A785TD-V EVO / Athlon II X4 640 / Hynix 8GB (2x4GB) DDR3 1600 MHz / Sapphire HD7750 1GB Ultimate Silent Series / AMD Radeon R3 120GB / Seagate 7200.12 500GB / Samsung SH-S223L / Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic / Axago PCEU-43R USB3.0 / TP-LINK TG-3269 / Corsair VS450 / 24" BenQ G2420HDBL / Gigabyte GT-U8300 NTB: Huawei MateBook D15 NTB2: Alcatel PLUS 10 LTE NTB3: MSI M670X-091SK / Transcend 2x1GB DDR2 667MHz Phone: Samsung Galaxy S9 Phone2: Samsung Galaxy S20+ Turntable: Tesla NC 470 / Ortofon OM 5E |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|