Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 17 ] 
AutorSpráva
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 29.12.2015 20:45

Ahojte,

potrebujem radu ohľadne reklamácie mobilného telefónu v spoločnosti gigastore, viď mailová komunikácia:

Dobry den,

chcem sa spytat v akom stave je reklamacia c. 2450 nakolko 2.1. uplynie mesacna lehota reklamovaneho tovaru.
Dakujem za korektny pristup.

S pozdravom

David .......

ODPOVED GIGASTORE

Vážený zákazník,

Vybavenie reklamácie prebehne určite v rámci zákonom stanovenej lehoty.

Reklamácia č.2450 bola prijatá a spracovaná dňa 09.12.2015 a následne bol produkt odoslaný do autorizovaného servis centra.

Takisto sa dni pracovného pokoja do lehoty nezapočítavajú.


S pozdravom

MOJA ODPOVED

Dobry den,

citujem z vasej stranky

"*Pri zaslaní reklamácie prostredníctvom zásielkovej služby, 30 dňová lehota začína plynúť dňom prevzatia reklamácie predávajúcim."

Moja zasielka bola prevzata(viď príloha) dňa 2.12.2015 o 12:37 a nie dňa 9.12. tak ako píšete.

Ďakujem za korektny a spravny pristup voci zatial spokojnemu zakaznikovi.

S pozdravom

David .....

ICH ODPOVED - zatial ziadna

Zasielka s reklamovaným tovarom im bola doručená tak ako som vyššie písal 2.12 a nie ako oni pisali, ze 9.12.2015, na stranke maju napisane tiez, ze 30 dňová lehota začína plynúť dňom prevzatia reklamácie predávajúcim. Chcem sa spýtať do akého dňa mám mať vybavenú reklamáciu? Ak to nestihnú a nebudú ochotný ani vystaviť dobropis kam mám dať podnet na prešetrenie? Na SOI? Dodanie tovaru ak bude vyreklamovaný musia stihnúť do 30dní?
Ďakujem za všetky rady :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.03.13
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 15076
Témy: 126
Bydlisko: Moldava nad...
Príspevok NapísalOffline : 29.12.2015 23:01

Citácia:
V súlade s ustanovením § 18 ods. 4 zákona o ochrane spotrebiteľa je predávajúci povinný vybaviť reklamáciu do 30 kalendárnych dní, bez ohľadu na to, akým spôsobom kupujúci tovar kúpil. Podľa § 2 písm. m) tohto zákona, vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátenie kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie. Podľa § 122 ods. 1 Občianskeho zákonníka lehota určená podľa dní začína sa dňom, ktorý nasleduje po udalosti, ktorá je rozhodujúca pre jej začiatok.

pozri si co presne je napisane v zakone, ale tipujem ze to o dnoch pracovneho pokoja si vymysleli.







_________________
Toto je podpis.
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03.01.09
Príspevky: 10119
Témy: 8
Bydlisko: KE
Príspevok NapísalOffline : 29.12.2015 23:01

Stále platí 30 dní a nikde som neregistroval nejakú výnimku, že dni pracovného pokoja sa nezapočitavajú do tejto lehoty.
http://pravaspotrebitela.sk/index.php?page=rights







_________________
PC MB:ASUS Sabertooth P67 CPU:i5-3570S+cooler GEMIN II SF524 RAM:Kingston HyperX BEAST XMP 4x4GB 1866MHz GPU:MSI N750Ti-2GD5/OC
SSD1:
Samsung 850Pro 256GB SSD2:WD Blue 1TB SSD3: Crucial MX500 2TB SSD4:Kingston DC600M 1,92TB SSD5:WD RED SA500 4TB SSD6:WD RED SA500 4TB SSD7:Samsung 970 EVO PLUS 2TB
PSU:
Be quiet! Straight Power 11 650WCASE:CoolerMaster CMForce 500 LCD:Dell S2721DGF
Offline

Užívateľ
Užívateľ
reklamácia gigastore - potrebujem poradiť

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 13955
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 29.12.2015 23:05

Ak si zasielal poštou a teda mas dokaz prebratia tak ti ho musia uznať. Bodka.
Žiadne výnimky ako víkendy, pracovne dni etc niesu. Preberú a za 30 dni lehota konci.
Určite na teba niečo skúšaju rozhodne sa nedaj, ocituj im zákony nech si ich najskôr precitaju a ak aj tak bez proti tak sa výhroz SOi







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
reklamácia gigastore - potrebujem poradiť

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 20307
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 30.12.2015 9:16

Vtip je v tom, ze v zakone nieje definovane ci kalend. dni alebo pracovne.
Citácia:
Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu;22) na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.


Akoze, tiez by som povedal ze sa rataju pracovne dni, cez vikend to ma akoze vybavovat dedo mraz, ked sa nepracuje? Ved z 30 dni je tym padom 20, ked odratame vikendy...a ked sa vyskytne este nejaky sviatok, vianoce teraz zozrali dva dni z tyzdna a podobne....kto to kedy bude riesit, kedy sa to ma stihat? A preprava tiez nieco trva, co mam ist tlacit auto aby slo rychlejsie? :-) Nezmysel.

Citácia:
Moja zasielka bola prevzata(viď príloha) dňa 2.12.2015 o 12:37 a nie dňa 9.12. tak ako píšete.

toto mas skade? z ich protokolu alebo z papiera kde si to odovzdal prepravcovi, ze to od teba odislo 2.12 ? Ze si to odovzdal prepravcovi/poslal postou neznamena, ze to bolo prijate predavajucim. Lehota plynie odvtedy, ako to k predajcovi dorazilo, resp. od datumu na nejakom prijimacom papieri ktory mas od predajcu ako doklad ze vadnu vec obdrzali.
Takze ked je predajca curak a stoji to u neho tyzden, tak mozes vyskakovat kolko chces ze si to odovzdal 2.12, ked na doklade od predajcu je datum napr. 15.12. Predajca sa kludne moze vyhovorit na postu/prepr. spolocnost alebo ine veci, ze to proste slo k nemu dlho a podobne...a nemas to ako dokazat.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok Napísal autor témyOffline : 30.12.2015 9:39

Dakujem za vsetky rady a neviem co na mna utocis shiro.. Dna 2.12.2015 im to bolo dorucene a prevqzate gigastorom citaj s porozumenim, 2.12. som im to nezasielal, ale im to uz bolo DORUCENE A PREVZATE! nie som dement a skade to mam? No predsa balik bol na dobierku a podla cisla zasielky vidis presne kedy to gigastore prevzal a aj na stranke pisu ze 30dnova lehota zacina od prevzatia zasielky/reklamacie a to ze im to trcalo dalsich 7dni na prevadzke a nic s tym nerobili nie je moj problem ale ich.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
reklamácia gigastore - potrebujem poradiť

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 13955
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 30.12.2015 9:56

Na dobierku asi nie, ale ako balík.

No hej ak mas napisane že to prevzali 2heho tal od vtedy to plynie.

Shiro - 30 dni, žiadne výnimky a odpočítavania víkendov. Proste mesiac a finito.







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
reklamácia gigastore - potrebujem poradiť

Registrovaný: 23.12.13
Prihlásený: 18.10.23
Príspevky: 429
Témy: 57
Príspevok NapísalOffline : 30.12.2015 10:28

po uplynuti 30dnovej doby (rataju sa aj sviatky aj vikendy) im posli doklad o odstupeni od kupnej zmluvy. Hlavne tam napis, ze odstupujes na zaklade nedodrzania reklamacnej doby podla zakona a napis tam cca dva tyzdne na vratenie penazi inak to posunies na sud a soi.

Pokial by si chcel tak mi napis a dam ti spravit ten doklad o odstupeni advokatke. A nevsimaj si shira on ma pravdepodobne nejake komplexy. Este som nevidel, ze by normalne nieco komentoval.


Offline

Správca fóra
Správca fóra
reklamácia gigastore - potrebujem poradiť

Registrovaný: 29.12.10
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 13836
Témy: 124
Bydlisko: Zvolen
Príspevok NapísalOffline : 30.12.2015 10:47

Hned po uplynuti 30 dni moze byt este skoro, pretoze vybavenie reklamacie znamena akekolvek (zdokladovane) ukoncenie reklamacneho konania, t.j. ak Ti posledny den poslu doporuceny list (s potvrdenim o podani) napr. s vyzvou na prevzatie vyrobku alebo o zamietnuti reklamacie a ten k Tebe pojde dalsie dva dni, zakon dodrzali..







_________________
PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS
PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared)
PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS
NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery
2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS
NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok Napísal autor témyOffline : 30.12.2015 10:51

V zákone sa píše: "vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátenie kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie."

Tak teraz neviem kto je v práve..
No nevadí, dakujem za rady, pomohli ste mi objasnit moju situaciu, v pondelok im budem pisat o odstupeni zmluvy nakolko nedodrzali 30dnovu reklamacnu lehotu.


Offline

Správca fóra
Správca fóra
reklamácia gigastore - potrebujem poradiť

Registrovaný: 29.12.10
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 13836
Témy: 124
Bydlisko: Zvolen
Príspevok NapísalOffline : 30.12.2015 11:02

Posledna cast vety je presne to, o com som pisal.. Ak Ti to odoslu posledny den (vyzvu alebo aj cely vyrobok) a Tebe to pride neskor, v prave su oni (rozhoduje datum odoslania).. Ak to nestihnu, v prave si Ty..

Takze by som 31. den este nepisal nic, ale urcite by som im zavolal.. Ak ti to stihli vybavit, povedia Ti to.. Ak nie, mozes im rovno povedat, ze chces vratit peniaze.. Myslim, ze v tomto pripade je nejake pisomne odstupenie od zmluvy len formalita..







_________________
PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS
PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared)
PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS
NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery
2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS
NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok Napísal autor témyOffline : 30.12.2015 11:18

Dobre :) dakujem :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
reklamácia gigastore - potrebujem poradiť

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 20307
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 30.12.2015 12:20

psenko píše:
Dakujem za vsetky rady a neviem co na mna utocis shiro.. Dna 2.12.2015 im to bolo dorucene a prevqzate gigastorom citaj s porozumenim, 2.12. som im to nezasielal, ale im to uz bolo DORUCENE A PREVZATE! nie som dement a skade to mam? No predsa balik bol na dobierku a podla cisla zasielky vidis presne kedy to gigastore prevzal a aj na stranke pisu ze 30dnova lehota zacina od prevzatia zasielky/reklamacie a to ze im to trcalo dalsich 7dni na prevadzke a nic s tym nerobili nie je moj problem ale ich.

omg kto kde zase utoci? ma neser s podobnymi kravinami. Kokso, clovek sa normalne spyta ze skade ma info a co sa moze stat, lebo o tom prd napise a on sa hned ide potentovat. Nabuduce sa ta radsej uz nic neopytam, aby si sa nahodou nezabil od strachu alebo co....

V maili co si sem skopiroval si im akurat napisal ze mas ine info ohladom prevzatia veci na reklamaciu ako pisu oni. a na zaklade coho? to si sem nenapisal. Ako som pisal, musis im dokazat, ze to prevzali 2.12, v tychto pravnickych veciach je vsetko o dokazoch. Nemas dokaz = nemas nic.
Len na toto som sa pytal, nic ine. Neviem co si namyslas kraviny o utoceni.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok Napísal autor témyOffline : 15.01.2016 20:33

Ahojte, ja len pre info píšem ako som postúpil alebo skôr nepostúpil v danej reklamácii. Do dnešného dňa nemám ani tovar, ani peniaze a to reklamáciu prevzali dňa 2.12.2015.
V mailovej komunikácii stále zavádzajú a priamo klamú - Príklad:
Vážený zákazník,

ďakujeme,že máte celú situáciu detailne zmapovanú.Zásielka bola doručená dňa 02.12.2015.30 dňová lehota uplynula dňa 03.01.2016 - sviatok.04.01.2016-05.01.2016 bol víkend,kedy nepracujeme.Tieto informácie máte uvedené aj v našich obchodných podmienkach.
Majú 14 dní na vrátenie peňazí a 14 deň je 18.1. Ak mi prídu peniaze 18.1. normálne si otvorím šampanské a pripijem si, aby takéto spoločnosti čo najrýchlejšie padli na hubu s takým primitívnym personálom...
4.1. a 5.1. bol Pondelok a Utorok no v Gigastore majú vtedy ževraj víkend... a ešte 3.1. majú nejaký svoj sviatok...
Takto naštvaný som nebol dávno.. Ich arogantnosť a primitívnosť nemá hranice...
Majte sa a držím vám palce nech sa vám vyhýbajú takéto spoločnosti pri reklamovaní tovaru....


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok Napísal autor témyOffline : 15.01.2016 20:39

Ja som pred vianocami kupoval otcovi PC a z gigastoru mi do dnesneho dna neodpovedali, ci to stihnu dopravit do vianoc. Komunikacia na bode mrazu, ochota zrejme rovnaka. V eshope vsetko na otazku...


Offline

Užívateľ
Užívateľ
reklamácia gigastore - potrebujem poradiť

Registrovaný: 07.07.14
Príspevky: 1661
Témy: 88
Bydlisko: TN
Príspevok NapísalOffline : 15.01.2016 21:01

Presne preto sa treba tomuto eshopu vyhýbať. Už menili sídlo a keď som sa ich na to pýtal, tak vraj "z technických dôvodov", lebo potrebovali väčšiu predajňu/výdajňu tovaru. Hm, predtým to mali riadne veľké, teraz je to miestnosť 2x3m. Takže išli do menšieho. Celé ich konanie je nejaké podozrivé.

Raz si tam frajerka objednávala reproduktory. Platila vopred. Keďže nie je zo ZA, išiel som jej to prevziať ja. Prišiel som tam a povedal som, že idem prevziať reproduktory pre priateľku, že objednávka je zaplatená. Povedal som ktoré reproduktory a on že: áno, donesiem. Doniesol, dal mi doklad a dovidenia. Ani zmienka o tom, na aké meno, kto som ja a prečo to ja preberám. Proste nič.
Asi tam začnem chodiť len tak naslepo hádať nejaký tovar a niečo mi isto vydajú...







_________________
CPU: i9-9900K + Arctic II 360 + 3×NF-A12x25 chromax MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5
Offline

Čestný člen
Čestný člen
reklamácia gigastore - potrebujem poradiť

Registrovaný: 08.01.09
Príspevky: 27825
Témy: 149
Bydlisko: Sládkovičovo
Príspevok NapísalOffline : 01.02.2016 8:28

To iste spravi aj v alze, takze to nie je len gigastore







_________________
book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit
Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB
Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS
poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie
Odpovedať na tému [ Príspevkov: 17 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. gigastore - reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

9

2130

29.07.2013 17:16

sicak. Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia v Gigastore

v Obchody, reklamácie a právo

5

1205

04.01.2015 12:19

Miso122 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia v Gigastore.sk

v Obchody, reklamácie a právo

20

4487

27.02.2015 17:22

SKRiPT Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Potrebujem poradit

v PC zostavy

15

515

19.10.2013 0:13

brmbo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Potrebujem poradit.

v PC zostavy

21

1172

01.12.2009 18:21

Krtek111 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Potrebujem poradit.

v Delphi, Visual Basic

0

734

31.07.2009 20:05

Ghost@ Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Potrebujem poradit

v Pamäte

9

1079

11.06.2009 16:48

SnoopY Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. !!! Potrebujem poradiť !!!

v Notebooky a netbooky

13

553

06.10.2012 12:41

Piťko Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. potrebujem poradit

v PC zostavy

6

667

07.09.2009 15:46

zmija31 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Potrebujem poradiť

v PC skrinky, zdroje a všetky druhy chladenia

13

616

04.06.2007 18:57

Tomas1 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Potrebujem poradit

v Ostatné

2

682

14.10.2007 15:28

akron Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. potrebujem poradit

v Notebooky a netbooky

6

569

26.11.2009 18:11

klaudia Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Potrebujem poradit

v Redakčné systémy

4

668

06.03.2007 23:27

Silo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. potrebujem poradiť

v nVidia grafické karty

8

653

09.04.2012 22:27

Xaltotun Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Potrebujem poradiť

v Notebooky a netbooky

4

462

23.09.2014 15:47

nescafe Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. potrebujem poradiť

v PC zostavy

7

634

28.08.2008 23:16

GURU Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra