| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 30.03.14 Prihlásený: 17.02.24 Príspevky: 267 Témy: 88 | Napísal Hi332: 15.02.2020 19:17 | |
|
Dobrý deň,
zakúpil som si Iphone XR s 92% baterky, používany 2 roky. Telefón je bez akýchkoľvek väčších známok používania. Nevyzerá, že by bol niekedy otvárany alebo že by s ním bolo manipulované. Senzory na utopenie vodou v zadnej časi sim kraty sú biele čiže utopený by byť nemal.
Mám však problem, ak chce načítať FaceId tak mobil nedokáže detekovať moju tvár, najskôr mi napíše nech ju umiestnim do rámečka, ked ju tam mám tak mi napíš aby som s Iphonom nastavil nižšie, ked ho nižšie nastavím zase napíše aby som ho nastavil vyššie a takto sa to zackylí. Skúšal som snád všetky, byť vonku na slnku, odstrániť oblečenie, použiť lepšie svetlo no nič nefunguje, nechce sa to posunúť do bodu, kedy by som mal otáčať tvárou, nematáe niekto podobnú sksúenosť ?
|
|
Registrovaný: 09.06.15 Príspevky: 3684 Témy: 56 Bydlisko: BT | Napísal stiv: 15.02.2020 20:13 | |
|
Vobec nie, skus komplet restore cez itunes. Aktualizovany ho mas? Nejaka folia na displeji? Co na to predchadzajuci majitel?
|
|
Registrovaný: 30.03.14 Prihlásený: 17.02.24 Príspevky: 267 Témy: 88 | Napísal autor témy Hi332: 15.02.2020 22:21 | |
|
Otvoril som mobil, bol utopený... spodná časť: hrdzavy šrob a aktivovaný senzor na kontakt s vodou...
Napáda mi preto otázka, či je nejaká možnosť zistiť či bolo do mobilu nejakým spôsobom zasahovane bez jeho rozobratia pretože skrutky na spodnéj strane vyzerali nedotknuté.
|
|
Registrovaný: 13.08.13 Prihlásený: 26.04.24 Príspevky: 1140 Témy: 117 Bydlisko: Trenčín |
@stiv- myslím si, že predchádzajúci majiteľ aj keby telefónu sa niečo stalo mu pravdu nepovie, keďže už je po predaji a problémy si robiť určite nebude chcieť aby od neho kupujúci ešte nevymáhal peniaze kvôli chybe, ktorú mu nespomenul pri kúpe.
Najlepšie bolo pred kúpou čo najviac ho vyskúšať, teraz už asi jediná možnosť dať to odborníkovi do rúk, ak sa do toho nevyznáš. Možné je všetko, typujem, že nikto asi tu na fóre nedokáže (aj skúsený) len tak od stola monitora povedať v čom je problém bez fyzického kontaktu. - tento spôsob by som teda ja použil, keďže sa osobne nevyznám do toho, a lepšie keď to pozrie niekto kto sa v tom vyzná ako niekto kto je laik a ešte môže prinajhoršiom to ešte zhoršiť, čiže toto je len moja rada a môj spôsob, nehovorím, že to tak musíš spraviť, je to len jedna z možností.
|
|
Registrovaný: 06.06.10 Príspevky: 2086 Témy: 134 Bydlisko: Sučany |
chod len pekne za nim,pekne sa s nim porozpravaj ze co si zistil, a chci od neho nech ti vrati prachy.
_________________ CPU:i9 9900k delid-lapovanie jadra,MB:Aorus Z390 Pro,COOLER:Noctua Nh-D15,Ram:HyperX 32GB 4x8 3200MHz ,GPU:MSI Gaming Trio RTX 2080 TI,SSD:Plextor M8Pe 512GB,HDD:Seagate Barracuda 2TB,CASE:Fractal Design Define R6,PSU:Corsair RM750x,OS:Windows 10 Profesional |
|
Registrovaný: 31.01.08 Prihlásený: 22.10.22 Príspevky: 2299 Témy: 100 Bydlisko: Komjatice |
Sice trocha starsie ale mam dojem ze je problem v korozii na flex kabli. Vidiet to len na microskope. Len so svojej skusenosti.
_________________ PC: CPU: Intel I5 8400, MB: Tomahawk, RAM: 16 GB Patriot Viper, HDD: 240 gb adata ssd, Seagate Barracuda 1TB, VGA: MSI Gaming 1060 6gb, PSU: Seasonic 520W 80Plus Bronze,HDD: NZXT Phantom 630 Mon: MSI 27´, mouse: Asus Sica, Mousepad: Razer ProSolution
cing cing: Tamtung Note10+ Vehicle Škoda Rapid 2017 |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|