Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 8 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09.02.10
Prihlásený: 26.02.10
Príspevky: 5
Témy: 1
Príspevok NapísalOffline : 09.02.2010 23:42

Dobry
Mam notebook Fujitsu Siemens zakupeny v oktobri 2008 (cize este vyse pol roka v zaruke)- investpval som donho 27 000 SK a dufal som ze mi vydrzi aspon nejaky cas ale uz v prvy polrok som s nim mal problemy s jeho nastartovanim- neslo o softwarevovu chybu, lebo aj po reinstalacii odbornikom to robilo rovnake problemy- tak to poslal moj predajca do opravy- tam sa nahodou (pri ich mozno jednom alebo dvoch zapnutiach) chyba nepreukazala - comu kusok neverim, lebo nakoniec vymenili celu maticnu dosku-aspon tak to napisali (to by asi len tak neurobili) ... a teraz po dalsom polroku sa mi zacali objavovat podobne problemy.
Navyse mi asi vypadol e-sata port, lebo mi vobec nereaguje (doteraz fungoval bez problemov)
A dalsou zavadou je z hardwarovej stranky klavesnica a obrazovka: 1. Pismena na klavesoch boli len nejako slabou farbou zafarbene a pomaly (len chcem podotknut, ze ho mam len nejaky rok a pol) uz nevidno "A" "S" "Y" a lavy shift (klavesy o ktore sa clovek najcastejsie opiera pri pisani) + este kusok miznu sipku, kedze niekedy sa na notebooku zahram. 2. Obrazovka mi nedrzi pevne- neviem ju dat do hociktorej polohy, asi tie panty su slabe a drzia ju len v niektorych polohach pevnejsie.
Preto by som ho chcel dat zreklmovat, ale chcel by som vediet na co vsetko mam pravo- najradsej by som bol za vratenie penazi, alebo vymenenie modelu, lebo uz na to nemam nervy, ked musim pri zapinani dufat, ci sa zapne alebo nie a ta klavesnica a monitor ako keby bol z nejakeho secondhandu- nie z notebooku za taku cenu

Dakujem velmi pekne za odpoved


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia Notebooku

Registrovaný: 12.09.08
Prihlásený: 23.10.23
Príspevky: 379
Témy: 16
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 10.02.2010 8:36

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť (najneskôr do 30 dní).
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť (vratia peniaze).
Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (vykytla sa ta ista chyba uz po treti krat) alebo pre väčší počet vád (najmenej 3 rozne vady sucasne) vec riadne užívať.

chcem este pripomenut: ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie.







_________________
PC1= MB: Gigabyte M52L-S3P; CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ 2,7Ghz; RAM: 2x2GB 667Mhz Kingston HyperX CL5; VGA: Sapphire HD6670 1GB GDDR5; HDD: WD Caviar Blue 320GB; DVD RW: Sony Optiarc AD 7201S; LCD: HP Z24i "24"; PSU: Seasonic S12-II Bronze 430W; AUDIO: Creative T3100; KEY: Lenovo; MOUSE: Logitech RX100; OS: Win Vista Business 32bit,
USB: SanDisk Cruzer Extreme 32GB 3.0

PC2: DELL Optiplex 7010 /i5-3470, Q77 Cougar, Kingston 4GB RAM DDR4, intel HD2500, WD 500GB, Win 7 pro/
PC3: HP Elitedesk 705G4 /Ryzen 3Pro 2200G, HP 83E8 b350, Kingston 8GB DDR4 RAM, AMD Vega8, WD 500GB, Win 10pro /
WIFI: Tp-link Archer C-80
Ext.HDD: Toshiba 3,5" 2TB + Axagon EE25-XA6 USB3.0; Samsung 3,5" HD500GB, Maxtor DiamondMax 3,5" 160GB + Natec Kangaroo Dual; Maxtor M3 1TB 2,5"

Keyboards: Yamaha E433 + Superlux HD520, Sennheiser HD200Pro
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09.02.10
Prihlásený: 26.02.10
Príspevky: 5
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 10.02.2010 12:21

Aha
Dakujem velmi pekne
Konecne mi to vedel niekto poriadne vysvetlit
Naozaj dakujem :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09.02.10
Prihlásený: 26.02.10
Príspevky: 5
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 11.02.2010 1:28

Este by som sa chcel na jednu vec spytat:
Ked by bol ten notebook v oprave viac ako 30 dni (tie dni sa inak pocitaju od spisania reklamacneho formulara predajcom, nie?) , mozem odstupit od zmluvy len v case kym este notebook neprijde alebo staci aj vtedy ked dojde- napr. notebook pride spat po 35 dnoch - musim sa k predajcovi dostavit najneskor 34. den aby som mu oznamil, ze doslo k poruseniu zakona z ich strany a chcem odstupit od zmluvy... alebo staci ked si ma v ten 35.den zavola a vtedy mu to poviem?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia Notebooku

Registrovaný: 11.04.08
Prihlásený: 28.03.22
Príspevky: 1198
Témy: 25
Bydlisko: Nové Zámky
Príspevok NapísalOffline : 11.02.2010 9:52

Neboj sa,oni tych 30 dni dodrzia.Ak nie,chod tam 31. den a bud zoberies opraveny NB,alebo peniaze.Ak tam uz NB bude,hoci aj po 35.dnoch,oni ti vzdy budu tvrdit,ze dodrzali zarucnu lehotu,len ty si sa nedostavil vcas :D







_________________
MB:Gigabyte GA-MA785GT-UD3H ,CPU:AMD Athlon II X3 435,Cooler:NOCTUA NH-U12P SE2, GPU:Sapphire Radeon HD 6670 Ultimate 1GB GDDR5,RAM:2x2GB DDR3 ,HDD ST350041 8AS Seagate (500 GB, 7200 RPM, SATA-II),HDD2,Audio:Asus Xonar U1,CASE:FRACTAL Define R2 (titan grey),PSUCorsair 450W,OS:Win 7 Ultimate 32
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09.02.10
Prihlásený: 26.02.10
Príspevky: 5
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 11.02.2010 15:36

Ale ked pridem 31. den a ten notebook tam nebude, tak mam pravo odstupit ... treba dufat, ze ten jeden den im nejako ujde .... lebo uz neviem co ine mi ostava ... a ked aj pride tak dufam,ze ho poriadne opravia a nebude potrebna vymena


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia Notebooku

Registrovaný: 12.09.08
Prihlásený: 23.10.23
Príspevky: 379
Témy: 16
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 12.02.2010 8:20

...predávajúci je povinný odstrániť vadu bez zbytočného odkladu najneskôr do 30 dní. Ak predávajúci neodstráni vadu v tejto lehote, stane sa vada subjektívne neodstrániteľná; kupujúci môže v takom prípade uplatniť i také právo zo zodpovednosti za vady, aké mu patria pri objektívne neodstrániteľných vadách, t. j. právo na výmenu veci, na odstúpenie od zmluvy, prípadne právo na zľavu z kúpnej ceny. Jedno z týchto práv si vyberas ty, ale ak si vyberies ,nemozes volbu uz zmenit jednostranne. Upozornujem ze stale mozes ziadat opravu veci, t. z. predlzit lehotu ked este nema opravene.







_________________
PC1= MB: Gigabyte M52L-S3P; CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ 2,7Ghz; RAM: 2x2GB 667Mhz Kingston HyperX CL5; VGA: Sapphire HD6670 1GB GDDR5; HDD: WD Caviar Blue 320GB; DVD RW: Sony Optiarc AD 7201S; LCD: HP Z24i "24"; PSU: Seasonic S12-II Bronze 430W; AUDIO: Creative T3100; KEY: Lenovo; MOUSE: Logitech RX100; OS: Win Vista Business 32bit,
USB: SanDisk Cruzer Extreme 32GB 3.0

PC2: DELL Optiplex 7010 /i5-3470, Q77 Cougar, Kingston 4GB RAM DDR4, intel HD2500, WD 500GB, Win 7 pro/
PC3: HP Elitedesk 705G4 /Ryzen 3Pro 2200G, HP 83E8 b350, Kingston 8GB DDR4 RAM, AMD Vega8, WD 500GB, Win 10pro /
WIFI: Tp-link Archer C-80
Ext.HDD: Toshiba 3,5" 2TB + Axagon EE25-XA6 USB3.0; Samsung 3,5" HD500GB, Maxtor DiamondMax 3,5" 160GB + Natec Kangaroo Dual; Maxtor M3 1TB 2,5"

Keyboards: Yamaha E433 + Superlux HD520, Sennheiser HD200Pro
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09.02.10
Prihlásený: 26.02.10
Príspevky: 5
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 13.02.2010 11:12

Aha ... a ta doba tych 30 dni plynie od spisania reklamacneho formulara, nie? Cize ak by som spisal s predajcom reklamacny formular a on by to do opravy zaslal- napr- o tyzden neskor, tak aj tak by plynulo tych 30 dni od zapisania, nie od kedy to dojde do opravovne
Dakujem


Odpovedať na tému [ Príspevkov: 8 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

6

703

20.12.2009 13:45

jsakac Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia Notebooku

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v Obchody, reklamácie a právo

41

1413

23.09.2013 20:22

martin936 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia notebooku

v Notebooky a netbooky

14

623

04.03.2009 14:35

erzzo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

5

590

02.02.2010 23:06

shaggy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia Asus notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

1

791

29.08.2010 16:45

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia ACER notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

10

3329

12.10.2009 23:43

kosican Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia komponentu notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

2

473

22.08.2010 13:20

patro16 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku MSI

v Obchody, reklamácie a právo

27

3392

08.02.2011 20:47

oqix Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia HP notebooku

v Notebooky a netbooky

1

309

06.07.2015 11:02

4ndY252 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku Acer

v Obchody, reklamácie a právo

7

1198

17.02.2010 19:21

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. alza- reklámacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

19

2921

29.12.2008 23:30

Jaro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia notebooku Packard Bell

v Notebooky a netbooky

9

433

10.06.2015 11:03

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia notebooku + recenzie servisov

v Obchody, reklamácie a právo

2

537

20.11.2013 9:37

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia firemného notebooku, moje práva

v Obchody, reklamácie a právo

1

653

08.01.2014 8:55

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia baterie v notebooku - je mozna?

v Notebooky a netbooky

9

1941

27.05.2012 20:07

F3RY Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia notebooku po viac ako roku

v Obchody, reklamácie a právo

6

563

27.06.2010 23:49

ac.milan Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra