| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 25.05.09 Prihlásený: 29.03.15 Príspevky: 75 Témy: 21 Bydlisko: Nová Baňa | Napísal tinno: 25.01.2010 17:08 | |
|
Ahojte, stala sa mi taka vec, 30.12.2009 som v merkury market v bb kupoval kupelnovu skrinku, skrinka bola v akcii za 130€, normalne som si ju vyzdvihol v sklade, skladnici mi ju nalozili do auta a isiel som domov, vobec ma nenapadlo, ze by so skrinkou mohlo nieco byt, ved som ju kupoval novu priamo zo skladu, tak hadam bude vsetko vpohode. Skrinku som vylozil ten den v byte.
5.1.2010 som isiel do bytu porobit nejake veci a isiel som aj rozbalit a postavit skrinku, no po rozbaleni ma cakala velmi neprijemna vec -skrinka bola na polovicu zlomena, panty na dvierkach boli vytrhnute a jeden roh bol riadne niekde je...nuty, hned ten den som volal do merkury a tam mi povedali, aby som im skrinku doniesol, ze to pojde na reklamaciu. tak hned 6.1.2010 som letel so skrinkou naspat do bb, co tiez nie je najmensia polozka na dopravu, skrinku som samozrejme zabalil ako bola a prelepil lepiacou paskou. Skrinku sme doniesli, spisali reklamaciu s tym, ze do tridsiatich dni sa ozvu s vysledkom reklamacie.
Dnes t.j. 25.1.2010 mi prisiel od nich list (je v prilohe), ak som to dobre pochopil, tak reklamaciu neuznali, vratia nam povodnu skrinku a daju nam 3 percentnu zlavu. List pisal asi niekto, kto neskoncil ani zakladnu skolu, kedze v tak kratkom texte spravit tolko chyb je fakt vykon.
Chcem sa teda informovat ake su moje moznosti, ako mam dalej postupovat, cim mozem argumentovat, ake su moje prava, aby nam bud vratili peniaze, alebo novu skrinku.
PS: nikomu neodporucam nakupovat v tomto obchode, kedze, ako mozete vidiet zakaznik je u nich na poslednom mieste, vyrobky su totalne neklaviltne, kedze sme tam kupili aj lampu a ta nam na druhy den prestala svietit , no na tu sa uz vysrat a o zamestnancoch nechcem ani hovorit, vsak si spravte vlastny nazor
Odpoved na reklamaciu:
http://i50.tinypic.com/2lk9tee.jpg
|
|
Registrovaný: 12.09.08 Prihlásený: 23.10.23 Príspevky: 379 Témy: 16 Bydlisko: Košice |
chcem sa spytat ci bolo niekde uvedene ze skrinka sa predava za akciovu cenu preto, lebo je poskodena??
_________________ PC1= MB: Gigabyte M52L-S3P; CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ 2,7Ghz; RAM: 2x2GB 667Mhz Kingston HyperX CL5; VGA: Sapphire HD6670 1GB GDDR5; HDD: WD Caviar Blue 320GB; DVD RW: Sony Optiarc AD 7201S; LCD: HP Z24i "24"; PSU: Seasonic S12-II Bronze 430W; AUDIO: Creative T3100; KEY: Lenovo; MOUSE: Logitech RX100; OS: Win Vista Business 32bit, USB: SanDisk Cruzer Extreme 32GB 3.0
PC2: DELL Optiplex 7010 /i5-3470, Q77 Cougar, Kingston 4GB RAM DDR4, intel HD2500, WD 500GB, Win 7 pro/ PC3: HP Elitedesk 705G4 /Ryzen 3Pro 2200G, HP 83E8 b350, Kingston 8GB DDR4 RAM, AMD Vega8, WD 500GB, Win 10pro / WIFI: Tp-link Archer C-80 Ext.HDD: Toshiba 3,5" 2TB + Axagon EE25-XA6 USB3.0; Samsung 3,5" HD500GB, Maxtor DiamondMax 3,5" 160GB + Natec Kangaroo Dual; Maxtor M3 1TB 2,5"
Keyboards: Yamaha E433 + Superlux HD520, Sennheiser HD200Pro |
|
Registrovaný: 28.05.07 Prihlásený: 01.12.10 Príspevky: 162 Témy: 33 |
Tak ten list je bonus A ten ich system.. no skoda reci
|
|
Registrovaný: 25.05.09 Prihlásený: 29.03.15 Príspevky: 75 Témy: 21 Bydlisko: Nová Baňa | Napísal autor témy tinno: 26.01.2010 19:28 | |
|
nie nebolo, skrinka, bola normalne v akcii bez uvedenia o tom, ze skrinka je poskodena...
dnes sme tam boli, najprv sme prisli, ze nesuhlasime s vysledkom reklamacie, tak zavolali nejakeho zastupcu veduceho, ktory ani nevedel poriadne po slovensky, vybehol na nas s tym, ze nejaky ich dodavatel tu skrinku pozrel a povedal, ze oni to nezoberu naspat, ale daju nam troj percentnu zlavu, veduci bol este taky hrdy na seba, ze hovori, ze samotne merkury nam da az 15 percentnu zlavu, s cim sme samozrejme nesuhlasili...
Ked sme na nich vyrukovali s nasimi pravami a tym, ze oni ako predajca do dvanastich mesiacov od kupi nam pri reklamacii musia dokazat, ze vadu sme sposobili mi a nie oni autorizovanym servisom alebo sudnym posudkom s tym, ze to budeme medializovat + soi, musia nam preplatit naklady za cestu a nemali ani ziadny doklad o tom, ze vec vobec bola posudena niekym. Nakoniec to skoncilo tak, ze teda oni radsej to este vybavia s dodavatelom aby nemuseli platit este naviac. Povedali, ze sa nam do tyzdna ozvu, ak sa tak nestane, ideme s tym na SOI + pekna reklama pre nich ista.
|
|
Registrovaný: 03.04.08 Prihlásený: 10.12.19 Príspevky: 4667 Témy: 37 Bydlisko: Trnava |
"odavatel tu skrinku pozrel a povedal, ze oni to nezoberu naspat" by som sa ho spytal ze koho to zaujima , lol tieto slovenske obchody ma totalne uz zacinaju srat ..
_________________ Hmmm .... Hrošíček ... [Homer] |
|
Registrovaný: 25.05.09 Prihlásený: 29.03.15 Príspevky: 75 Témy: 21 Bydlisko: Nová Baňa | Napísal autor témy tinno: 27.01.2010 12:50 | |
|
no ved ona, takto sme aj mi reagovali a musim este poznamenat, ze to je polsky obchod cize ich postup reklamacie nebol v sulade so zakonom, nasa chyba bola, ze sme si skrinku nepozreli hned pri nakupe, ale aj tak nam tam vcera predavac povedal, ze skrinku by sme z vnutra aj tak nevideli, kedze vada bola na vnutornych doskach a oni by nam odbalili akurat tak karton a neotvarali by ju, samozrejme, ze by ju otvorili, keby sme chceli, ale aj to pochybujem, ze by nas napadlo, teraz uz budeme vediet, ze ak budeme nieco podobne kupovat (z merkury uz nikdy viac), tak si dame na toto velky pozor. cize tak ci tak by sme si ju zobrali domov...budeme ziadat, aby pri reklamacii postupovali podla zakonu (co im narobi niekolko nasobne vyssiu sumu, ako by nam vratili za skrinku) a ked nebudu chciet, ibraciame sa na SOI
|
|
Registrovaný: 12.09.08 Prihlásený: 23.10.23 Príspevky: 379 Témy: 16 Bydlisko: Košice |
ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.
pockaj ako sa vyjadria.
_________________ PC1= MB: Gigabyte M52L-S3P; CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ 2,7Ghz; RAM: 2x2GB 667Mhz Kingston HyperX CL5; VGA: Sapphire HD6670 1GB GDDR5; HDD: WD Caviar Blue 320GB; DVD RW: Sony Optiarc AD 7201S; LCD: HP Z24i "24"; PSU: Seasonic S12-II Bronze 430W; AUDIO: Creative T3100; KEY: Lenovo; MOUSE: Logitech RX100; OS: Win Vista Business 32bit, USB: SanDisk Cruzer Extreme 32GB 3.0
PC2: DELL Optiplex 7010 /i5-3470, Q77 Cougar, Kingston 4GB RAM DDR4, intel HD2500, WD 500GB, Win 7 pro/ PC3: HP Elitedesk 705G4 /Ryzen 3Pro 2200G, HP 83E8 b350, Kingston 8GB DDR4 RAM, AMD Vega8, WD 500GB, Win 10pro / WIFI: Tp-link Archer C-80 Ext.HDD: Toshiba 3,5" 2TB + Axagon EE25-XA6 USB3.0; Samsung 3,5" HD500GB, Maxtor DiamondMax 3,5" 160GB + Natec Kangaroo Dual; Maxtor M3 1TB 2,5"
Keyboards: Yamaha E433 + Superlux HD520, Sennheiser HD200Pro |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|