Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 5 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 14.06.08
Prihlásený: 21.08.20
Príspevky: 41
Témy: 14
Príspevok NapísalOffline : 14.10.2018 11:05

Zdravím páni. Prevádzkujem eshop na veľmi starej platforme (Cubecart) a nastal čas prejsť na niečo nové. Vzhľadom na všeobecné rozšírenie a podporu sa rozhodujem medzi Wordpress Woocommerce, Magentom a Prestashopom. Rád by som sa spýtal na váš názor z pohľadu programátorov, ktorý systém by ste mi odporučili. Cubecart, ktorý používam v súčasnosti, je naprogramovaný celkom prehľadne a zrozumiteľne a veľa úprav som si vedel spraviť sám. To isté požadujem aj od nového systému, teda aby som si vedel spraviť nejaké základné úpravy sám, pokiaľ ide o PHP, HTML a CSS. Nie som programátor, ani webdizajnér, moje vedomosti sú na úrovni amatéra, ale práca s vlastným webom ma celkom baví. Máte skúsenosti s uvedenými systémami? Ďakujem.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.06.11
Prihlásený: 16.10.19
Príspevky: 319
Témy: 24
Bydlisko: SK
Príspevok NapísalOffline : 15.10.2018 9:17

Kazdy ma svoje vyhody a nevyhody. To aj co sa tyka roznych parametrov a funkcii. Zalezi aj ty kolko mas tovaru, kategorii, rozdeleni.. taktiez od dalsich poziadaviek atd atd. Takto je to hadanie a zvacsa sa programator zameriava na 1-2 oblubene CMS, takze 1 programator odporuci to a dalsi to..


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 14.05.13
Prihlásený: 12.03.24
Príspevky: 122
Témy: 47
Príspevok NapísalOffline : 05.05.2020 10:00

Stara tema ale niekto to mozno vyuzije.

Mam skusenost s WC (Woocommerce) a Prestashop (s WC viac). Prestashop je fajn ale zas pri Prestashope potrebujes mat naozaj programatorske skusenosti a vedomosti alebo programatora ak budes chciet nieco custom (funkcie).