[ Príspevkov: 4 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01.07.07
Prihlásený: 11.07.07
Príspevky: 2
Témy: 1 | 1
NapísalOffline : 01.07.2007 19:57 | Hra had v jave

Potrebujem pomôct s hrou had v jave. V zdrojaku mi zltým oznacuje chyby a ja neviem ako ich opravit
Ak mi vie niekto pomoct tak mu poslem zdrojak


Offline

Prevádzkovateľ fóra
Prevádzkovateľ fóra
Hra had v jave

Registrovaný: 01.05.05
Príspevky: 13351
Témy: 1496 | 1496
Bydlisko: Bratislava
NapísalOffline : 01.07.2007 23:42 | Hra had v jave

dievcina11 píše:
Potrebujem pomôct s hrou had v jave. V zdrojaku mi zltým oznacuje chyby a ja neviem ako ich opravit
Ak mi vie niekto pomoct tak mu poslem zdrojak
hod ho sem a ako sa hovori viac hlav viac rozumu ;)


_________________
Streacom DA2 | SilverStone Titanium SX800-LTI 800W | ASRock X299E-ITX/ac | Intel Core i9-9980XE & be quiet! Dark Rock TF | Kingston HyperX Impact 64 GB DDR4 2666 MHz | NVIDIA Titan RTX 24 GB | Intel SSD Optane 905P 480 GB NVMe U.2 & Intel SSD 750 1,2 TB NVMe U.2 & Intel SSD 660p 2 TB NVMe M.2 & Seagate BackUp Plus Portable 56 TB USB | 55" 4K OLED Dell Alienware AW5520QF & 24" LCD EIZO FlexScan EV2451 | Ergotron LX Wall Mount Keyboard Arm | Logitech Craft | Logitech G603 | Logitech F710 | Harman Kardon Sabre SB 35 & Sennheiser RS 175 | Microsoft Windows 7 Ultimate | APC Back-UPS ES 700 | Lenovo ThinkPad X250 | iPhone X 256 GB & Pitaka Aramid | SilverStone ML05B Milo | Corsair SF600 SFX 600W | ASRock X99E-ITX/ac | Intel Xeon E5-2683 v4 & NOCTUA NH-L12S | Kingston HyperX Savage 32 GB DDR4 2400 MHz | NVIDIA GeForce GT 710 1 GB | Intel SSD Optane Memory 32 GB NVMe M.2 & Intel SSD 730 240 GB SATA | Ubuntu Server
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01.07.07
Prihlásený: 11.07.07
Príspevky: 2
Témy: 1 | 1
Napísal autor témyOffline : 02.07.2007 9:27 | Hra had v jave

Kód:
package snake;

import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import java.applet.*;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Point;
import java.awt.Event;

public class smain extends Applet implements Runnable{
   
    // 15 - riadkov, 25 - stlpcov
    boolean game = false, ate=false, game2=false, playing=false;
    int size, hsize=0;
   
    Point[] places = new Point[374];
   
    int dir = 0;  // 0 - vpravo
    // 1 - vlavo
    // 2 - hore
    // 3 - dole
   
    Point apple = new Point(12,7);
   
    Thread runner;
   
    public void init() {
        size=3;
           
        for(int i=0; i<374; i++)
            places[i] = new Point(0,0);
       
        places[0].move(3,15);
        places[1].move(2,15);
        places[2].move(1,15);
    }
   
    public void start() {
        if(runner==null) {
            runner = new Thread(this);
            runner.start();
        }
    }
   
    public void stop() {
        if(runner!=null) {
            [color=red]runner.stop();[/color]
            runner = null;
        }
    }
   
    public void run() {
       
        while(true) {
           
           
           
            for(int i=5; i<size; i++)
                if(places[0].x == places[i].x && places[0].y == places[i].y)
                    game2 = true;
           
            if(( (game2) || (dir==0 && places[0].x==25) || (dir==1 && places[0].x==1) || (dir==2 && places[0].y==1) || (dir==3 && places[0].y==15))) {
               
                game = false;
                game2 = false;
                if(size>hsize) hsize=size;
                size=3;
                places[2].move(1,15);
                places[1].move(2,15);
                places[0].move(3,15);
                apple.move(12,7);
            }
           
            repaint();
           
            try{ Thread.sleep(90); }
            catch(InterruptedException e) { }
           
        }
    }
   
    public void update(Graphics g) {
        g.drawRect(apple.x*20-20,apple.y*20-20,19,19);
        if(game) {
           
            if(places[0].x==apple.x && places[0].y==apple.y) {
                ate=true;
                size++;
                [color=red]g.clearRect(0,0,size().width,12);[/color]
            }
           
           
            g.clearRect(places[size-1].x*20-20,places[size-1].y*20-20,20,20);
           
            if(places[size-1].x == apple.x && places[size-1].y == apple.y)
                g.drawRect(apple.x*20-20,apple.y*20-20,19,19);
           
            if(playing) {
                for(int i=size; i>0; i--)
                    places[i].move(places[i-1].x, places[i-1].y);
               
                switch(dir) {
                    case 0: places[0].x = places[0].x+1; break;
                    case 1: places[0].x = places[0].x-1; break;
                    case 2: places[0].y = places[0].y-1; break;
                    case 3: places[0].y = places[0].y+1; break;
                }}
           
           
            if(ate) {
                ate = false;
                g.clearRect(apple.x*20-20,apple.y*20-20,21,21);
                apple.x=(int)(Math.random()*24+1);
                apple.y=(int)(Math.random()*14+1);
                g.drawRect(apple.x*20-20,apple.y*20-20,19,19);
            }
           
            for(int i=0; i<size; i++)
                g.fillOval(places[i].x*20-20,places[i].y*20-20,20,20);
        } else {
           
            [color=red]g.clearRect(0,0,size().width,size().height);[/color]
           
            for(int i=0; i<size; i++)
                g.fillOval(places[i].x*20-20,places[i].y*20-20,20,20);
           
            g.drawRect(apple.x*20-20,apple.y*20-20,19,19);
        }
        g.drawString("Skóre: "+size+"           Najvyššie skóre: "+hsize,10,10);
    }
   
   [color=red] public boolean keyDown(Event evt, int key) {[/color]
        if(key == Event.RIGHT && places[1].x!=places[0].x+1) { dir=0; game=true; playing=true; return true; } else if(key == Event.LEFT && places[1].x!=places[0].x-1) { dir=1; game=true; playing=true; return true; } else if(key == Event.UP && places[1].y!=places[0].y-1) { dir=2; game=true; playing=true; return true; } else if(key == Event.DOWN && places[1].y!=places[0].y+1) { dir=3; game=true; playing=true; return true; } else if(key == 112 || key == 1508) {
            playing=false;
            return true;
        }
        return false;
   
   
  }
}


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Hra had v jave

Registrovaný: 30.05.07
Prihlásený: 29.03.14
Príspevky: 641
Témy: 46 | 46
NapísalOffline : 05.07.2007 18:38 | Hra had v jave

takze za prve: ak pouzivas eclipse, tak zltym pociarknute neznamena chybu (samozrejme ak to nemas inak nastavene) a mas tam vzdy na okraji popis, ze preco to je pociarknute.
za druhe: potrebujeme vediet aku verziu javy pouzivas

ja som si to hodil to eclipsu a niektore veci mi to nepociarklo, pociarklo mi toto:
metoda size() - musis ju nahradit s getSize();
metoda stop() - tak tu bude problem lebo v tomto sa moc nevyznam...


 [ Príspevkov: 4 ] 


Hra had v jave



Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

java - had

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

0

1430

03.01.2006 15:16

jeffry

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

BANG! kartova hra vs kockova hra :)

v Krčma

3

713

12.01.2016 7:26

Miso122

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Retazce v Jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

13

480

11.01.2014 20:42

focko

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Hlavicka v JAVE

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

493

28.04.2010 20:30

dudomat

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

programovanie v JAVE

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

3

392

11.10.2013 21:25

Unlink

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Metoda v Jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

3

480

26.10.2017 20:40

BX

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Program v Jave

v Ostatné

1

308

27.11.2015 16:17

chrono

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Trieda v Jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

3

393

07.02.2014 8:55

m@rtyn

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Matice v Jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

1

486

27.11.2013 8:19

BX

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Programovanie v JAVE

v Ponuka práce

1

1428

08.06.2009 21:41

tlacitko Enter

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Cykly v Jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

601

27.10.2010 9:58

Mony

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

vyhladavac v jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

4

422

06.01.2014 11:49

cantona9

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

2rozmerne polia v jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

8

620

29.03.2015 9:37

Lessik

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Uloha v JAVE, surne.

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

1027

25.10.2009 12:30

hlodavec

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

nekonečný cyklus v jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

856

01.01.2010 16:58

jarrro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

zmena kodovania v JAVE

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

1

377

12.04.2010 15:06

Forty-



© 2005 - 2024 PCforum, edited by JanoF