| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 12.10.08 Prihlásený: 08.12.08 Príspevky: 6 Témy: 3 | Napísal Suzy: 08.12.2008 16:12 | |
|
Čaute, ospravedlňujem sa, neviem kam mám svoj príspevok zaradiť, ale potrebujem radu. Asi pred týždňom som si objednávala ntb z internetového obchodu hej.sk, prišiel mi už v stredu, lenže mi týpci poslali zlú farbu... otrasnú ružovú bléé. Mala som objednanú striebornú. Tak som hneď volala na zákaznícky servis, že čo s tým a tam ma ukľudnili, že nič sa nedeje, UPSák mi začiatkom týždňa prinesie ten správny ntb a tento si hneď zoberie. Tak ja čaká, ale nedalo mi to a napísala som im aj mail. Dnes mi prišla odpoveď, že mám ntb poslať naspäť aj s popisom poruchy ako reklamáciu (samo že aj poistiť na tých 25000Sk! teda na vlastné náklady) a buď mi ho vymenia za druhý, alebo vrátia peniaze. Tak teraz neviem, jeden povie tak, druhý tak, normálne som z nich znechutená, ešte ja aby som platila za ich chybu. A že vraj spoľahlivý e-obchod. Myslím že najskôr odstúpim od zmluvy, teda kým sa ešte dá, lebo už je vlastne 4deň, nech mi vrátia prachy a potom si kúpim to čo chcem a určite že nie u nich. Alebo máte iný nápad?
|
|
Registrovaný: 30.11.07 Príspevky: 2068 Témy: 85 |
Nič im neposielaj. Mne sa stalo s hej.sk niečo podobné ... Mal som u nich objednaný NESCAFE dolce gusto v čiernej farbe a prišiel mi červený. Zavolal som tam, že mi prišla iná farba ako som chcel a teta na infolinke mi povedala, že nieje problém a správnu farbu mi pošlu po kuriérovi. No a o dva dni kuriér prišiel so správnou farbou a ja som mu odovzdal tú červenú ....
|
|
Registrovaný: 12.10.08 Prihlásený: 08.12.08 Príspevky: 6 Témy: 3 | Napísal autor témy Suzy: 08.12.2008 16:40 | |
|
No super. Veď aj ja som myslela že to bude tak, len teraz neviem čo s týmto chcú. Tak mám teda ešte počkať alebo ako?
|
|
Registrovaný: 12.10.08 Prihlásený: 08.12.08 Príspevky: 6 Témy: 3 | Napísal autor témy Suzy: 08.12.2008 19:20 | |
|
Tak došiel mi další mail, že mám ten notebook odoslať a v prípade výmeny tovaru mi nový pošlú do 7 dní, v prípade že chcem naspäť peniaze tak tie až do 14 dní. Mne by stačila tá výmena len nechápem prečo sa to musí takto komplikovať tým preposielaním, keď aj tak príde UPSák a donesie mi ten správny ntb tak by hneď mohol tento zobrať. Asi tam zajtra ešte zavolám a budem to chcieť z rúčky do rúčky
|
|
Registrovaný: 12.07.06 Prihlásený: 25.09.10 Príspevky: 38 Témy: 7 Bydlisko: Hubice (ded... |
Ja mám dobré skúsenosti s hej.sk: Kúpil som tam TVkartu do PCI slotu, poslali my PCMCIAkartu. Hneď som im písal cez reklamačný formulár na webe, presne som napísal čo je problém, o pár hodín neskôr my volal tipek a povedal že my poslu UPSkou tú správnu a ja im pošlem tu nespravnu(proste výmena). Druhý den prisiel UPS, ja som dostal tu správnu kartu a odviezol tu nesprávnu a bolo vybavené!!
_________________ Lenovo Thinkpad T400 - 2765-51g |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|