Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 8428 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 281 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Správca fóra
Správca fóra
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 14.12.05
Príspevky: 10615
Témy: 69
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 17:38

To ze ten motor vylozene neprotestuje neznamena ze mu to robi dobre. Navyse jazdenie na tak nizkych otackach nema prakticky vyznam, spotrebe tym nijak nepomozes. To mas ako so start-stopom, v laboratornych podmienkach ti to trosku zlepsi papierove cisla, inak to ale na nic ine dobre nie je.







_________________

Site 1:AMD Ryzen 9 7900 + Noctua NH-P1 + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6000MHz CL32; ROG Strix B650E-I; ROG Strix RX5700XT (deshroud); Samsung 980 PRO 2TB; Jonsplus i100 + 2x Arctic P14 + 3x Phanteks T30; Corsair SF750; Dell U2718Q; Corsair K70 mk.2 Low Profile + Logi G500s; miniDSP 2x4HD + 2xT-AMP + BMR+1138SMF/Scarlett Solo + ATH-M50x STS
LG OLED65CX; Onkyo TX-RZ740; 5.1.2 DIY speaker setup (Dayton ND/Peerless NE25, Dayton UM-10 + Monacor SAM-500D); Xbox SeX; Synology DS418 + 4x4TB WD Red + 2x PureWings2 92; MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN + Gigabit Antik
Site 2:Ryzen 7 8700G delid + Noctua NH-L12S + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6800MHz CL40; Gigabyte B650I AX; 1TB NVMe; Silverstone ML05 + 2x Arctic P8; Seasonic Focus SGX-500; Dell P2417H/LG 49UH661V; Logitech Multimedia Keyboard & G5; Synology DS218play + 2x2TB WD Red; MikroTik hAP AC2 + Antik + IPSec tunnel to Site 1
Mobile:Galaxy S23, Shanling UA1s + Urbanfun Hybrid/Sony WF-1000XM3
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 17:46

Za 17 rokov a 210 000km sa motoru nic nestalo, dokonca nebol problem ani so sitkom zakarbonovanym takze asi tolko k tomu.

Spotrebe tym samozrejme pomozem, a ked tie motory maju maximalne krutaky od 1250 otacok v dnesnej dobe tak asi im nevadi ist na tie otacky a ako hovorim je uplne jedno co robim a hovorim ja realita je taka, ze 99% benzinakov z automatmi v dnesnej dobe jazdia na okolo 1500 otackach a velmi silno pochybujem, ze vacsina ludi co si kupi automaticku prevodoku bude radit manualne aby "nepodtacal" motor







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Správca fóra
Správca fóra
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 14.12.05
Príspevky: 10615
Témy: 69
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 17:48

A ked maju start-stop tak im asi nevadi ze sa vypnu na kazdom semafore. A tiez to pomoze spotrebe, na nadrz prejdes o kilometer viac. Ale hej, dobre, motor co ma aspon dva litre s tym bude mat mensi problem.
Automaty neriesme, tie si kupuju ludia co nechcu riesit otacky a radenie, tam by som aj ja chodil tak ako by to auto chcelo.







_________________

Site 1:AMD Ryzen 9 7900 + Noctua NH-P1 + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6000MHz CL32; ROG Strix B650E-I; ROG Strix RX5700XT (deshroud); Samsung 980 PRO 2TB; Jonsplus i100 + 2x Arctic P14 + 3x Phanteks T30; Corsair SF750; Dell U2718Q; Corsair K70 mk.2 Low Profile + Logi G500s; miniDSP 2x4HD + 2xT-AMP + BMR+1138SMF/Scarlett Solo + ATH-M50x STS
LG OLED65CX; Onkyo TX-RZ740; 5.1.2 DIY speaker setup (Dayton ND/Peerless NE25, Dayton UM-10 + Monacor SAM-500D); Xbox SeX; Synology DS418 + 4x4TB WD Red + 2x PureWings2 92; MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN + Gigabit Antik
Site 2:Ryzen 7 8700G delid + Noctua NH-L12S + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6800MHz CL40; Gigabyte B650I AX; 1TB NVMe; Silverstone ML05 + 2x Arctic P8; Seasonic Focus SGX-500; Dell P2417H/LG 49UH661V; Logitech Multimedia Keyboard & G5; Synology DS218play + 2x2TB WD Red; MikroTik hAP AC2 + Antik + IPSec tunnel to Site 1
Mobile:Galaxy S23, Shanling UA1s + Urbanfun Hybrid/Sony WF-1000XM3
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 17:57

Moderne turbomotory s automatom sa doslova snazia jazdit pod 1500 otacok. Ja chodim bezne v meste na 5tke 55-60 km/hod, uz pri 70 mi signalizuje ze chce 6tku. TSI dokazes podtocit v rozsahu len asi 300 otacok od volnobehu, co uz je fakt umenie.







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 29.07.08
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 1492
Témy: 108
Bydlisko: Senica
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 18:24

KocuR píše:
Xaltotun píše:
Do auta bez turba by som uz dnes nesiel pretoze je oproti fukanym brutalne lenive a ked chces jazdit svizne tak zerie. 1,4 TSI ma prakticky dieslovu spotrebu (ok, ok mozno nejaky litrik naviac).


Ten atmo benzin u mazdy ti poskytne viac zabavy ako tie male turba, navyse to ma neporovnatelne lepsi zvuk. V realnom svete zerie G120 rovnako ako porovnatelne vykonne 1.4/1.5 turbo, krutiakom tiez nejak vyrazne nezaostava (190Nm pri 2000rpm, pod 2000 ajtak nikto normalny na benzine nechodi). Pocitom z jazdy je trojka tiez lepsie auto, pocitovo mi papierova ani nahodou neprisla. Mne skor vadilo relativne malo vybavy za tie peniaze (za 17k to nemalo LED denne svietenie ani vyhrievane sedacky), ale aspon je to vnutri pekne. Uprimne, aj pre mna by bola M3 favoritom (ale ja ako korejcofil by som pockal na novy Ceed).

Vydrze i30 by som sa tiez nebal, navyse tam mas 5 rocnu zaruku bez obmedzenia km. Len nie je nijak pekna ani zvonku (okrem fastbacku, ale krasavci nie su ani leon, ani corolla a mazda 3 tiez vyzera dobre az vo vyssich vybavach) ani zvnutra (ten displej je hrozny).


Presne tak, ako napísal KocuR. Tie reči o tom, že atmosféry sú lenivé a keď chceš s nimi jazdiť tak žerú, to sú typické slová TDÍčkárov, ktorí sú hotoví zo spotreby a zvyknutí, že tie motory majú priebeh výkonu asi takýto: Nič,nič,trochu niečo, šupa, nič, nič, nič... A podľa všetkého sa to týka aj TSIčkárov už. Ten motor v tej Mazde ide, a áno, treba ho vytočiť, lenže na rozdiel od tých malých turbomotorov má lineárny priebeh, krajší zvuk a vôbec nežerie! Zhodou okolností som bol s kamošom kupovať pred mesiacom takú Mazdu 3, 120 koňovú. Z Košíc do Senice (450km, min. 50% diaľnica, 145km/h tempomat) a priemerka 6,3l čo je úplne akceptovateľné. Xaltotun nič proti tebe, ale keď to tu raz za čas pozriem a vidím tvoje príspevky, vyplýva mi z toho len jedno. Nech ide o akékoľvek auto, Leon (a najmä Cupra) je najlepšie auto v galaxii. Mne sa Leon napr. páči a Cupra ani nehovorím. To je len môj názor, nechcem tu robiť nejaký flame alebo niečo podobné, len mi to tak pripadá. K tej Mazde ešte, áno, majú problémy s hrdzou, no keď už takto porovnávame, buďme féroví. Japonské atmostféry majú nezničiteľnú povesť, čo sa týka spoľahlivosti, naopak tie 1.2 TSI/1.4 TSI a ich "kvalitné rozvody" sú tiež legendárne, no inak. Ide o staršie motory, no aj tak je v turbomotoroch väčšia pravdepodobnosť poruchy.

KocuR píše:
To ze ten motor vylozene neprotestuje neznamena ze mu to robi dobre. Navyse jazdenie na tak nizkych otackach nema prakticky vyznam, spotrebe tym nijak nepomozes. To mas ako so start-stopom, v laboratornych podmienkach ti to trosku zlepsi papierove cisla, inak to ale na nic ine dobre nie je.


So štvorvalcom ti len málokto odporučí jazdiť pravidelne pod 1500ot. a to že tí "úžasní radcovia prevodových stupňov" píšu dať pri 60km/h už 6tku je síce pekné, ale oni vôbec nevedia, či nepôjdeš do kopca, či nebudeš musieť brzdiť na 55km/h každú chvíľu a zasa podraďovať zbytočne. U automatu je to iné to je pravda, ale tam to máš pohodlnejšie, keďže nemusíš "šaltovať" a všetko robí za teba. To, že ho automobilka naladí tak, aby s motorom jazdil pod 1500 ot. je už ich voľba...







_________________
Toshiba P50B-103 + 256 GB SSD Crucial MX100, iPhone Xr 128Gb, BMW 130i
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 18:29

chup44 ja som 15 rokov jazdil s atmo motormi a mal som aj velmi slusny lancer 1,8 105kW a viem ze do atmo motora by som uz nesiel. Leon ponuka vela za svoju cenu, to je vsetko. Ja za dva roky nemam jedinu negativnu skusenost.







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 29.07.08
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 1492
Témy: 108
Bydlisko: Senica
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 18:35

Jasné, chápem, nechal som sa trochu uniesť :-) Len proste ma vedia vždy trochu vytočiť tie reči že atmosféra žerie a nejde...Nič proti turbomotorom nemám, teda niektorým :D Ale je pravda, že záleží na každom z nás, čo preferuje. A keďže chalan nenapísal, či turbo alebo atmosféru, bolo by najlepšie, keby sa vyjadril. Ja mám staré šesťvalcové atmo BMW a už sa mi tam pár vecí "dokazilo" :D Ale s tým som počítal pri kúpe, že o tak bude a vždy, keď s ním prejdem pár km mu viem všetko odpustiť :)







_________________
Toshiba P50B-103 + 256 GB SSD Crucial MX100, iPhone Xr 128Gb, BMW 130i
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 20307
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 19:24

Lebo sak na dobre sa lahko zvyka...diesle s ich vysokymi tocivymi momentami, alebo turbobenziny...ludom sa paci ako ich to tlaci do sedaciek. Tiez mam atmosferu a to tlacenie do sedacky rad ozeliem ked vidim co stoji turbo, ci ine drahe k*vitka







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 27.09.09
Príspevky: 9444
Témy: 218
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 20:10

tak turbo ako také nie je až tak strašný výdaj, čo to vymeníš raz za 150000km? Ja tam vidím skôr problém v tom, že tie motory sú malé a silné.







_________________
SKiLEX píše:
moc ome mevodo, teraz _D maúoci
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 21:53

No a? Mna by ani nebavilo na jednom aute dat viac ako 150k km. Vyvoj ide stale dopredu a uz medzigeneracne skoky medzi autami su citelne.







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 29.07.08
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 1492
Témy: 108
Bydlisko: Senica
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 21:53

shiro píše:
Lebo sak na dobre sa lahko zvyka...diesle s ich vysokymi tocivymi momentami, alebo turbobenziny...ludom sa paci ako ich to tlaci do sedaciek. Tiez mam atmosferu a to tlacenie do sedacky rad ozeliem ked vidim co stoji turbo, ci ine drahe k*vitka


Aj na R6 atmosféru sa dá zvyknúť, tiež vie trochu oprieť do sedačiek :-) Len spotreba “strašná” vec, najmä keď najazdíš max. 10 000km za rok... Nič proti dieselom, keby jazdím ročne viac ako 25 000km tak je jasne, že by nebolo pre normálneho človeka sranda uživiť auto s kombinovanou spotrebou 10l. Ja len neviem pochopiť ľudí, čo si kupujú TDIcka a najazdia za rok 5000km, najlepšie po meste, kde sa auto ani nemá šancu zohriať, jazdia pod otáčky (aby bola spotreba samozrejme). O tom, že treba občas zohriatemu motoru spraviť “taliansku údržbu” ani netreba hovoriť. Potom plačú, keď im začne robiť paseku EGR, DPF alebo vstreky (500€ za kus priemerne). Ale hlavne že jazdia za 5l. No a to nehovorím o tom, že diesel je vo väčšine prípadoch drahší a investícia sa vráti v priemere až po 60 000km a to nie len pri novom aute.







_________________
Toshiba P50B-103 + 256 GB SSD Crucial MX100, iPhone Xr 128Gb, BMW 130i
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 22:15

Pri novom aute sa investicia do dieslu vs. maly turbobenzin u auta nizsej strednej triedy vrati za minimalne 120 tisic km ak sa bavime o vyssej nakupnej cene v.s. spotreba a cena benzinu. Ale toto porovnanie nezohladnuje vyssie servisne naklady u dieslu a hlavne drahsie opravy ked sa nieco v dieslovom motore pokazi, napr. spominane vstreky. Diesel ma vyznam pre dlhe dialnicne trasy a najazd 30 tisic a viac km rocne.







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 19.05.08
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 664
Témy: 28
Bydlisko: Slovensko
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 22:30

A pre vacsie a tazsie auta.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 29.07.08
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 1492
Témy: 108
Bydlisko: Senica
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 22:41

Záleží čo sú väčšie a ťažšie autá. Pri takej Sklasse alebo 7er väčšinou majiteľov spotreba nejako netrápi (pri aute, čo stojí od cca. 100 do 170k €) aj keď je určite rozdiel medzi 730d a 760Li, no kombinovaná spotreba nebude menšia než 9litrov... Ale ak myslíme E/5er/A6, tam to môže byť rozhodujúci faktor, lebo napr. E220d dokáže s 9G-tronicom jazdiť za 5,5l úplne vpohode ale taká E400 má minimálne 8.







_________________
Toshiba P50B-103 + 256 GB SSD Crucial MX100, iPhone Xr 128Gb, BMW 130i
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 22:58

Mercedes prekonal BMW aj Audi, Ecko je luxusnejsie ako sedmica aj A8, a Sko je uplne inde, nech si hovori kto chce co chce...
A nahodou aj bohatych trapi spotreba a paci sa im dojazd 1000km na jednu nadrz.
A ked si mozete vsimnut aj premiovky sa snazia zbavit v strednej triede 6-8-10valcov, naco by im boli ked zo 4 valca sa da bez problemov ziskat 300-400 koni.
A ani supersport nepotrebuje viac ako V6 biturbo - vid Nissan GTR napr.







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 23:07

Nepotrebuje, ale ked ide okolo GTR tak sa po nom obzriem a tym to konci, ked ide okolo R8 V10 tak aj pocuvam.

Zatial nie som cielovy zakaznik tychto aut (ktovie ci kedy budem :-) ), ale pre mna je atmosfericky motor s rovnakym vykonom ako turbomotor vzdy viac. Pretoze tie turbomotory su v podstate technologicky nezaujimave, ked viem ze keby chceli tak to ma o 100-200 koni viac, kym pri atmosferach co maju viac ako 100koni na 1l je tazke ziskat viac a zachovat aku taku pouzitelnost v beznej premavke nehovoriac o ekologii a spotreba.

Plus ked vidim stare BMW 330i je to z mojho pohladu lepsie auto ako sucasne 330i co je taky isty dvojliter aky najdes v hociktorom inom aute za 1/3 cenu tej 330i.
Proste dnesne auta uz nie su o technickej stranke veci, ale o tom ake nove sranicky ti vedia predat. Staci sa pozriet na recenzie. U luxusnejsich a lepsie vybavenych aut sa vzdy viac ako 50% casu venuju rozpravaniu o adaptivnych tempomatoch a kolko LCD obrazoviek v celkovej hodnote 300€ aj s nakladmi na vyvoj si mozeme kupit za smiesny priplatok 10-15 000e aby to vsetko vedelo.







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 29.07.08
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 1492
Témy: 108
Bydlisko: Senica
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 23:08

Ecko sa podarilo veľmi, švagor mal 220d a teta ide vymeniť za 350d. Na tej 220 najazdil asi 37000 za rok, ale šesťvalec je šesťvalec. Sko súhlasím, ale nepodceňoval by som ani novú A8 (aj keď je totálne “sterilná” a naopak interiér až veľmi futuristický dotykový) a 7er má taktiež svoje kvality + nový Lexus LS vyzerá úžasne (nie je pre každého no, ten dizajn je dosť divoký) ale má otrasný infotainment, to je tragédia na také auto. Úprimne ale, keby mám zobrať nejakú limuzínu, beriem Sko jednoznačne, stačilo mi v ňom 30 minút jazdy :-)







_________________
Toshiba P50B-103 + 256 GB SSD Crucial MX100, iPhone Xr 128Gb, BMW 130i
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 23:10

Ledva napisem a uz si mi to potvrdil :D

Ked by si tuto diskusiu viedol pred 20 rokmi tak by si hovoril ako ma BMW 7 super 12 valec a nove prepracovanejsie zavesenie kolies ...

Teraz je rozhudujuci faktor aky to ma infoteiment, ktory velmi casto ani samotni majitelia neovladaju lebo maju soferov







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 29.07.08
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 1492
Témy: 108
Bydlisko: Senica
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 23:16

MTK píše:
Nepotrebuje, ale ked ide okolo GTR tak sa po nom obzriem a tym to konci, ked ide okolo R8 V10 tak aj pocuvam.

Zatial nie som cielovy zakaznik tychto aut (ktovie ci kedy budem :-) ), ale pre mna je atmosfericky motor s rovnakym vykonom ako turbomotor vzdy viac. Pretoze tie turbomotory su v podstate technologicky nezaujimave, ked viem ze keby chceli tak to ma o 100-200 koni viac, kym pri atmosferach co maju viac ako 100koni na 1l je tazke ziskat viac a zachovat aku taku pouzitelnost v beznej premavke nehovoriac o ekologii a spotreba.

Plus ked vidim stare BMW 330i je to z mojho pohladu lepsie auto ako sucasne 330i co je taky isty dvojliter aky najdes v hociktorom inom aute za 1/3 cenu tej 330i.
Proste dnesne auta uz nie su o technickej stranke veci, ale o tom ake nove sranicky ti vedia predat. Staci sa pozriet na recenzie. U luxusnejsich a lepsie vybavenych aut sa vzdy viac ako 50% casu venuju rozpravaniu o adaptivnych tempomatoch a kolko LCD obrazoviek v celkovej hodnote 300€ aj s nakladmi na vyvoj si mozeme kupit za smiesny priplatok 10-15 000e aby to vsetko vedelo.


Keď ide o ten zvuk, V12 atmosféra je proste porno, ale za mňa je jeden z naj zvukov motor BMW S85 V10, čo mala M5/M6... A celkovo tie V10 aj v Lambách majú neskutočný zvuk, podľa mňa aj niekedy lepší, než V12. Ale na druhú stranu, aj z R6/V6 sa dá spravit dobrý zvuk, aj keď Xaltotun hovorí že nie, Nissan GT-R má famózny zvuk, R34 alebo Supra ani nehovorím, po tuningu to znie neskutočne!

MTK:
Asi sme to písali zároveň :D Nemyslím si, že veľa majiteľov týchto aút (7er, Sko, A8) má šoféra, to skôr RR alebo Bentley







_________________
Toshiba P50B-103 + 256 GB SSD Crucial MX100, iPhone Xr 128Gb, BMW 130i
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 23:27

Da sa spravit dobry zvuk, dobrym prikladom je take masserati ghibli SQ4, len tam sa vzdy pytam kolko z toho zvuku je naozaj motor a kolko robi ten vyfuk (mam na mysli, ze keby som ten vyfuk namontoval na kosacku tak by znela zo 60% tak dobre ako ta V+), lebo ako je zname turbo vo vyfuku nici zvuk. Ved 6 valce v 911 GT3 hraj uparadne.

Osobne sa mi paci V10 zvuk viac ako V12, ale je to naozaj len o kusok.

Zle som sa vyjadril, castokrat su tieto limuziny pouzivane ako sluzobne auta pre predstavenstvo a politikov a ti maju sofera v ramci svojej funkcie.
Hlavne som tym chcel povedat, ze dnes su tie auta ako vajce vajcu. Dobrym prikladom je M5 vs E63 amg vs RS6 (aj ked to je kombik) vsetko su to preplnovane V8 so 4x4. Volakedy tam bol v technike znacny rozdiel.







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 29.07.08
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 1492
Témy: 108
Bydlisko: Senica
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 23:32

Súhlasím, keď som šoféroval GLA45 AMG/ A45 AMG, ten zvuk bol fakt bomba. Na druhú stranu, životnosť toho motora je otázna, no to teraz nevieme predpovedať. Čo ma ale totálne štve sú tie soundgenerátory, zvuk z reprákov.... Alebo ešte horšie z reprákov vo výfuku :-( Ako napríklad v novej M5, tam je V8 ale aj tak to tam dali :-/







_________________
Toshiba P50B-103 + 256 GB SSD Crucial MX100, iPhone Xr 128Gb, BMW 130i
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 11.06.2018 23:41

?? Ja som u zvuku GTR nic nehovoril, ano V12 ma uzasny zvuk, ale to je asi tak vsetko, technicky je to zastarale a drahe riesenie, nehovoriac o spotrebe a emisiach.
Ja by som hocikedy uprednostnil V6 turbo pred V10 atmo, ale to su veci ktore su momentalne mimo moju ligu, a ak by raz aj boli tak uz tu nebudu...







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 18.11.09
Prihlásený: 31.03.24
Príspevky: 4445
Témy: 78
Bydlisko: Brno
Príspevok NapísalOffline : 12.06.2018 8:15

Prípadne R5 pred V10, nech má človek aspoň už podobný zvuk. :D







_________________
DESK: (AMD R7 5800X + Noctua NH-U12S redux | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Kingston Fury Beast Black 32GB DDR4 3200 CL16 | Gigabyte OC Gaming RTX 4080 Super 16GB GDDR6X | LG BD ROM | Seasonic Focus GX 750 Gold | Fractal Define R5 Blackout Ed.) + Samsung G9 Neo (49", DWQHD, miniLED, 240Hz) + ROG Strix NX Wireless Deluxe + Logitech MX Vertical + Logitech Z-906
NB: MacBook Pro 13" 2020 (M1 | 16GB DDR4 | 256GB NVMe SSD | Space Gray), Dell XPS 15 9560 (Intel Core i7 7700HQ | 12GB DDR4 | GeForce GTX 1050 | 256GB NVMe SSD | FHD IPS)
MISC: Samsung Galaxy S21 Ultra (256GB | Shadow Silver | Android 14), iPad Pro 12,9" 2021 (M1 | 256GB | Space Gray | iPadOS 17)
CAM: SONY α6300 + Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD, RODE VideoMic Pro TV: PANASONIC VIERA TX-L39E6EK + Chromecast 4 w/ Google TV
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 12.06.2018 8:57

Xaltotun píše:
?? Ja som u zvuku GTR nic nehovoril, ano V12 ma uzasny zvuk, ale to je asi tak vsetko, technicky je to zastarale a drahe riesenie, nehovoriac o spotrebe a emisiach.


Nehovoril si o zvuku, ale pisal si, ze aj supesportom staci V6. Ja som napisal, ze v principe suhlasim, ale nie je to plnohodnotna nahrada, lebo podla mna tym auta stracaju kusok zo svojej vynimocnosti a hlavne o tej supersporty boli a su, aj ked uz teraz trochu menej.







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 12.06.2018 11:26

Pozri si dokument ako sa vyraba motor pre GTR. Podla mna to ze je to "len V6" mu nic neubera z vynimocnosti.







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 12.06.2018 13:24

GTR az tak nie, ale potom si zober ze v podstate porovnatelny motor dostava McLaren P1 a vsetky ostatne McLareny, sice je to V8 ale to je jedno. Tiez mercedesacka V8 nie je o nic horsia a montuje sa od C63AMG cez GT az po mercedes G a v konecnom dosledku aj ferrari 488 nema ten motor vyrazne inaksi.

Kym ferrari 458 malo motor, ktory sa montoval len tam a ak by si hladal nieco porovnatelne od konkurencie nenasiel by si to a uz vobec nie v sedane od mercedesu. Tak ako nenajdes v beznej produkcii s V12 co sa montuje do aventadoru alebo velkych ferrari pripadne s tym co islo do porsche carrera GT alebo lexusu LFA.

Tak cim su potom tieto supersporty/hypersporty ine? Co je ten dovod preco si kupis ferrari a nie mclaren alebo nissan GTR? Rozhodujes sa uz naozaj len na zaklade osobnych sympati k znacke a co sa ti viac paci. Z technickeho hladiska tam prakticky nie je zasadny rozdiel a lisia sa len v detailoch a naladeni.

Ak ti to staci OK, ale mne osobne sa viac pacila siroka ponuka co bola v minulosti aj ked tie auta boli objektivne menej vychytane a vo vsetkom meratelnom horsie ako dnesne, ale pre mna bolo dolezite, ze su ine.

Ja sa napriklad uz ani nesnazim niekomu hovorit co si ma kupit ked za mnou pride, ze ake auto z nizsej strednej triedy do 20 000€, lebo uz je to naozaj takmer uplne jedno. Vsetko su to dobre auta ani s jednym nespravi chybu. Ponukaju z 90% to iste co vsetci ostatni a ten rozdiel 10% lahko prebije osobna preferencia.
Ked niekto v minulosti chcel sportovejsie ladeny hatchback mal na vyber 2-3 auta. Ked chcel konfortny isiel do francuzov. Dnes ani neviem ako by som zaskatulkoval, ze ci Auris je konfortnejsie ako peugeot 308 alebo golf. Alebo ze ci bezna verzia i30 je "sportovejsia" ako bezna verzia astry alebo mazdy 3.

Hovoril si, ze by si nechcel dlho jazdit na jednom aute, lebo medzigeneracne vidis znacny posun vpred. Ja ked vyskrtnem infotainment a kadejake asistencne a bezpecnostne systemy absolutne ziadny posun nevidim. Nemam pocit, ze by sucasne BMW 5 bolo v ostatnych veciach lepsie ako to spred 10 rokov. Ani motoricky ani podvozkovo ani hlucnostou (ak sa chceme rozpravat o naozaj citelnych rozdieloch)







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 22.12.13
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6584
Témy: 204
Bydlisko: Prievidza.
Príspevok NapísalOffline : 12.06.2018 14:03

Na zvuk mám doma kvalitný audioreťazec vrátane kvalitných (nie komerčných) bední :D
K otáčkam: "Malý" atmosférický benzín napríklad jednotkové Punto krásne ide na päťke 40 km/h a je mu to jedno.
Pri VW Polo 1,2 HTP sa krásne zničí motor aj pri 40 km/h na štvorke alebo pod 60 na päťke. (Mnohoročná skúsenosť staršieho automechanika, známeho).
Silné desely podtáčanie zničí tiež (dvojhmota atd) hoci výrobcom fakt hrabe - firemné dodávky Mercedes ponúkajú preradiť hore na nezmyselne nízkych otáčkach, auto sa pri nich trasie akoby malo zimnicu.
Záťah - kapitola sama o sebe. Závisí od konkrétneho motoru. Jeden Talian čo mám - 1.9JTD 85kW má parádny od 1500 ot až do 5000 (do maximálnych), druhý - 1.9JTD 59kW od 1200 no iba do 3-3,5, maximálne má 4000.
Tá 1.9JTD 85kW navyše má mať 0-100 za 12,2, má za 9 sekúnd, pritom váži 1500 kg.
Spotrebu 10/100 neakceptujem, niektoré mesiace mám nájazd ~2500, s 5/100 sa nesťažujem.

(Apropo ak by niekto mal potrebu auto do mesta...manželkino POLO je na predaj)







_________________
ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI II, AMD RYZEN 7 5700G, Samsung 970 EVO PLUS NVMe M.2 PCIe3 500GB,DIMM DDR4 32GB 3600MT/s CL16 (Kit of 2) 1Gx8 KINGSTON FURY Renegade Black
Xiaomi POCO X3 6GB/128GB
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 12.06.2018 15:55

MTK píše:
...

Hovoril si, ze by si nechcel dlho jazdit na jednom aute, lebo medzigeneracne vidis znacny posun vpred. Ja ked vyskrtnem infotainment a kadejake asistencne a bezpecnostne systemy absolutne ziadny posun nevidim. Nemam pocit, ze by sucasne BMW 5 bolo v ostatnych veciach lepsie ako to spred 10 rokov. Ani motoricky ani podvozkovo ani hlucnostou (ak sa chceme rozpravat o naozaj citelnych rozdieloch)


Ja hovorim o beznych autach, tie sa pomalicky dotahuju na premiove, nakolko to co bolo v premiovkach drahe ako novinka stoji teraz par supov, ako napr. spominany infotainment (druha vec ze v premiovke si stale zaplatis za o 3 palce vacsi displej a navi kludne aj 4000€). Ale dopredu ide ako riadenie tak podvozok a motory. A to ze nevidis rozdiel medzi novym a 10 rocnym bmw len svedci o tom ze neurobili dostatocny posun vpred. Napr. medzi sucastnou E classe a W211 z pred 10 rokov je obrovsky rozdiel.
Taka kia/hyundai sa za 15 rokov vypracovali z podradnych aut na seriozneho konkurenta na trhu.







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Správca fóra
Správca fóra
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 14.08.12
Príspevky: 6023
Témy: 147
Bydlisko: Wattenscheid
Príspevok NapísalOffline : 12.06.2018 17:00

tatko Tom píše:
Tá 1.9JTD 85kW navyše má mať 0-100 za 12,2, má za 9 sekúnd, pritom váži 1500 kg.

Sranda, moja o 40kw silnejsia rovnako vaziaca A6ka to dava ledva za 9.5s.. daka magia ci co :slaver:







_________________
PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 22.12.13
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6584
Témy: 204
Bydlisko: Prievidza.
Príspevok NapísalOffline : 12.06.2018 17:16

Domnievam sa z viac priznakov ze to predch.majitel dal dost ostro nacipovat.
Jednak mi zo dvakrat podklzla spojka "na plny kotel", jednak sa od 2000 do nejakych 2300 otacok chveje nan...







_________________
ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI II, AMD RYZEN 7 5700G, Samsung 970 EVO PLUS NVMe M.2 PCIe3 500GB,DIMM DDR4 32GB 3600MT/s CL16 (Kit of 2) 1Gx8 KINGSTON FURY Renegade Black
Xiaomi POCO X3 6GB/128GB
Odpovedať na tému [ Príspevkov: 8428 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 281 ďalšia


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ]

v Automobily, motorky

3000

81430

17.02.2018 20:23

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ]

v Automobily, motorky

4318

63684

07.07.2014 21:04

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 98, 99, 100 ]

v Automobily, motorky

2989

67239

05.02.2017 10:25

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 239, 240, 241 ]

v Automobily, motorky

7205

108378

08.11.2015 23:49

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ]

v Automobily, motorky

6454

83113

20.12.2013 17:23

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 94, 95, 96 ]

v Automobily, motorky

2863

72115

11.07.2016 9:06

dixi Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ]

v Automobily, motorky

18242

361681

05.03.2013 21:06

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia

v HTML, XHTML, XML, CSS

7

1894

29.07.2009 7:46

Kubec21 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. diskusia

v HTML, XHTML, XML, CSS

11

1959

16.03.2008 11:55

kajbo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia

v PHP, ASP

20

2341

22.02.2008 15:35

suchy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Warez - diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ]

v Krčma

143

7497

28.12.2012 15:00

nicobb Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Outdoor diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3 ]

v Dovolenka, cestovanie a turistika

66

6315

21.01.2013 15:46

Mego Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Kutil diskusia

v Voľný čas a hobby

9

1635

26.01.2015 12:47

erikzet Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Vesmírna diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 56, 57, 58 ]

v Vesmír, veda a technika

1728

49377

07.07.2014 22:01

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia + reakcie

v PHP, ASP

3

1226

10.08.2009 13:46

emer Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. LOTR2 - diskusia

v Počítačové hry

20

3170

22.12.2009 14:14

lubo2142 Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra