[ Príspevkov: 46 ] 1, 2
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
NapísalOffline : 28.12.2008 19:32 | postava z blenderu do hry

spravim si v blenderi svoju postavu
potom anymaciu
a ako si to spravim z toho hru napr.
postavicku ja jej zakodujem svoje pohyby do klaves a potom ich predvadza
ako to spravim myslim nieco si naprogramujem vlastnu jednoduchu hru ako si nakreslim postavu napr.v blenderi a ako ju prenesiem do prostredia a co bude jednotlivo robit pri stiskany klaves
alebo nejaku animaciu alebo demo (setric obr.)si chcem spravit co bude robit obrazovka podla nejakej funkcie matematickej.

//nabuduce pouzi vystiznejsi nazov a hlavne pis po slovensky. suchy


Offline

Užívateľ
Užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 02.09.05
Prihlásený: 17.11.10
Príspevky: 156
Témy: 1 | 1
NapísalOffline : 30.12.2008 22:39 | postava z blenderu do hry

To zavisi od graf. enginu, kt. pouzijes. Ale princip je v podstate rovnaky, vzdy sa jednotlivo uklada v suboroch siet objektu a textura. Ty jednoducho tieto 2 polozky nacitas a hybes zo sietou a samozrejme prekreslujes texturu.
A animaciu mozes v podstate spravit ako video, kt. v hre prehras...


_________________
Múdry nie je ten, čo veľa vie, ale ten, kto vie, čo je treba. (Thomas Alva Edison)
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 30.12.2008 23:00 | postava z blenderu do hry

programator píše:
To zavisi od graf. enginu, kt. pouzijes. Ale princip je v podstate rovnaky, vzdy sa jednotlivo uklada v suboroch siet objektu a textura. Ty jednoducho tieto 2 polozky nacitas a hybes zo sietou a samozrejme prekreslujes texturu.
A animaciu mozes v podstate spravit ako video, kt. v hre prehras...


Tak daj nejaky jednoduchy engin v 2D a nejaku kružnicu aj s textúrov ktorá sa bude nejako meniŤ.neviem alebo daj stránky
a v čom sa to robí v c++ alebo mam assembler?api neviem porad


Online

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 02.12.16
Príspevky: 16066
Témy: 48 | 48
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOnline : 30.12.2008 23:33 | postava z blenderu do hry

haha, ty si dobra naivka...

1. nauc sa pravopis
2. si myslis ze si hru spraviz za hodinu? zabudni, nemas o tom ani sajnu.
3. nauc sa minimalne C++ alebo Delphi (pren existuje kniznica DelphiX, kde sa daju hry robit..aspon jednoduche, ale musis vediet), na jednoduche veci, o 3D grafike zatial ani nerozmyslaj, a aj 2D hopsacka typu Bomberman neni pre amaterov.


_________________
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, SSD 840evo 120GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair TX650, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone 5 16GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 31.12.2008 15:47 | postava z blenderu do hry

no tak pekne dakujem co teda ako?to mam spravit
mohli by ste dat serial vyroba domaceho OS textmode jednuchy kernel a pod v C++


Offline

Užívateľ
Užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 02.09.05
Prihlásený: 17.11.10
Príspevky: 156
Témy: 1 | 1
NapísalOffline : 31.12.2008 17:29 | postava z blenderu do hry

Odporucam najprv zacat s jednoduchymi hrami v rovine, nejake pohyby, akcie, aby si pochopil ako funguje princip hry, ako sa maju obsluhovat akcie (samozrejme nastudovat si nejake KVALITNE zdrojove kody)....
A s OS by som neuvazoval. Pokial chces vlastny OS hoci aj v texmode, tak ti nepomoze nic ine ako cisty assembler...


_________________
Múdry nie je ten, čo veľa vie, ale ten, kto vie, čo je treba. (Thomas Alva Edison)
Offline

Užívateľ
Užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 19.09.06
Prihlásený: 20.10.16
Príspevky: 752
Témy: 31 | 31
Bydlisko: Ružomberok&...
NapísalOffline : 01.01.2009 0:16 | postava z blenderu do hry

Serial (4 casti) o jednoduchom OS je na soom.cz, ale dost ma sklamal, je tam opisany suborovy system fat12, nejake funkcie, ale v celku je to len o tom, ako nieco nabootovat, nic zlozitejsie. Pamatovy manazer aj bootloader je stiahnuty z netu. Je to robene v c, ale s pouzitim inline asembleru.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 06.03.08
Prihlásený: 01.10.12
Príspevky: 1735
Témy: 15 | 15
Bydlisko: triminka@sp...
NapísalOffline : 01.01.2009 0:36 | postava z blenderu do hry

soom je posmrti


_________________
Redeem the game of law! Despair the Billy, here are the morals! Come, relentless eraser rain, relentless eraser rain...
Offline

Užívateľ
Užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 19.09.06
Prihlásený: 20.10.16
Príspevky: 752
Témy: 31 | 31
Bydlisko: Ružomberok&...
NapísalOffline : 01.01.2009 0:48 | postava z blenderu do hry

1. diel : https://www.soom.cz:1010/index.php?name=articles/show&aid=490
2.diel : https://www.soom.cz/index.php?name=articles/show&aid=491
3.diel : https://www.soom.cz:1010/index.php?name=articles/show&aid=492
4.diel : https://www.soom.cz:1010/index.php?name=articles/show&aid=494


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 01.01.2009 11:48 | postava z blenderu do hry

Nejaky priklad na tie hry ako ulozim postavu ako siet do suboru.
a ako texturu tiez ako subor a tiez prekresli a neni nieco jednuosuche v C++
nejake linky.


Online

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 02.12.16
Príspevky: 16066
Témy: 48 | 48
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOnline : 01.01.2009 12:03 | postava z blenderu do hry

euthanan píše:
Nejaky priklad na tie hry ako ulozim postavu ako siet do suboru.


skonvertuj si to napr. do DirectX *.x suboru, v pripade 3D modelu, alebo si to uloz ako klasicky obrazok v pripade ze to chces pouzit ako 2D sprite


euthanan píše:
a ako texturu tiez ako subor a tiez prekresli a neni nieco jednuosuche v C++
nejake linky.


textury su normalne PNG alebo JPG subory. A nic jednoduche neexistuje, tvorba hier alebo, to co chces ty NIEJE pre zaciatocnikov.


_________________
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, SSD 840evo 120GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair TX650, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone 5 16GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 01.01.2009 14:44 | postava z blenderu do hry

to mam postava.blend skonvertovat na postava.x cez direct x ako?
a co potom


Online

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 02.12.16
Príspevky: 16066
Témy: 48 | 48
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOnline : 01.01.2009 17:19 | postava z blenderu do hry

ano tak. existuje na toto konverter, splas si ho na nete. alebo si stiahni priamo od microsoftu directx 9.0 SDK, tam mas na podobne veci utilitky.

a co potom? no potom ju budes v tom svojom programe nacitavat do
3D sceny...


_________________
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, SSD 840evo 120GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair TX650, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone 5 16GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 03.01.2009 12:37 | postava z blenderu do hry

cez co to mam zkonvertovat do x formatu vertexy.
aky program je na to mam blender ale do x formatu to neviem dat
mam directx9sdk a tam som to nikde nenasiel a mozem to robit aj v devc++?alebo si mam dat visual studio?neviem poradte mi

a ked budem mat siet vertexov v subore x tak co dalej


Online

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 02.12.16
Príspevky: 16066
Témy: 48 | 48
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOnline : 03.01.2009 13:59 | postava z blenderu do hry

omg, neplet sem vertexy, to je daco uplne ine.

ty si skratka v niecom vyrobis model. a ten skonvertujes. Teraz som dival ten konverter, vola sa to Conv3ds.exe a podporuje to *.3ds subory z 3d studio max. takze najprv skonvertni ten blenderovsky subor do 3DS a potom do *.X. alebo si najdi nieco, co to vie robit priamo z blenderu. Ale modely do hier sa viac robia v Maya a 3dsmaxe, takze skor asi najdes tooly na toto.

v directx9 sdk mas tutorialy tusim len pre C++, takze by to malo ist aj v devc++.

no a ked to budes mat v X subore co dalej? to mame skade vediet co ty s tym chces robit...nacitas si to v tom svojom programe dakde do 3D sceny a riesis si s tym vyci dalej ako ty chces.

Ak cakas, ze niekto ti tuna teraz zacne pisat zdrojaky ze ako mas co robit tak na to zabudni, hladaj si to na nete sam, pozri si dokumentaciu k dx9 sdk apod. Nik nevie co presne a ako to chces, to si musis sam riesit.

Neni to sranda, robil som kedysi davno 3d vesmirny simulator ala Freespace v Delphi pomocou komponent DelphiX (co je vyuzivanie 3D cez directx pre delphi) a skoncil som pri prvom leveli, kde som mal dve lodicky v scene a kamerou som lietal popri nich...potom ma to nejak uz prestalo bavit :-)


_________________
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, SSD 840evo 120GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair TX650, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone 5 16GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 05.01.2009 21:53 | postava z blenderu do hry

mam devc++ a chcem tam integrovat subory lib include a bin atd z programu Directx9sdk
da sa to nastavit ako? neviem to tam kde?

a ked napisem jednoduchy program na okno a v nom nieco tak mi hlasi chybu pri inicializacii directu nema kniznice a hlavickove subory ,kde sa to tam v devc++ nastavuje

a islo by to keby som s directuXsdk prekopiroval kniznice a includy do devc++ adresarov potom by to islo?
lebo mi to pise chybu pri kompilovani


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 09.07.08
Prihlásený: 17.01.15
Príspevky: 1587
Témy: 96 | 96
NapísalOffline : 05.01.2009 21:59 | postava z blenderu do hry

V blenderi sa dajú robiť aj hry, ak ti stačí python. Naozaj kvalitnú hru v blenderi som však ešte nevidel.


_________________
neříkejte, že něco nejde udělat, protože se vždycky najde nějaký blbec, co neví, že to nejde – a udělá to!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 06.01.2009 12:24 | postava z blenderu do hry

aha no dobre


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 09.07.08
Prihlásený: 17.01.15
Príspevky: 1587
Témy: 96 | 96
NapísalOffline : 06.01.2009 12:49 | postava z blenderu do hry

http://www.tutorialsforblender3d.com/ - skús pozrieť sem.
Najjednoduchšie veci si môžeš skúsiť aj bez programovania. Dole na paneloch si vyber logic, potom vyber objekt, s ktorým chceš napríklad hýbať. V sensors pridaj senzor prostredníctvom tlačítka add. Tam si vyber keyboard. V controllers pridaj tiež rovnako, nechaj "add". Prepoj krúžky potiahnutím myši. Potom napravo pridaj rovnako actuators. Nechaj tam "motion" a skúšaj tam meniť hodnoty. Keď chceš hru spustiť, choď časť obrazovky, kde ju chceš spustiť a stlač P.


_________________
neříkejte, že něco nejde udělat, protože se vždycky najde nějaký blbec, co neví, že to nejde – a udělá to!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 16.10.08
Prihlásený: 26.07.16
Príspevky: 82
Témy: 12 | 12
NapísalOffline : 18.02.2009 22:08 | postava z blenderu do hry

a co C# ?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 19.02.2009 5:07 | postava z blenderu do hry

no to by bodlo ze c# rovno do otoho trochu viem aj cpp ale toto je asi lepsie nie?
kde to zozenem aby som mohol robit s direct x da sa robit aj v devcpp+?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 16.10.08
Prihlásený: 26.07.16
Príspevky: 82
Témy: 12 | 12
NapísalOffline : 19.02.2009 19:14 | postava z blenderu do hry

No neviem, s C# v rozhrani .NET ma i API pre ovladanie DirectX, Direct3D podporne triedy.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 21.02.2009 13:23 | postava z blenderu do hry

a java nema podporuu directx,?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 16.10.08
Prihlásený: 26.07.16
Príspevky: 82
Témy: 12 | 12
NapísalOffline : 21.02.2009 19:59 | postava z blenderu do hry

To neviem


Online

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 02.12.16
Príspevky: 16066
Témy: 48 | 48
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOnline : 21.02.2009 21:53 | postava z blenderu do hry

nema, a neviem naco by jej to bolo? java neni nazyk na hry (okrem srandiciek pre mobily), ale seriozne veci typu Quake si nejak neviem v jave predstavit...no mozno sa mylim..


_________________
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, SSD 840evo 120GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair TX650, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone 5 16GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 22.02.2009 1:10 | postava z blenderu do hry

tak robim v mam devcpp a direct9sdk
tak uz osm spravil zakladnu aplikaciu ako je okno pomocou api.

co teraz dajte nejaky jednoduchy priklad v direct x.
to ked chcem napriklad na animovat graf alebo nieco ine neviem


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 16.10.08
Prihlásený: 26.07.16
Príspevky: 82
Témy: 12 | 12
NapísalOffline : 15.03.2009 18:17 | postava z blenderu do hry

Toti asi nikto nepovie, ja neviem, ináč našiel som od Conitecu GameStudioA7 game engine kde sa programuje v Lite-C ktorý je jednoduchý a podobný ako C a tak. Nemá s ním niekto skúsenosti, nepracuje v ňom ?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 15.03.2009 18:34 | postava z blenderu do hry

a da sa s directom pracovat aj v assemblery a ako? da sa nejaka hra spravit v assemblery? ak ano tak nejaky maly priklad mohol by byt napriklad tento zakladny jednoduchy
v okne kurzor a ked stlacis lmousebuttondown kresli a up prestane co nakreslis sa zobrazi a jedno tlacitko na vymazanie nakresleneho.
alebo nejaku simulaciu napriklad zadas na urcitych kikometroch vyskove body a spravi ti to graf profil trate
alebo nejaky prog na zmenu meritka napriklad data budem citat od 0 - 500 a do grafu ako vystup na monitor ich budem zapisovat ako v nejakom meritku neviem v nejakych pixeloch asi 0 - 100 pixelov
alebo aspon aka je na to matematicka rovnica


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
postava z blenderu do hry

Registrovaný: 11.01.09
Prihlásený: 02.12.16
Príspevky: 1289
Témy: 9 | 9
Bydlisko: HE
NapísalOffline : 15.03.2009 19:48 | postava z blenderu do hry

Tu je príklad na to jednoduché kreslenie v assembleri. Sorry, že je to tak dlhé, ale je nepoužívam include-y.

(MASM32)

Kód:
.586P

.MODEL FLAT, stdcall

;---------------------------------------------------------------------------------

WM_CREATE       equ     1
WM_DESTROY      equ     2
WM_COMMAND      equ     111h
WM_MOUSEMOVE    equ     200h
WM_LB_DOWN      equ     201h
WM_LB_UP        equ     202h

;---------------------------------------------------------------------------------

CS_VREDRAW          equ     1h
CS_HREDRAW          equ     2h
CS_GLOBALCLASS      equ     400h
WM_OVERLAPPEDWINDOW equ     00CF0000h
Style               equ     CS_VREDRAW + CS_HREDRAW + CS_GLOBALCLASS

;---------------------------------------------------------------------------------

STANDARD_ICON       equ     32512
STANDARD_CURSOR     equ     32512
SW_SHOWNORMAL       equ     1

;---------------------------------------------------------------------------------

EXTERN GetModuleHandleA@4:NEAR
EXTERN RegisterClassA@4:NEAR
EXTERN LoadIconA@8:NEAR
EXTERN LoadCursorA@8:NEAR
EXTERN CreateWindowExA@48:NEAR
EXTERN UpdateWindow@4:NEAR
EXTERN ShowWindow@8:NEAR
EXTERN GetMessageA@16:NEAR
EXTERN TranslateMessage@4:NEAR
EXTERN DispatchMessageA@4:NEAR
EXTERN DefWindowProcA@16:NEAR
EXTERN PostQuitMessage@4:NEAR
EXTERN ExitProcess@4:NEAR

EXTERN GetDC@4:NEAR
EXTERN MoveToEx@16:NEAR
EXTERN LineTo@12:NEAR

;---------------------------------------------------------------------------------

INCLUDELIB D:\MASM32\LIB\USER32.LIB
INCLUDELIB D:\MASM32\LIB\KERNEL32.LIB
INCLUDELIB D:\MASM32\LIB\GDI32.LIB

;---------------------------------------------------------------------------------

MSGSTRUCT STRUC
    MSHWND          DD      ?
    MSMESSAGE       DD      ?
    MSWPARAM        DD      ?
    MSLPARAM        DD      ?
    MSTIME          DD      ?
    MSPT            DD      ?
MSGSTRUCT ENDS

WNDCLASS STRUC
    CLSTYLE         DD      ?
    CLWNDPROC       DD      ?
    CLEXTRA         DD      ?
    CLWNDEXTRA      DD      ?
    CLHINSTANCE     DD      ?
    CLHICON         DD      ?
    CLHCURSOR       DD      ?
    CLBRUSH         DD      ?
    CLMENUNAME      DD      ?
    CLNAME          DD      ?
WNDCLASS ENDS

;---------------------------------------------------------------------------------

_DATA SEGMENT

    newHwnd     DD 0
    msg         MSGSTRUCT <?>
    wc          WNDCLASS <?>
    hInst       DD 0
    titleName   DB 'Painting-mouse', 0
    className   DB 'CLASS32', 0
    hDC         DD ?
    x_pos       DD 0
    y_pos       DD 0
    lbtn_down   DD 0

_DATA ENDS

;---------------------------------------------------------------------------------
;---------------------------------------------------------------------------------

_TEXT SEGMENT

START:

    push 0
    call GetModuleHandleA@4
    mov [hInst], eax

;---------------------------------------------------------------------------------

REG_CLASS:

    mov [wc.CLSTYLE], Style
    mov [wc.CLWNDPROC], offset WNDPROC
    mov [wc.CLEXTRA], 0
    mov [wc.CLWNDEXTRA], 0
    mov eax, [hInst]
    mov [wc.CLHINSTANCE], eax

;---------------------------------------------------------------------------------

    push STANDARD_ICON
    push 0
    call LoadIconA@8
    mov [wc.CLHICON], eax

;---------------------------------------------------------------------------------

    push STANDARD_CURSOR
    push 0
    call LoadCursorA@8
    mov [wc.CLHCURSOR], eax

;---------------------------------------------------------------------------------

    mov [wc.CLBRUSH], 17
    mov DWORD PTR [wc.CLMENUNAME], 0
    mov DWORD PTR [wc.CLNAME], offset className

    push offset wc
    call RegisterClassA@4

;---------------------------------------------------------------------------------
   
    push 0
    push [hInst]
    push 0
    push 0
    push 400
    push 400
    push 200
    push 200
    push WM_OVERLAPPEDWINDOW
    push offset titleName
    push offset className
    push 0
    call CreateWindowExA@48

;---------------------------------------------------------------------------------

    cmp eax, 0
    jz _ERR
    mov [newHwnd], eax

    push SW_SHOWNORMAL
    push [newHwnd]
    call ShowWindow@8

;---------------------------------------------------------------------------------

    push [newHwnd]
    call UpdateWindow@4

;---------------------------------------------------------------------------------

MSG_LOOP:

    push 0
    push 0
    push 0
    push offset msg
    call GetMessageA@16
    cmp eax, 0
    je END_LOOP
   
    push offset msg
    call TranslateMessage@4

    push offset msg
    call DispatchMessageA@4
    jmp MSG_LOOP

;---------------------------------------------------------------------------------

END_LOOP:

    push [msg.MSWPARAM]
    call ExitProcess@4

_ERR:
    jmp END_LOOP

;---------------------------------------------------------------------------------

; procedure of Window

; parameters in stack : [EBP+14h] LPARAM
;                       [EBP+10h] WPARAM
;                       [EBP+0Ch] MSG
;                       [EBP+8h] HWND

;---------------------------------------------------------------------------------

WNDPROC PROC

    push ebp
    mov ebp, esp
    push ebx
    push esi
    push edi
   
    cmp DWORD PTR [ebp+0Ch], WM_DESTROY
    je WMDESTROY

    cmp DWORD PTR [ebp+0Ch], WM_CREATE
    je WMCREATE

    cmp DWORD PTR [ebp+0Ch], WM_LB_DOWN
    je WMLBDOWN

    cmp DWORD PTR [ebp+0Ch], WM_MOUSEMOVE
    je WMLMOUSEMOVE

    cmp DWORD PTR [ebp+0Ch], WM_LB_UP
    je WMLBUP

    jmp DEFWNDPROC

WMCREATE:

    push DWORD PTR [ebp+08h]
    call GetDC@4
    mov hDC, eax

    mov eax, 0
    jmp FINISH


WMLBDOWN:

    mov lbtn_down, 1

    xor eax, eax
    mov ax, WORD PTR [ebp+14h]
    mov x_pos, eax
    xor eax, eax
    mov ax, WORD PTR [ebp+16h]
    mov y_pos, eax

    push 0
    push y_pos
    push x_pos
    push hDC
    call MoveToEx@16

    jmp FINISH


WMLMOUSEMOVE:

    mov eax, lbtn_down
    cmp eax, 1
    jne LMM_EXIT

    xor eax, eax
    mov ax, WORD PTR [ebp+14h]
    mov x_pos, eax
    xor eax, eax
    mov ax, WORD PTR [ebp+16h]
    mov y_pos, eax

    push y_pos
    push x_pos
    push hDC
    call LineTo@12

  LMM_EXIT:

    jmp FINISH


WMLBUP:

    mov lbtn_down, 0

    jmp FINISH

DEFWNDPROC:

    push DWORD PTR [ebp + 14h]
    push DWORD PTR [ebp + 10h]
    push DWORD PTR [ebp + 0Ch]
    push DWORD PTR [ebp + 08h]
    call DefWindowProcA@16
    jmp FINISH

WMDESTROY:

    push 0
    call PostQuitMessage@4
    mov eax, 0

FINISH:

    pop edi
    pop esi
    pop ebx
    pop ebp
    ret 16

WNDPROC ENDP

_TEXT ENDS

END START


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89 | 89
Napísal autor témyOffline : 16.03.2009 1:43 | postava z blenderu do hry

to bolo super dik
ten graf ako matematicak funkcia je trojclenka ze?
ak 500pixels je 200 tak priamou umerou 50pixels je x ze?


 [ Príspevkov: 46 ] 1, 2


postava z blenderu do hry



Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

WME_hlavna postava

v Ostatné

0

44

14.11.2014 15:48

tomas5665

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.

V: Humble bundle hry za nejake ine hry

v Vymením a darujem

6

403

22.08.2014 12:04

peto9110

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Zamrzol PC počas hry, dá sa zistiť či je to problém tej hry?

v Ostatné programy

3

178

29.05.2016 15:08

t0m@$

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

CO JE LEPSIE NA HRY AMD ALEBO PENTIUM?? NA HRY

v PC zostavy

21

744

23.05.2007 7:29

eXistenZ

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Ake hry na tejto zostave?Na strednom grafickom nastaveni hry

v Počítačové hry

6

416

10.06.2009 22:50

KingTommy

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

PC zostava na hry+NB na hry

v PC zostavy

4

335

04.08.2010 15:14

Hexicek

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

HRY

v Predám

0

128

31.12.2013 17:49

xVladoX

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

hry

v Operačné systémy Microsoft

2

329

14.08.2009 12:40

maugggly

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Hry

v Ostatné

2

856

06.03.2007 9:47

Rammstein16

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

hry

v Počítačové hry

1

89

07.03.2013 17:02

void

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Hry

v Počítačové hry

12

492

03.01.2010 18:21

shiro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

STEAM HRY

v Predám

0

108

12.07.2014 4:34

KATER

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Naprogramovane hry

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

0

298

11.07.2011 10:35

reDo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Vymením hry

v Vymením a darujem

0

98

29.08.2014 16:29

Cole

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

linux hry

v Operačné systémy Unix a Linux

1

226

28.06.2010 18:57

Ďuri

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

horrorove hry

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v Počítačové hry

35

1726

28.07.2007 20:14

kmsa



Powered by phpBB 3.x.x © 2005 - 2016 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF