| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 8 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 14.06.17 Prihlásený: 27.11.19 Príspevky: 4 Témy: 1 | Napísal Basno: 14.06.2017 15:57 | |
|
Zdravím mám taký problém mám internet do swanu a cca pár mesiacov mám od 19 do 23 strašné problémy s latenciou v hrách ako je world of warcraft h1z1 a podobne 800ms+ jedine csgo servery mi v podstate šlapú v tom čase. Vo swane mi povedali že s tým nevedia nič spraviť skúšali sme meniť DNS server speedtest si pingne v tom čase 13mbit a ja neviem 40ms odozvu čoje na ten čas v pohode ale tá latencia v hrách je nskutočná blizzard suport mi napísal že dochádza k strate paketov v určitých uzloch najhoršie na tom je že cca pol roka pred navyšovaním rýchlosti mi všetko viac menej šlapalo ale teraz človek príde z práce o 19 chce si dačo zahrať a musím čakať do cca 23 kým sa všetko ukludní a potom to šlape neviem čo mám robiť či prejsť k telekomu ale v podstate sú to všetko telekom káble aj swan takže myslím že by to nepomohlo a wifi internetu sa radšej vyhýbam. Za každú radu vopred ďakujem.
|
|
Registrovaný: 17.02.14 Prihlásený: 31.03.24 Príspevky: 450 Témy: 198 Bydlisko: Poprad-okolie |
Ja by som na toto odpovedal iba agregácia. V tom čase využíva internet najviac ľudí. Si na linke spolu s viacerými, ktorým musíš "uvoľniť" pásmo na určitý čas radovo v ms. No tých 40ms to je odozva/latencia. Nemalo by ti to robiť v hrách problém, ale ak tvoje pásmo vyžiera veľa ľudí, napríklad niekto sťahuje, respektíve viac ľudí sústavne niečo sťahuje, tak sa ti to brzdí, najmä v tomto čase.
|
|
Registrovaný: 19.03.07 Prihlásený: 14.04.24 Príspevky: 7076 Témy: 85 Bydlisko: BA | Napísal void: 14.06.2017 16:05 | |
|
Teoreticky by prechod k inemu operatorovi mal pomoct. S istotou ti to bohuzial ale nepoviem.
_________________ Desktop: CPU AMD R7 1700x @ 3.85GHz | Cooling be quiet! Dark Rock Pro 4 | MB ASRock X470 Taichi Ult. | RAM 4x8GB DDR4 G-SKILL TridentZ RGB 3000 CL16-16-16-36 | VGA Powercolor VEGA56 + Raijintek Morpheus II | SSD Crucial MX300 525GB | HDD Seagate Ironwolf 3TB 5900rpm | PSU CORSAIR RM750X | MONITOR AOC Q3279VWFD8 | MOUSE HyperX Pulsefire FPS + Razer eXactMat | HyperX Alloy FPS Brown | HyperX Cloud | ARCH x64 & Notebook: DELL inspiron 7537 i7 4500U, 16GB RAM, nv750, FHD IPS,Crucial M4 128GB | ARCH x64 & Surface Go 8/128 & Mobil: LG v40 ThinQ (2018) & SBC: Raspberry pi 0 | 3B+ & Headphones: Senheiser HD58X | AKG K551 + detachable cable mod | Linsoul TIN T2 | KZ SZN |
|
Registrovaný: 14.06.17 Prihlásený: 27.11.19 Príspevky: 4 Témy: 1 | Napísal autor témy Basno: 14.06.2017 16:11 | |
|
Ako najradšej by som tu zrušil vo swane mi povedali že ak by som im doložil dôkazy že internet blbne v tých časoch tak môžem odstúpiť od zmluvy ale pochybujem že screeny z hry im budú stačiť ako dôkaz ako jasné že tam je agregácia s tým som rátal ale pol roka dozadu to fakt šlapalo bez problémov 4 krát do týždna som bol vždy v tom čase na nete aj viac a nebol problém teraz dačo kliknem a čakám 3 sekundy aj viac kým pohnem myslíte že by tak masívne prirástol počet klientov alebo tam dačo pomenili alebo ja už neviem
|
|
Registrovaný: 17.02.14 Prihlásený: 31.03.24 Príspevky: 450 Témy: 198 Bydlisko: Poprad-okolie |
Aj tak by som to nechal priradené tej agregácii, možno sa im navýšili zákazníci v tvojej lokalite. Ešte čo ma napadá, tak to skús na inom PC, či to robí aj tam. Možno máš iba u teba niečo lokálne. Prípadne sú na nete zoznamy, aké porty treba pre niektoré hry otvoriť, to by som možno skúsil. Existujú aj nástroje do windowsu, ktoré ti ping monitorujú real-time, respektíve daj sa pingovať na nejakú adresu s dobrou konektivitou, napr 8.8.8.8 (v cmd - ping 8.8.8.8 /t) potom to zastavíš a uvidíš, koľko paketov sa stratilo, aký bol priemerný ping, zapni to na tie tri hodinky a uvidíš.
|
|
Registrovaný: 14.06.17 Prihlásený: 27.11.19 Príspevky: 4 Témy: 1 | Napísal autor témy Basno: 14.06.2017 16:37 | |
|
no skúšal som všeličo už a ešte aj budem ale mám pocit že jediné asi čo pomôže je navýšenie kapacít načo majú podklady ale netušia kedy to bude takže mi to je na 2 veci ale aj tak dakujem za rady
|
|
Registrovaný: 02.09.14 Prihlásený: 21.03.24 Príspevky: 52 Témy: 10 Bydlisko: Trnava | Napísal keny8: 14.06.2017 18:56 | |
|
Mal som podobný problém u Swanu. Mne to robilo od 18:30 do 21:00 a to som si hneď všimol, lebo mám SmartTV box od Antiku a vôbec to nešlo. Volal som im tam oni nevedia a technici tam nie sú. Potom nech odošlem ten ich formulár. Jednoduchý dôkaz máš, keď cez cmd alebo terminal si dáš pingovať google.sk na dlhšie a potom ukončiš ping. Ja som v tom čase mával až 25% packet loss. Takto som sa s nimi doťahoval skoro 2 týždne. Napísali mi, že už to je v poriadku a večer ta isté. Tak som ich s tým stále otravoval až to nakoniec vyriešili, ale nenapísali mi ako.
|
|
Registrovaný: 17.02.14 Prihlásený: 31.03.24 Príspevky: 450 Témy: 198 Bydlisko: Poprad-okolie |
Keď už sme pri packet loss, ak to máš nad 2% už je to zlé a má sa to riešiť. Teda ak budeš mať také ako kolega, tak okamžite riešiť aj s výpisom CMD-čka
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 8 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|