| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 11 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 26.04.11 Prihlásený: 26.04.11 Príspevky: 5 Témy: 1 |
Potrebujem poradiť ohľadom reklamácie notebooku Sony Vaio, ktorú mi nechcú uznať. Už po roku používania sa mi vyšúchali niektoré klávesy, ako je písmenko M, N, E, D, S... klávesy, ktoré používam najviac ako je ENTER alebo MEDZERNÍK sú nepoškodené.
Bojím sa, že to dopadne horšie, a to až tak, že nakoniec sa mi vyšúchajú všetky klávesy. Tento problém som začala riešiť s firmou, kde som kupovala notebook, ale bez úspechu.
Vraj som si to spôsobila sama, a to tak, že som klávesy oškrabala nechtami. Zaujímavé je, že takýto istý notebook má aj moja kamarátka, ktorá ho používa dva roky a klávesy sú neporušené.
Mal niekto takýto problém alebo mi vie poskytnúť radu, čo robiť ďalej????
Vopred ďakujem
|
|
Registrovaný: 27.01.10 Prihlásený: 21.01.18 Príspevky: 564 Témy: 54 Bydlisko: Liptovský M... | Napísal mEyz: 26.04.2011 17:37 | |
|
A to sa chystáš reklamovať ten noťas len kôli tým písmenám?Alebo je vada vážnejšia a neuzávajú ti to len kôli písmenám?
_________________ Desktop: Gigabyte GA-73PVM-S2H CPU:Intel C2D E6600 (2,4Ghz) + BOX COOLER @ 2,8 GHZ GPU:nVidia Geforce 8600GTS 256MB GDDR3 675/1450/1008@725/1557/1150 RAM:Kingston 2x1GB 667Mhz HDD: WD 80GB PSU:EC 350W
Mouse: Razer DeathAdder 1800dpi White Mousepad: Razer Goliathus Alpha 444x355x4mm Repro:Genius SP-HF 1800A
NTB: Acer Extensa 5630EZ |
|
Registrovaný: 26.04.11 Prihlásený: 26.04.11 Príspevky: 5 Témy: 1 |
Nie, len kvôli klávesnici, pretože som s ním zaobchádzala dobre a vyzerá ako keby mal za sebou ťažké obdobie, a keď som už zaň dala tisícku, tak mi to je ľúto.
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
nevidel som ešte ani jeden úspešný prípad reklamovania ošúchaných tlačítiek Je to vec spôsobená opotrebovaním a záruka sa na to nevzťahuje, čo si si vypočula aj v danom obchode. Ak pochybuješ o správnosti ich konania, vždy je tu SOI, ale...
Ak ti tie gombíky tak vadia, je problém dokúpiť nálepky? Stojí to myslím okolo eura-dvoch...
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 26.04.11 Prihlásený: 26.04.11 Príspevky: 5 Témy: 1 |
Ide o to, že sa ošúchali skôr ako som notebook mala rok a to som ho ani veľmi nepoužívala, a predtým som mala iný, ktorý som používala 3 roky a nič sa nezničilo. Zaujímavé je tiež, že zišla farba na takých, ktoré sa nepoužívajú až tak často.
Prečo mi potom v januári povedali, že mi to budú reklamovať a teraz zmenia úplne názor?
A neviem ako by na tomto type vyzerali nálepky... a ešte k tomu, keď je ružový...
Nedala som zaň tisícku preto, aby mal životnosť jeden rok a začal sa celý ošuchávať a rozpadávať a odlepovať... myslela som si, že Sony Vaio je kvalita.
Preto sa neuspokojím s tým, že je taký zničený a mám ho tak krátko. Za takú cenu som mohla mať s takými istými parametrami dva notebooky inej značky :/
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
to áno, mohla... otázne je, koľko by ti vydržali tie
pokiaľ si myslíš, že je to vec vhodná na reklamovanie, kontaktuj priamo SONY. Priamo cez nich je tá reklamácia aj tak rýchlejšia ako cez obchod a aspoň budeš vedieť stanovisko Sony... Ak ti potvrdia "rozsudok" obchodu, kde si to kúpila, ťažko dačo vyriešiť inak ako nálepkami.
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 26.04.11 Prihlásený: 26.04.11 Príspevky: 5 Témy: 1 |
Prečo ľuďom, ktorí si kupovali taký istý notebook ale v Sony Centre sa nič neopotrebovalo a majú ho aj dva roky a mne, keďže som kupovala inde sa zničil ako keby som s ním neviem čo robila...
A cez Sony to nemôžem riešiť, keďže som to nekupovala priamo u nich, nevybavia mi nič :/ Má to vybavovať firma, cez ktorú som kupovala.
|
|
Registrovaný: 10.04.11 Prihlásený: 21.02.15 Príspevky: 104 Témy: 8 | Napísal Zajac: 26.04.2011 18:44 | |
|
Mohla si natrafiť na vadný kus ale ako ti už písal walther pochybujem, že ti uznajú reklamáciu keď že je to vec spôsobená opotrebovaním a záruka sa na to nevzťahuje. Kúp si tie nálepky a máš pokoj.
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
môžeš to vybavovať aj priamo cez sony, nie je v tom žiaden problém, len nepôjdeš do obchodu sony, ale cez ich podporu pre Európu. Oni ti budú vedieť presne povedať či to spadá pod záruku alebo nie. Myslíš, že čo by s notebookom urobil samotný obchod? To isté, čo radím teraz tebe - kontaktovali by Sony a po dohode by im to museli poslať aby notebook "opravili". Jedno VAIO som už reklamoval (a bol vážnejší problém), tak viem ako to chodí Na tomto fóre sa už reklamovanie VAIA riešilo tiež a dal som tam aj konkrétny kontakt na Sony, tak si to pohľadaj a uvidíš, čo sa dozvieš.
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 26.04.11 Prihlásený: 26.04.11 Príspevky: 5 Témy: 1 |
Z obchodu som dostala priame stanovisko, že oni to riešiť nebudú a podľa ich názoru je to neoprávnená reklamácia a notebook by nikam neodoslali.
A niekde na nete som čítala, že priamo Sony mi to nemôže reklamovať, že to musí ísť cez obchod, tak teraz neviem
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
pozri, ja som tak Vaio už reklamoval (a nie som jediný), takže ti to píšem z prvej ruky. Ak mi neveríš, nemá to zmysel a písať sem už nebudem, načo sa budem opakovať ako verklík.. Napísal som ti, čo máš urobiť, zvyšok je už na tebe.
_________________ C#, PHP, ... |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 11 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|