| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 3 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 20.05.10 Prihlásený: 15.03.12 Príspevky: 21 Témy: 8 | Napísal hudi1: 19.11.2011 15:07 | |
|
Zdravim,
odisiel mi adapter k novemu notebooku. ked to budem chciet reklamovat treba im odniest cele balenie aj s notebooku alebo ako to funguje.
Dakujem
|
|
Registrovaný: 21.02.11 Prihlásený: 29.10.19 Príspevky: 215 Témy: 64 Bydlisko: Trenčín | Napísal zalgoo: 19.11.2011 15:33 | |
|
pravdepodobne komplet celu krabicu aj s notebookom, kedze na fakture urcite neni adapter zvlast..
_________________ Penetrator 666 Intel i5-8500 + Noctual LH-9i + Enermax D.F.Pressure, Gigabyte Z370N, 2x8GB Patriot DDR4 2666MHz, 256GB Intel NVME, 525GB Crucial SATA, EVGA GTX 1080 FTW2, Silverstone Sugo SG13 + Enermax D.F.Pressure + Silverstone ST45SF-G (v2) |
|
Registrovaný: 20.05.10 Prihlásený: 15.03.12 Príspevky: 21 Témy: 8 | Napísal autor témy hudi1: 21.11.2011 0:58 | |
|
na asusovskej stranke sa ale pise nieco ine:
6. Při reklamaci notebooku nelze zasílat pouze komponenty jako např. optické mechaniky, pevné disky, akumulátory atd. Jediná výjimka je reklamace napájecího zdroje. Ve formuláři je nutno uvést sériové číslo notebooku a v popisu závady – zaslán pouze zdroj. Z NB je taktéž možno vyjmout pevný disk (pokud se jej závada zjevně netýká). Pak je nutno do popisu závady připsat – vyjmut HDD.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 3 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|