| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 14 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 22.04.08 Prihlásený: 09.12.22 Príspevky: 297 Témy: 33 Bydlisko: Bratislava |
Pri reklamacii notebooku sa zistilo, ze uz uplynuly 2 roky od jeho kupy, tak som sa dohodol s panmi v predajni na pozarucnej oprave. Diagnostikoval sa problem, urcila priblizna cena servisu.
Problem je taky, ze uz uplynuli DVA MESIACE od zacatia opravy a stale nic, cakam a cakam, opraveneho notasu sa ale nemozem dockat. Asi 3-krat som tam volal, pisal niekolko mailov, dva krat som tam bol osobne, no stale pocuvam tie iste vyhovorky, ze sa na oprave pracuje, ze sa zistilo dalsie poskodenie a bude to trvat dlhsie. Pre boha, od kedy trva oprava/vymena maticnej dosky na 2 roky starom HP notebooku dva mesiace? Informoval som sa na obchodnej inspekcii - usek ochrany spotrebitelov kde mi potvrdili to iste, co som si i myslel - pri zarucnej oprave je zakonna lehota 30 dni, pri pozarucnej vsak neplati a je to vecou dohody.
Neviem co tu mozem robit, ak nebude ten notas opraveny ani po sviatkoch, uvazujem ze pojdem zase urobit "bordel" do predajne a uz ziadat ten notebook naspat nech je v akomkolvek stave alebo ziadat jeho plnu hodnotu.... Ja fakt neviem ci mi ho niekde nestratili alebo kde je problem...
Mate nejake podobne skusenosti? Napadaju vas nejake rady, ako vyriesit tento problem...?
_________________ Life is too short for drama. |
|
Registrovaný: 29.03.09 Prihlásený: 20.12.23 Príspevky: 4063 Témy: 120 Bydlisko: Banská Byst... |
No kamo neostava ti nic len cakat a byt zhovievavy a hlavne nesmies byt dotieravy na nich lebo ked to vycitia tak ta pekne povyrabaju a nepekne si nauctuju a navysia a ty sa nemas potom kde stazovat. A to mi ver ze to tak byva. Ine je keby ze na to zabudli. Pozarucny servis ma bohuzial taketo neprijemnosti ze co technik tak kazdy si nadrbe ako sa mu paci.
_________________ Lenovo Thinpad Yoga T570 win 1O pro Mobil: Apple Iphone 12 pro 256 GB |
|
Registrovaný: 22.04.08 Prihlásený: 09.12.22 Príspevky: 297 Témy: 33 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy giuseppe: 01.01.2010 13:52 | |
|
hmm... nauctovat si vysoku sumu nemozu, ta bola dohodnuta uz dopredu a mam to na papieri... a co sa tyka urgovania a stazovania, myslim ze ina cesta nie je, ako sa ich takto snazit pohanat, to mam cakat povedzme dalsi mesiac nez to opravia...? kde sme?
_________________ Life is too short for drama. |
|
Registrovaný: 22.04.08 Prihlásený: 09.12.22 Príspevky: 297 Témy: 33 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy giuseppe: 13.01.2010 12:33 | |
|
no a je tu presne to co som cakal - ked ma aj po ubehnuti dvoch mesiacov od zacatia servisu natahovali, bol som v predajni urobit "bordel" a pani tam mi zdelili krasnu informaciu: notebook sa pravdepodobne na ceste medzi servismi stratil....!!!
vraj si mam napisat ziadost o vratenie penazi (co som hned aj urobil) a oni to posunu dalej a v priebehu cca 2-3 tyzdnov sa dozviem, ci mi peniaze vratia... to ma dost pobavilo, preto ze ak sa rozhodnu nevratit, budu mat na krku slovensku obchodnu inspekciu a zvazim podanie trestneho oznamenia
_________________ Life is too short for drama. |
|
Registrovaný: 29.03.09 Prihlásený: 20.12.23 Príspevky: 4063 Témy: 120 Bydlisko: Banská Byst... |
stastny to clovek... no hold dnes je bordel vsade a obycajny clovek si to odnasa. Vitaj na Slovensku-krajine neobmedzenych moznosti....
_________________ Lenovo Thinpad Yoga T570 win 1O pro Mobil: Apple Iphone 12 pro 256 GB |
|
Registrovaný: 12.09.08 Prihlásený: 23.10.23 Príspevky: 379 Témy: 16 Bydlisko: Košice |
trestne oznamenie by som do toho "zatial" netahal. Rozhodovat o vrateni penazi nemozu autoritativne. pozri si § 421 zákona 40/1964 - su zodpovedny aj za stratu veci, ktora bola dana do opravy, ak nepreukazu nieco ine...precitaj. skor to tahaj do obcianksopravnej roviny, nez trestnopravnej....
_________________ PC1= MB: Gigabyte M52L-S3P; CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ 2,7Ghz; RAM: 2x2GB 667Mhz Kingston HyperX CL5; VGA: Sapphire HD6670 1GB GDDR5; HDD: WD Caviar Blue 320GB; DVD RW: Sony Optiarc AD 7201S; LCD: HP Z24i "24"; PSU: Seasonic S12-II Bronze 430W; AUDIO: Creative T3100; KEY: Lenovo; MOUSE: Logitech RX100; OS: Win Vista Business 32bit, USB: SanDisk Cruzer Extreme 32GB 3.0
PC2: DELL Optiplex 7010 /i5-3470, Q77 Cougar, Kingston 4GB RAM DDR4, intel HD2500, WD 500GB, Win 7 pro/ PC3: HP Elitedesk 705G4 /Ryzen 3Pro 2200G, HP 83E8 b350, Kingston 8GB DDR4 RAM, AMD Vega8, WD 500GB, Win 10pro / WIFI: Tp-link Archer C-80 Ext.HDD: Toshiba 3,5" 2TB + Axagon EE25-XA6 USB3.0; Samsung 3,5" HD500GB, Maxtor DiamondMax 3,5" 160GB + Natec Kangaroo Dual; Maxtor M3 1TB 2,5"
Keyboards: Yamaha E433 + Superlux HD520, Sennheiser HD200Pro |
|
Registrovaný: 22.04.08 Prihlásený: 09.12.22 Príspevky: 297 Témy: 33 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy giuseppe: 21.01.2010 12:51 | |
|
este jedna vec co by ma zaujimala - neviem ci mam narok ziadat vratenie penazi od spolocnosti, ktorej som ten notebook na opravu zveril, alebo teda od toho servisu, ktory je vraj za stratu zodpovedny... Prakticky by bolo jednoduchsie tlacit na toho sprostredkovatela opravy, len neviem do akej miery je on za stratu zodpovedny...
_________________ Life is too short for drama. |
|
Registrovaný: 12.09.08 Prihlásený: 23.10.23 Príspevky: 379 Témy: 16 Bydlisko: Košice |
podstatne je jedno. S kym si uzavrel zmluvu (nemusi pisomne, aj ustne ak ste sa dohodli) o oprave veci. Teda komu si dal NB do "ruk" aby ho opravil. Ten je zodpovedny v konecnom dosledku. Ci to on dal nejakej tretej strane, a ta dalsej...to uz nezalezi. On (ten prvy) je zaviazany z vasho vzajomneho zavazku.
"Kazdy, kto od ineho prevzal vec, ktora ma byt predmetom zavazku, zodpoveda za jej poskodemie, stratu ...,ibazeby ku skode doslo aj inak.
_________________ PC1= MB: Gigabyte M52L-S3P; CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ 2,7Ghz; RAM: 2x2GB 667Mhz Kingston HyperX CL5; VGA: Sapphire HD6670 1GB GDDR5; HDD: WD Caviar Blue 320GB; DVD RW: Sony Optiarc AD 7201S; LCD: HP Z24i "24"; PSU: Seasonic S12-II Bronze 430W; AUDIO: Creative T3100; KEY: Lenovo; MOUSE: Logitech RX100; OS: Win Vista Business 32bit, USB: SanDisk Cruzer Extreme 32GB 3.0
PC2: DELL Optiplex 7010 /i5-3470, Q77 Cougar, Kingston 4GB RAM DDR4, intel HD2500, WD 500GB, Win 7 pro/ PC3: HP Elitedesk 705G4 /Ryzen 3Pro 2200G, HP 83E8 b350, Kingston 8GB DDR4 RAM, AMD Vega8, WD 500GB, Win 10pro / WIFI: Tp-link Archer C-80 Ext.HDD: Toshiba 3,5" 2TB + Axagon EE25-XA6 USB3.0; Samsung 3,5" HD500GB, Maxtor DiamondMax 3,5" 160GB + Natec Kangaroo Dual; Maxtor M3 1TB 2,5"
Keyboards: Yamaha E433 + Superlux HD520, Sennheiser HD200Pro |
|
Registrovaný: 19.04.10 Prihlásený: 19.04.10 Príspevky: 1 Témy: 0 | Napísal moldik: 19.04.2010 14:15 | |
|
dobrý den, nevím jestli mi tady poradíte ale možná tady nějaký čech bude, potřebuji v praze opravit notebook a hledám firmy, které by se toho mohly ujmout, neznáte prosím někdo tuhle firmu na servis notebooků? nebo nemáte s ní někdo zkušenosti? díky
|
|
Registrovaný: 22.04.08 Prihlásený: 09.12.22 Príspevky: 297 Témy: 33 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy giuseppe: 19.04.2010 15:47 | |
|
moldik píše: dobrý den, nevím jestli mi tady poradíte ale možná tady nějaký čech bude, potřebuji v praze opravit notebook a hledám firmy, které by se toho mohly ujmout, neznáte prosím někdo tuhle firmu na servis notebooků? nebo nemáte s ní někdo zkušenosti? díky
nepoznam tu firmu, ale moja rada je, aby si ho zaniesol tam, kde si ho kupil - ak je aj mimo zaruky, urobia ti diagnostiku problemu (vacsinou zdarma) a povedia kolko by stala oprava - ak ti to bude vyhovovat, tak im ho tam mozes nechat na opravu, ak nie, skusis iny servis....
_________________ Life is too short for drama. |
|
Registrovaný: 26.01.09 Prihlásený: 25.10.23 Príspevky: 464 Témy: 120 Bydlisko: Prešov | Napísal otec87: 19.04.2010 20:37 | |
|
giuseppe mozno trochu off topic ale mna by zaujimalo ako to nakoniec dopadlo
|
|
Registrovaný: 22.04.08 Prihlásený: 09.12.22 Príspevky: 297 Témy: 33 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy giuseppe: 19.04.2010 22:22 | |
|
misho.adam píše: giuseppe mozno trochu off topic ale mna by zaujimalo ako to nakoniec dopadlo
- to snad nebude OT vzhladom na to, ze sa tu riesil povodne ten moj problem
Tak pre zhrnutie - primitivi v tom obchode, kde som notebook kupil ho stratili (v resp. vraj sa stratil na ceste z autorizovaneho servisneho strediska) a kedze to bola pozarucna oprava, vobec sa neponahlali s riesenim celej veci, lebo ich netlacila 30-dnova lehota....
no najprv zatlkali a asi mesiac a pol az dva mi tvrdili ze sa ten moj notebook stale opravuje, ked som tam osobne urobil bordel a niekolkokrat telefonicky kontaktoval konatela spolocnosti priznali, ze sa stratil. Mal som si napisat ziadost o vratenie penazi, ze to posunu dalej na to stredisko a oni ako vinnik mi peniaze vratia - cely proces trval asi dalsi mesiac a pol, zase som ich bombardoval telefonatmi, vyplnal formulare a pod. Vsetko to skocilo tak, ze peniaze som asi o dalsi mesiac aj nieco dostal - plnu kupnu hodnotu notebooku. Ked sa tak clovek nad tym zamysli, dostal som vlastne za dva roky aj zopar tyzdnov stary 3-krat reklamovany a nakoniec strateny notebook plnu sumu, za aky som ho kupil - co je celkom fajn (kupil som si za to ovela vykonnejsi a este mi 250 eur ostalo) ale za aku cenu? - cca 5 mesiacov bez notebooku, neskutocne nervy, kopec casu zabiteho riesenim celej veci...
najhorise bolo, ze ani obchodna inspekcia nepomohla - vraj jedina moznost ako som to mohol urgentne riesit, bolo podanie zaloby, no povedzme si uprimne, tahalo by sa to asi dodnes a mozno bezvysledne.... a tak som si urobil dobry obraz tej predajni (neviem ci ju tu mozem menovat) a vlastne o celej spolocnosti, odkial ten moj povodny notebook pochadzal... a tak som sa rozhodol, ze od nich nekupim uz ani papier do tlaciarne
_________________ Life is too short for drama. |
|
Registrovaný: 12.01.09 Prihlásený: 04.02.24 Príspevky: 1596 Témy: 29 Bydlisko: Spišska Belá |
giuseppe píše: ...neviem ci ju tu mozem menovat...
menuj, v pravidlach to zakazane nieje a určite to zauima aj viacerých ludi. Osobne som zato, aby skrachovali firmy ktore si nezodpovedne plnia svoje povinnosti.
_________________ "Nikdo nebude nikdy potřebovat více než 640kB RAM!" (Bill Gates, 1981) |
|
Registrovaný: 22.04.08 Prihlásený: 09.12.22 Príspevky: 297 Témy: 33 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy giuseppe: 20.04.2010 18:28 | |
|
v poriadku, ak by mal niektory z adminov vyhrady, nech zmazu tento moj prispevok...
islo o predajcu eQ Shop, predajne maju v Shopping Palace BA a na Obchodnej (City Point) v Bratislave a myslim ze jednu este niekde v Nitre... konkretne islo o notebook HP Pavilion dv6000 (z HP ReNew Programu - na to som pri kupe nebol upozorneny, inak by som ho nebol kupil)...
_________________ Life is too short for drama. |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 14 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|