| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 20.02.21 Prihlásený: 21.02.21 Príspevky: 3 Témy: 1 | Napísal Bato: 20.02.2021 17:47 | |
|
Zdravím, mám problém s ntb, normálne fungoval až kým som ho nereštartoval potom sa zrazu zmenil obraz. Malé ikonky aj celé užívateľské rozhranie a je to ovela svetlejšie nevie niekto čo s tým?
|
|
Registrovaný: 22.12.13 Prihlásený: 25.04.24 Príspevky: 6591 Témy: 205 Bydlisko: Prievidza. |
Nastavenia. Nájdeš, naučíš sa.
_________________ ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI II, AMD RYZEN 7 5700G, Samsung 970 EVO PLUS NVMe M.2 PCIe3 500GB,DIMM DDR4 32GB 3600MT/s CL16 (Kit of 2) 1Gx8 KINGSTON FURY Renegade Black Xiaomi POCO X3 6GB/128GB |
|
Registrovaný: 20.02.21 Prihlásený: 21.02.21 Príspevky: 3 Témy: 1 | Napísal autor témy Bato: 21.02.2021 9:05 | |
|
Nastavenia som prešiel celé. Všetky velkosti rozhrania sú na 100% tak ako aj boli. Na jase obrazovky sa nič nezmenilo. Všetky nastavenia sú pôvodné, takisto som ich niekoľkokrát skúšal obnoviť. Takže nie tak sprostý aby som sa ani nepozrel do nastavení naozaj niesom ďakujem za zmysluplný komentár...
|
|
Registrovaný: 22.12.13 Prihlásený: 25.04.24 Príspevky: 6591 Témy: 205 Bydlisko: Prievidza. |
Teda veľkosť ikon si pozrel, farebnú schému tiež? Motív - farby...farebná schéma. Pravým na ploche - Zobraziť - malé ikony ... alebo ľavý CTRL a potočiť kolieskom myši...?
_________________ ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI II, AMD RYZEN 7 5700G, Samsung 970 EVO PLUS NVMe M.2 PCIe3 500GB,DIMM DDR4 32GB 3600MT/s CL16 (Kit of 2) 1Gx8 KINGSTON FURY Renegade Black Xiaomi POCO X3 6GB/128GB |
|
Registrovaný: 20.02.21 Prihlásený: 21.02.21 Príspevky: 3 Témy: 1 | Napísal autor témy Bato: 21.02.2021 9:37 | |
|
Áno to som pozeral a nepomohlo, tiež a nejdú ani spustiť niektoré programy, vyhadzuje to chybovú hlášku, to som zistil až dnes
|
|
Registrovaný: 22.12.13 Prihlásený: 25.04.24 Príspevky: 6591 Témy: 205 Bydlisko: Prievidza. |
Niečo pošahalo Windows. Je niekoľko ciest opravy. AK necheš čistú inštaláciu, alebo obnovu systému do stavu kúpy, vygoogli si postup ... "dism/online ... chechealth, scanhealth, restorehealth" Napríklad: https://www.windowscentral.com/how-use-dism-command-line-utility-repair-windows-10-imageČi Ti to pomôže, neviem. Závisí od poškodenia systému - alebo disku. Máš dobrý antivírus? Neskúšal si nejaké prográmky na "vylepšenie, čistenie Windowsu?" Môžeš pre istotu skontrolovať harddisk na chyby.
_________________ ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI II, AMD RYZEN 7 5700G, Samsung 970 EVO PLUS NVMe M.2 PCIe3 500GB,DIMM DDR4 32GB 3600MT/s CL16 (Kit of 2) 1Gx8 KINGSTON FURY Renegade Black Xiaomi POCO X3 6GB/128GB |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|