Ahoj, kupoval som si z Alzy sluchadlá Shure SRH750DJ, a praskol mi mostík, resp. nastaviteľná časť, ktorú vyťahujete pre nastavenie veľkosti..
Keďže sa jedná o mechanické poškodenie, myslíte že to vyreklamujú?
Na stránke majú v sekcii reklamácii udané, že mechanické poškodenie je možné odmietnuť len v prípade, ak sa produkt mechanicky poškodil pri činnosti, ktorá nie je obvyklá pri používaní produktu...
Je teda podľa vás možné, žeby to uznali? Prípadne vaše skúsenosti? najlepšie asi s podobným problémom, najlepšie z okolia Košíc, keďže verím tomu, že jednoznačné reklamácie ako mechanické poškodenie nemusia "letieť" až do Česka, aby to následne po 2-minútovom pohľade poslali späť s verdiktom, ale bude asi záležať aj od zamestnancov na pobočke.. Ďakujem.
_________________ PC: CPU: Ryzen 5 3600 @Stock | CPUC: Arctic Freezer 34 eSports Duo | MOB: Aorus B450 M | RAM: HyperX Predator 2x8GB 3200MHz | GPU: Gainward RTX2060 Ghost (undervolt) | SSD: XPG 8200 Pro 512GB | HDD: WD Caviar Blue 1TB | PSU: Seasonic Focus+ 650W | CASE: MSI Vampiric 010M Vivebook 15 Pro: CPU: i5 12500H | RAM: 16GB LPDDR5 | GPU: RTX 3050 50W | SSD: Micron 512GB |