| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 29.01.11 Prihlásený: 05.07.16 Príspevky: 38 Témy: 20 |
Moja rada pre tých, ktorý nechcú mať zbytočné problémy je aby ste si radšej nikdy nakupovali router značky TENDA resp. žiadne výrobky od tejto firmy. Nedokážu problém vyriešiť, reklamácie naťahujú ako sa len dá a pri riešení problém Vám nasľubujú hory doly (uprednostnenie reklamácie) a aj tak sa na Vás v servisnom stredisku vykašlu. Už len kvôli prístupu tejto firmy radím nekupovať žiadny hardware vyrábaný firmou TENDA. V prílohe prikladám screen o riešení problému po prvej nesprávnej reklamácií. Kto by mal záujem priložím aj video aby ste videli ako "správne" vedia opraviť svoje vlastné produkty!!!
|
|
Registrovaný: 02.09.07 Prihlásený: 19.01.20 Príspevky: 6373 Témy: 298 Bydlisko: Žilina |
To nieje značkou tenda, ale skôr autorizovanym servisom, resp. predajcom. Aj 200€ switch sa môže pokaziť.
_________________ NTB: Dell Vostro 5470 - Core i5-4200U, GT 740M, 8GB DDR3-1600, Crucial MX100 256GB, 14" 1366x768 Audio: KRK RoKit 5 G2 White, Lexicon Alpha, M-Audio Axiom 25 MKII, AKG Y55 Phone: Samsung Galaxy S8 Vozenie: Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm 110kW - DPF/EGR/SWIRL OFF, BOSE SOUND |
|
Registrovaný: 29.01.11 Prihlásený: 05.07.16 Príspevky: 38 Témy: 20 | Napísal autor témy tdominik: 08.10.2011 15:58 | |
|
jj to je jasné, no v prípade, že pre TENDA hardware je toto jediné servisné stredisko pre SR a ČR tak radšej predísť pokazeniu hardwaru tejto značky resp. k jeho nezakúpeniu. Hardware môže byť spoľahlivý, no čo z toho ak to má na starosti servisné stredisko, ktoré svoju prácu fláka? To si potom radšej záujemca zakúpi inú značku ktorá by mala byť reklamovaná v inom servisnom stredisku, čo mu síce nezaručuje 100% spoľahlivosť ale je menšia pravdepodobnosť toho, že narazí na podobnú ochotu ako v prípade tohto strediska ;-)
Predajca v tomto prípade teda nerieši nič, pretože on to rovno odoslal do servisného strediska pre značku TENDA a nemá žiadnu povinnosť podľa zákona poskytnúť náhradný hardware kým sa neuskutoční reklamácia. No mne predajca poskytol vzhľadom na to aký je prístup servisného strediska a teda aj tento druhý mi po 12-tich hodinách prestal fungovať a nefunguje doteraz.
Je možné teda konštatovať, že mi zlyhali dva routre značky TENDA (typ: W311R+) v priebehu 2 mesiacov... otázka znie či je to náhoda alebo kvalita produktu??
|
|
Registrovaný: 02.09.07 Prihlásený: 19.01.20 Príspevky: 6373 Témy: 298 Bydlisko: Žilina |
Značku tenda by som sa spolahlivu neoznačoval Ale vies aj ja mavam take stastie ze kupim produkt ktory je vychvalovany ze sa nekazi super kvalita, a ja chytim akurat kus ktory 2x reklamujem......
Kazdopadne jednu tendu mame v robote, a zatial problem nebol.
_________________ NTB: Dell Vostro 5470 - Core i5-4200U, GT 740M, 8GB DDR3-1600, Crucial MX100 256GB, 14" 1366x768 Audio: KRK RoKit 5 G2 White, Lexicon Alpha, M-Audio Axiom 25 MKII, AKG Y55 Phone: Samsung Galaxy S8 Vozenie: Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm 110kW - DPF/EGR/SWIRL OFF, BOSE SOUND |
|
Registrovaný: 12.10.06 Prihlásený: 20.04.24 Príspevky: 20307 Témy: 79 Bydlisko: Banska Byst... | Napísal shiro: 09.10.2011 21:45 | |
|
to si este neriesil reklamacku s firmou DYMO, to je este vacsi bordel...ze vraj svetova firma a na tel. v cz (najblizsia podpora k slovensku) sa ani nedovolas (halali) a na mail bezne odpisuju po 4 dnoch sak naco to riesit hned...cela firma mi pripada ako Jozko z garaze a poriadny bordel.
_________________ Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM Xiaomi Mi 9 Lite 64GB |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|