| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 28.08.09 Prihlásený: 16.10.19 Príspevky: 79 Témy: 19 | Napísal Mar3k7: 15.02.2017 14:45 | |
|
Zdravím, chcel by som sa opýtať či tu má niekto skúsenosti s internetom od O2 na doma? (anténa LTE )
Už ho má nejaký mesiac ale stále dokola riešim problém s tým že niekedy ide tak ako má ale často sa stáva že nenatiahne niektoré stránky. Neviete kde by mohol byť problém?
_________________ DELL Inspiron 158 gaming |
|
Registrovaný: 08.01.09 Príspevky: 27825 Témy: 149 Bydlisko: Sládkovičovo | Napísal brmbo: 15.02.2017 14:51 | |
|
A co ti povedali v O2 na tento problem? Skusal si jeden ci viac browserov? Router mas aky? Dost malo info
_________________ book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie |
|
Registrovaný: 28.08.09 Prihlásený: 16.10.19 Príspevky: 79 Témy: 19 | Napísal autor témy Mar3k7: 15.02.2017 14:53 | |
|
Router je Huawei LTE CPE B2268S
O2 že mám skontrolovať signál, čo som samozrejme spravil v nastaveniach routru a všetko na plno je, kedže som pár metrov od stožiaru. ďalej že u nich problém nie je a technik to nastavil správne.
Samozrejme že som skúšal aj viac NB aj iné prehliadače. Robí to aj na mobiloch, či tablete.
_________________ DELL Inspiron 158 gaming |
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
otravuj ich nech ti zaslu technika k tebe aby to videl. Ty ako uzivatel za nich nemas co diagnostikovat a opravovať, mas zaplatenu sluzbu ktoru niesu schopny poriadne dodat nech sa staraju. Volat, otravovat, pisat neustale davat vediet.
Naposledy upravil kllr007 dňa 15.02.2017 15:07, celkovo upravené 1
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 08.01.09 Príspevky: 27825 Témy: 149 Bydlisko: Sládkovičovo | Napísal brmbo: 15.02.2017 15:03 | |
|
Ak mas viazanost skoda ak nie daj im vypoved resp. im pohroz okamzitou vypovedou, toto nie je vhodne spravanie sa poskytovatela netu k zakaznikovi, ziadaj technika ty nemas co diagnostikovat problemy tak ako uz napisal kllr007
_________________ book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie |
|
Registrovaný: 28.08.09 Prihlásený: 16.10.19 Príspevky: 79 Témy: 19 | Napísal autor témy Mar3k7: 15.02.2017 15:33 | |
|
Tak znovu som tam volal a to isté, preverí to technické centrum a do 48 hodín dajú vedieť. Len mi nejde do hlavy že niektoré stránky idú a niektoré nie aj niekoľko minút. Ako napríklad dsl.sk alebo toto forum Väčšinou to vyhodí na stránke tieto info: Web www.pcforum.sk príliš dlho neodpovedal. Vyskúšajte: Skontrolovať pripojenie Skontrolovať proxy server a bránu firewall Spustiť nástroj Diagnostika siete systému Windows ERR_CONNECTION_TIMED_OUT Pri tom v dome mám aj radiolan net a ten ide bez problém
_________________ DELL Inspiron 158 gaming |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|