| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 20.12.14 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 5140 Témy: 8 Bydlisko: Čachtice | Napísal Ivan-K: 25.02.2020 22:16 | |
|
Nerobí sa to hlavne preto, lebo by sa mohlo stať že auto s pohonom 4x4 by mohlo vybehnúť z valcov,. Pretože tie kolesá čo sú vo valcoch sa snažia "roztočiť" cez pohon aj tie kolesá čo sú mimo valcov
_________________ PC: CPU Intel Core i5 4670K @ 4.2GHz + be quiet! Pure Rock MB Asus Z97-P GPU Sapphire RX580 4GB RAM 8GB G Skill TridentX 2400MHz CL10 SSD Sandisk X300 M.2 256GB HDD 500GB + 2TB Sound Asus Xonar DS PSU Enermax Modu 82+ 425W CASE Antec Three Hundred LCD Dell U2412M , Keyboard Saitek Eclipse II + mouse Logitech M525 Book: Fujitsu Lifebook E546, i5-6200, 8 GB RAM, 256TB SSD, 14" FHD IPS Tablet: Lenovo S8-50... |
|
|
No mne ked testoval auto s prednym pohonom na valcoch na STK a dupol na brzdy, tak auto tiez vyskocilo z valcov o skoro dobry pol meter. Som myslel ze mu slahnem poza usi
|
|
Registrovaný: 15.02.19 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 239 Témy: 3 Bydlisko: Turoň/ Poľs... | Napísal Max64: 25.02.2020 22:46 | |
|
Cirky píše: Max64 píše: Ano 4 x 4 skorej ubrzdis ako auto o prednom nahone, to ta fyzika nepusti lebo je to realna vec. Tú tvoju pôvodnú myšlienku si sformuloval tak, že Octavia je drahá lebo nemá 4x4 s ktorým aj rýchlejšie zabrzdíš (skreslene ale z toho čo si napísal to takto vyznieva) Ďakujeme že si si toto všeobecné tvrdenie preformuloval na konkrétnu jednú jedinú situáciu, ktorá odpovedá tomu čo si napísal. Niekedy stačí len písať nezaujato a s kritickým myslením, možno si to po sebe aj prečítať aby si zistil akú kravinu si napísal a nemusia si z teba 2 strany v topicu ľudia robiť srandu A nie naozaj 4x4 pohon v rovnakom aute pri berzdení nijako nepomôže, brzdnú dráhu iba predĺži kvôli vyšnej hmotnosti. Také 4x4 Subaru Outback ubrzdí skôr ako Fabia s bubnovými brzdami s predným pohonom. Ale nie kvôli pohonu ale kvôli lepším brzdám pri Outbacku a ani za to by som ruku do ohňa nedal To si myslis ze vsetky fabie maju zadnu bubnovu brzdu? urcite nie! z vrakoviska som doniesol zadnu napravu z fabie ktora mala kotuce, daka 1,4 16v. Som ju potreboval na prives. Prives som spravil a predal z novou napravou. Neviem ako dnes ale vtedy schvalili doma zhotovený príves. Auto na predni pohon a 4 x 4 je tam možno vo váhe rozdiel zhruba 100 kg a nie viac. je tam akurat medzinapravovy diferak, zadny diferak a kardan. A este brzdnu drahu maju na svedomi pneumatiky.
|
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 18726 Témy: 181 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Cirky: 26.02.2020 8:18 | |
|
A zároveň k tomu všetkému čo som písal smerom k tebe sa treba naučiť aj čítať s porozumením. Kde som písal že každá Fabia má vzadu bubnové brzdy? Každopádne pripomínaš mi to istého dávneho užívateľa
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Registrovaný: 15.02.19 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 239 Témy: 3 Bydlisko: Turoň/ Poľs... | Napísal Max64: 26.02.2020 9:04 | |
|
No ja som ta nechcel urazit ale som len napisal "To si myslis ze vsetky fabie maju zadnu bubnovu brzdu? Myslis ze bubnove brzdy su spatne? Nie su ale su zastarale a nakladne na prevadzku vozidla a nevyhovujuce pre extremne zatazenie. Volakedy boli auta co mali len bubny. Moj brat mal fabiu taku extra co hu mozno dnes velmi tazko zozenies. Bol to 2,0L benzin automat a bola to Combi, pekna cervena a keď sa na nu slaplo tak aj islo. Zaden chrchlak to nebola. Ono tiez robili Oc 2,0 L benzin a moc ich nevidno.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.02.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 26.02.2020 9:23 | |
|
Octavia 2.0 benzin mal upotenych 85kW preto ich velmi nie je vidiet. Este aj povodna atmosfericka 1,8 20V bola silnejsia (s rovnakym tocivym momentom 170Nm ako mal 2,0l co je naozaj pre 2l zufalo malo, ale co by sme chceli od motora s 2V na valec v roku 2000 aspon siel relativne dobre odspodu), lebo ked uz chcel niekto nieco silnejsie tak si zobral 1,8 20V turbo alebo RS. Aj silnejsie diesle boli od toho 2,0 rychlejsie (77, 81 a 96kW).
Bubnove brzdy nie su v prvom rade dostatocne ucinne. To co pises, ze su zastarale a nakladne na prevadzku nie je pravda, kedze samotna vyroba a prevadzka bubnovych brzd je vacsinou lacnejsia ako kotucovych (preto sa dodnes montuju na slabsie a lahsie auta na zadnu napravu). Ale ked mas ubrzdit 2t vozidlo z 200km/h tak uz jednoducho nestacia, jeden je, ze sa nemaju ako efektivne chladit.
Neviem ci to platilo u fabie, ale u octavie I boli vzadu kotucove brzdy od urcitej hranice vykonu (silnejsie 1,9, 1,8T ...) alebo ak bol slabsi motor vybaveny ESP. Takze aj 66kW mohol mat vzadu kotucove brzdy a predpokladam, ze u fabie to bolo rovnako, kedze taka fabia RS mala urcite vzadu kotuce za kazdych okolnosti.
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 23.01.08 Prihlásený: 17.04.24 Príspevky: 1758 Témy: 123 Bydlisko: ruzomberok | Napísal C0lder: 26.02.2020 15:47 | |
|
Co realne hrozi pri uzivani diesloveho motora casto v meste a na kratke trasy? (okrem zanasania DPF) Premyslam co by bolo zivotaschopnejsie, daky maloobjemovy 1.2 turbobenzin, alebo daky 2liter dizel pri takejto prevadzke. Jasne ze najlepsia by bola atmosfera, ide mi skor o to ze ponuka na slovenskom trhu je 70% dizel, ci je moc odveci kupit na prevazne mestske behanie dizlove auto. DPF ma ako take netrapi, tie cisti svagor prakticky pre mna zadarmo.
_________________ PC: Apple mac mini M1/16GB/512GB SSD, Logitech MX master 3, Microsoft designer keyboard, monitor Huawei GT34 ultrawide |
|
Registrovaný: 14.12.05 Príspevky: 10615 Témy: 69 Bydlisko: Košice | Napísal KocuR: 26.02.2020 15:49 | |
|
https://www.topspeed.sk/hyundai-i30-facelift-skoda-octavia-a-vw-golf-maju-problem/17269k dizajnu sa vyjadrovat nebudem, ale zaujali ma nove motory - atmosfericka 1.5 (v dnesnej dobe) a 1.5T-GDI s vykonom 160k - len dufam, ze ten MHEV nevyzenie cenu prilis vysoko (184k Corolla zacina na 25k)
_________________
Site 1:AMD Ryzen 9 7900 + Noctua NH-P1 + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6000MHz CL32; ROG Strix B650E-I; ROG Strix RX5700XT (deshroud); Samsung 980 PRO 2TB; Jonsplus i100 + 2x Arctic P14 + 3x Phanteks T30; Corsair SF750; Dell U2718Q; Corsair K70 mk.2 Low Profile + Logi G500s; miniDSP 2x4HD + 2xT-AMP + BMR+1138SMF/Scarlett Solo + ATH-M50x STS LG OLED65CX; Onkyo TX-RZ740; 5.1.2 DIY speaker setup (Dayton ND/Peerless NE25, Dayton UM-10 + Monacor SAM-500D); Xbox SeX; Synology DS418 + 4x4TB WD Red + 2x PureWings2 92; MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN + Gigabit Antik Site 2:Ryzen 7 8700G delid + Noctua NH-L12S + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6800MHz CL40; Gigabyte B650I AX; 1TB NVMe; Silverstone ML05 + 2x Arctic P8; Seasonic Focus SGX-500; Dell P2417H/LG 49UH661V; Logitech Multimedia Keyboard & G5; Synology DS218play + 2x2TB WD Red; MikroTik hAP AC2 + Antik + IPSec tunnel to Site 1 Mobile:Galaxy S23, Shanling UA1s + Urbanfun Hybrid/Sony WF-1000XM3
|
|
Registrovaný: 27.09.09 Príspevky: 9444 Témy: 218 Bydlisko: Bratislava | Napísal Semp: 26.02.2020 16:33 | |
|
C0lder píše: Co realne hrozi pri uzivani diesloveho motora casto v meste a na kratke trasy? (okrem zanasania DPF) Premyslam co by bolo zivotaschopnejsie, daky maloobjemovy 1.2 turbobenzin, alebo daky 2liter dizel pri takejto prevadzke. Jasne ze najlepsia by bola atmosfera, ide mi skor o to ze ponuka na slovenskom trhu je 70% dizel, ci je moc odveci kupit na prevazne mestske behanie dizlove auto. DPF ma ako take netrapi, tie cisti svagor prakticky pre mna zadarmo. Ja mam naftak v meste. 251k od 113 je v bratislave. Su v zadku vstrekovace. To je vsetko. (A hrdzava chladiaca kvapalina, to som ale dodrbal ja )
_________________
SKiLEX píše: moc ome mevodo, teraz _D maúoci |
|
Registrovaný: 05.07.07 Prihlásený: 16.04.24 Príspevky: 4827 Témy: 169 Bydlisko: Trenčín |
KocuR vsak to vyzera z predu ako opajcnuty ackovy mercedes
_________________ CPU: Intel Core i7-4790K@4,5Ghz+Cooler: Noctua NH-D15 chromax.black+NT-H1, MB: MSI Z97 PC Mate, RAM: Kingston HyperX Fury Black 16GB kit 1866Mhz CL10@2133Mhz CL12, GPU: Sapphire RX 580 8GB Nitro+ Special Edition, SSD: Samsung 850 EVO 250GB, HDD: Seagate SV35 1TB 64MB cache+Cooler: SCYTHE SQD-1000, DVD: Lite-On iHAS124 (xbox 360 XGD3 ready), Case: Corsair Vengeance C70 Military Green - outtake: Noctua NF-A15 PWM + Noctua NF-S12A PWM + intake: 2x Noctua NF-S12A PWM, Monitor: AOC Q3279VWFD8 & HP ZDisplay Z27i, PSU: Enermax Platimax 500W, Periferie: MS Sidewinder X4 SK, A4tech XL-750BK, Printer: HP LaserJet 1018 NB: ACER TravelMate 5760G>CPU: Intel Core i5-2520M, RAM: 2x4GB, GPU: iHD3000 + Nvidia GT520M, HDD: WD Scorpio Blue 750GB 5400rpm, SSD: Intel 520 180GB Mobile: Samsung Galaxy A52 5G, Car: M3 2007 Black + KIA Ceed HB MY22 Lunar |
|
Registrovaný: 10.09.12 Prihlásený: 29.03.24 Príspevky: 176 Témy: 20 |
Ľudia, chcem sa opýtať, ako sú na tom brzdové vedenia v nových autách? Používajú sa už medené trúbky, alebo výrobcovia stále dávajú gumové hadičky? Ďakujem.
|
|
Registrovaný: 15.02.19 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 239 Témy: 3 Bydlisko: Turoň/ Poľs... | Napísal Max64: 26.02.2020 19:57 | |
|
A vies si predstavit ako by to dopadlo keby tam boli cisto len trubky? jedine pre stabilny vystavny kus co sa nehybe ... ramena sa hybu, zaves kol sa toci a preto su tam vysokotlake hadicky. Medene trubky nie su stavane na tlak a keď tak daka zliatina medi ale aj to ked by si menil hadicky tak rovno aj trubky. Medenu trubku tak ako medene tesnenie keď raz povolis tak mozes rovno zahodit.
|
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 18726 Témy: 181 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Cirky: 26.02.2020 20:03 | |
|
C0lder píše: Co realne hrozi pri uzivani diesloveho motora casto v meste a na kratke trasy? (okrem zanasania DPF) Premyslam co by bolo zivotaschopnejsie, daky maloobjemovy 1.2 turbobenzin, alebo daky 2liter dizel pri takejto prevadzke. Jasne ze najlepsia by bola atmosfera, ide mi skor o to ze ponuka na slovenskom trhu je 70% dizel, ci je moc odveci kupit na prevazne mestske behanie dizlove auto. DPF ma ako take netrapi, tie cisti svagor prakticky pre mna zadarmo. Záleží čo sú to krátke trasy. na 3km trasy nie je dobrý ani benziňák, žiadnému motoru nesvedčí jazda za studena, výhoda benzínu je tá, že sa skôr zahreje a ide menšie % jazdy v neideálnych podmienkách. Hrozí hocičo, zanesenie motora, poškodenie turba, válcov ale to je všetko z dlhodobého hľadiska, proste tieto súčiastky nie sú dobre mazané a ak naozaj niekto jazdí iba po meste a motor sa k 90 stupŇom ani nepriblíži tak sa nemožno čudovať že mení DPF a turbo kľudne po 40 tis km. A ešte pri servisnom intervale 25-30 tis alebo 2 roky
Naposledy upravil Cirky dňa 26.02.2020 20:07, celkovo upravené 1
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.02.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 26.02.2020 20:04 | |
|
Neskumal som to, ale podla mna sa davaju nadalej gumove hadicky. Preco by sa mali davat medene vedenia? Okrem lepsieho pocitu pri brzdeni, ktory je lepsi naozaj len o par % co je pre 99,9% nepostrehnutelne?
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 22.12.13 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 6584 Témy: 204 Bydlisko: Prievidza. |
Brzdové trubky aspoň na starších autách boli oceľové. Jedno mi kamarát prerobil na medené. Samozrejem kde sú - tam sa menili hadičky za nové originálne.
_________________ ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI II, AMD RYZEN 7 5700G, Samsung 970 EVO PLUS NVMe M.2 PCIe3 500GB,DIMM DDR4 32GB 3600MT/s CL16 (Kit of 2) 1Gx8 KINGSTON FURY Renegade Black Xiaomi POCO X3 6GB/128GB |
|
Registrovaný: 08.12.15 Prihlásený: 21.01.21 Príspevky: 744 Témy: 90 Bydlisko: Martin | Napísal defe: 26.02.2020 20:25 | |
|
brzdove trubky su od vyroby ocelove,medene sa pouzivaju pri opravach lebo su lahko ohybatelne,ak si dobre pamatam v niektorych statoch pri stk s medenymi trubkami neprejdete od kolesa ku karoserii musia byt gumene kvoli ohubaniu, ale daju sa nahradit pancierovymi ktore by mali byt lepsie
|
|
Registrovaný: 15.02.19 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 239 Témy: 3 Bydlisko: Turoň/ Poľs... | Napísal Max64: 26.02.2020 20:40 | |
|
Pri pevnej casti a pohyblivej casti hydrauliky musi bit ako spojovaci clanok gumova hadicka a tu nicim nenahradis nakolko trubky neznasaju pohyb co moze viest k ocochraniu, prasknutiu alebo zlomeniu trubky
|
|
Registrovaný: 22.12.13 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 6584 Témy: 204 Bydlisko: Prievidza. |
Veď keby bola pevná do predných kolies - nevydržala by desať zatočení - možno ani dve
_________________ ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI II, AMD RYZEN 7 5700G, Samsung 970 EVO PLUS NVMe M.2 PCIe3 500GB,DIMM DDR4 32GB 3600MT/s CL16 (Kit of 2) 1Gx8 KINGSTON FURY Renegade Black Xiaomi POCO X3 6GB/128GB |
|
Registrovaný: 15.02.19 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 239 Témy: 3 Bydlisko: Turoň/ Poľs... | Napísal Max64: 26.02.2020 21:34 | |
|
Alebo zadna natacava ako renault Laguna 2010 2,0 dCI 110 Kw. Velmi dobre auto ale na kvalitne cesty co nema konkurenciu v zakrutach.
|
|
Registrovaný: 08.12.15 Prihlásený: 21.01.21 Príspevky: 744 Témy: 90 Bydlisko: Martin | |
Registrovaný: 23.03.09 Príspevky: 3043 Témy: 49 Bydlisko: Trnava |
lol, dobre drísty
|
|
Registrovaný: 29.12.10 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 13836 Témy: 124 Bydlisko: Zvolen |
Hej, je to nieco ako prepis teleshoppingu.. Ale ked si z toho odvetvia, napis nieco blizsie..
_________________ PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared) PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery 2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB |
|
| Napísal SKiLEX: 26.02.2020 23:07 | |
|
Hlavne by ma zaujimal ten "zaklad z panciera"
|
|
Registrovaný: 20.12.14 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 5140 Témy: 8 Bydlisko: Čachtice | Napísal Ivan-K: 26.02.2020 23:10 | |
|
V každej lepšej firme čo sa točí okolo hydraulických hadíc ti také vyrobia, ale pri aute na bežné použitie rozdiel NULA a na nejaké ostrejšie využitie nestačia seriové kotúče/dosky. Sú to bežné opletené hydraulické hadice Už vidím ako si niekto na svoje bežné auto nekúpi bežné kotúče po 30-40€ kus ale zoberie kotúče za 400€ pár (DBA, TAROX a podobne)
_________________ PC: CPU Intel Core i5 4670K @ 4.2GHz + be quiet! Pure Rock MB Asus Z97-P GPU Sapphire RX580 4GB RAM 8GB G Skill TridentX 2400MHz CL10 SSD Sandisk X300 M.2 256GB HDD 500GB + 2TB Sound Asus Xonar DS PSU Enermax Modu 82+ 425W CASE Antec Three Hundred LCD Dell U2412M , Keyboard Saitek Eclipse II + mouse Logitech M525 Book: Fujitsu Lifebook E546, i5-6200, 8 GB RAM, 256TB SSD, 14" FHD IPS Tablet: Lenovo S8-50... |
|
Registrovaný: 23.03.09 Príspevky: 3043 Témy: 49 Bydlisko: Trnava |
Ano, pobavil som sa na tom pancieri, akoze aky pancier ? z korytnacky, alebo co ? ak mysleli pancierovu ocel, tak ta tam urcite nie je. Nieco ako letecka ocel tiez vobec neexistuje a teflon je bezny plast, ktory sam o sebe udrzi a nieto 1000 bar. Neviem aky tlak sa vyvinie v brzdovej hadicke, ale ak by to bolo 10 bar, tak by som bol prekvapeny.... 1000 bar je na dne marianskej priekopy - tlak z inej dimenzie... Ale urcite to vydrzi hadicka za 5e Take serioznejsie hydraulicke mechanizmy maju 300 bar a viac, ale o tejto hadicke silne pochybujem. Ako pise Michalesku je to len nejaky prepis, kde zrejme v preklade zaniklo 90% faktov.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.02.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 27.02.2020 8:47 | |
|
Netusim aky tlak je v brzdovych hadickach, ale v tacom common rail je vysoko cez 2000 barov
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 15.02.19 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 239 Témy: 3 Bydlisko: Turoň/ Poľs... | Napísal Max64: 27.02.2020 9:02 | |
|
v common rail je tlak 250 MPA.
|
|
Registrovaný: 08.12.15 Prihlásený: 21.01.21 Príspevky: 744 Témy: 90 Bydlisko: Martin | Napísal defe: 27.02.2020 9:53 | |
|
https://www.fusion.sk/magazin/168620tu je fotka prierezu hadice to biele je asi nejaky plast, potom je to opletene aby sa plast neposkodil z vonku ,a pvc obal,pancier mysleli asi ten oplet ktory chrani tu trubku,na aute su klasicke na autach su gumene hadice ktore stlacite kliestami pri vymene strmena, casom guma degraduje a mozu sa na nej objavit bubliny alebo sa moze roztahovat/stahovat,preto ak je niekto perfecionista tak by boli asi najvhodnejsie hydraulicke hadice ktore nestlacite a ich vnutro je pevne neroztahuje sa a ani nestahuje aj ked ani tie nie su vecne.
|
|
Registrovaný: 20.12.14 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 5140 Témy: 8 Bydlisko: Čachtice | Napísal Ivan-K: 27.02.2020 10:58 | |
|
Brzdové hadičky na aute vydržia aj cez 20 rokov, načo sa nad tým vôbec zaťažovať pokiaľ nie žiaden problém
_________________ PC: CPU Intel Core i5 4670K @ 4.2GHz + be quiet! Pure Rock MB Asus Z97-P GPU Sapphire RX580 4GB RAM 8GB G Skill TridentX 2400MHz CL10 SSD Sandisk X300 M.2 256GB HDD 500GB + 2TB Sound Asus Xonar DS PSU Enermax Modu 82+ 425W CASE Antec Three Hundred LCD Dell U2412M , Keyboard Saitek Eclipse II + mouse Logitech M525 Book: Fujitsu Lifebook E546, i5-6200, 8 GB RAM, 256TB SSD, 14" FHD IPS Tablet: Lenovo S8-50... |
|
Registrovaný: 23.03.09 Príspevky: 3043 Témy: 49 Bydlisko: Trnava |
Tak 2000 bar, to uz je pán tlak..som nevedel, ze v common rail je taky masakralny tlak... Tak, musia byt aj take hadice...zaujimave.
|
|
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 239, 240, 241 ] v Automobily, motorky | 7205 | 108321 | 08.11.2015 23:49 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ] v Automobily, motorky | 6454 | 83081 | 20.12.2013 17:23 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 94, 95, 96 ] v Automobily, motorky | 2863 | 72084 | 11.07.2016 9:06 dixi | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ] v Automobily, motorky | 18242 | 361616 | 05.03.2013 21:06 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ] v Automobily, motorky | 3000 | 81383 | 17.02.2018 20:23 michalesku | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ] v Automobily, motorky | 4318 | 63655 | 07.07.2014 21:04 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 98, 99, 100 ] v Automobily, motorky | 2989 | 67211 | 05.02.2017 10:25 michalesku | | diskusia v HTML, XHTML, XML, CSS | 11 | 1954 | 16.03.2008 11:55 kajbo | | Diskusia v PHP, ASP | 20 | 2336 | 22.02.2008 15:35 suchy | | Diskusia v HTML, XHTML, XML, CSS | 7 | 1888 | 29.07.2009 7:46 Kubec21 | | Kutil diskusia v Voľný čas a hobby | 9 | 1630 | 26.01.2015 12:47 erikzet | | Vesmírna diskusia [ Choď na stránku: 1 ... 56, 57, 58 ] v Vesmír, veda a technika | 1728 | 49340 | 07.07.2014 22:01 JanoF | | Diskusia + reakcie v PHP, ASP | 3 | 1221 | 10.08.2009 13:46 emer | | LOTR2 - diskusia v Počítačové hry | 20 | 3164 | 22.12.2009 14:14 lubo2142 | | Vesmírna diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Vesmír, veda a technika | 134 | 10243 | 20.05.2017 11:28 haffen | | Xtreamer - diskusia v TV | 1 | 2602 | 15.02.2015 12:24 Johnnny |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|