Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 19.10.11 Prihlásený: 13.02.23 Príspevky: 143 Témy: 36 | 36 Bydlisko: Košice |
Čaute chlapci, mám jeden problém, poslednú dobu asi také necelé 2 týždne dozadu mi začalo vyhadzovať "modrú smrť". Aj teraz pred chvíľou mi to padlo, musel som hodiť reštart PC. Robí mi to raz za deň, akurát včera mi to nepadlo, možno aj predvčerom, už si nespomínam. Rád by som sa spýtal, či to je nutné riešiť reinštalom Windowsu alebo tam je aj nejaké iné riešenie? Prosím o pomoc, lebo nejako nie som extra ochotný preinštalovať systém. Ďakujem.
PS: mám Win 7 Ultimate 64bit. A robí mi to po prvý krát, od kedy používam "sedmičku", a tomu už sú asi 3 roky.
_________________ PC: Gigabyte Z390 Gaming X | Intel Core i7 9700K | G.Skill Trident Z 32GB 3600MHz | MSI RTX 3080 SUPRIM X 10G | EVGA Supernova 750 G+ | M2 SSD SAMSUNG EVO Plus 500GB | SSD Kingston HyperX 120GB | Seagate Barracuda 4TB Tel: Samsung Galaxy S20+ |
|
Registrovaný: 08.01.09 Príspevky: 27825 Témy: 149 | 149 Bydlisko: Sládkovičovo |
aky je kod chyby? to je asi najdolezitejsie pri tomto
_________________ book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie |
|
Registrovaný: 19.10.11 Prihlásený: 13.02.23 Príspevky: 143 Témy: 36 | 36 Bydlisko: Košice |
uf, tak na toto som úplne zabudol..no keď mi to vyhodí znovu, tak to odfotím a hodím sem..
_________________ PC: Gigabyte Z390 Gaming X | Intel Core i7 9700K | G.Skill Trident Z 32GB 3600MHz | MSI RTX 3080 SUPRIM X 10G | EVGA Supernova 750 G+ | M2 SSD SAMSUNG EVO Plus 500GB | SSD Kingston HyperX 120GB | Seagate Barracuda 4TB Tel: Samsung Galaxy S20+ |
|
Registrovaný: 08.01.09 Príspevky: 27825 Témy: 149 | 149 Bydlisko: Sládkovičovo |
_________________ book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie |
|
Registrovaný: 19.10.11 Prihlásený: 13.02.23 Príspevky: 143 Témy: 36 | 36 Bydlisko: Košice |
0x00000050 toto je bug check code Alebo tu je celý výpis: ================================================== Dump File : 090813-16005-01.dmp Crash Time : 8. 9. 2013 13:07:39 Bug Check String : PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA Bug Check Code : 0x00000050 Parameter 1 : fffff900`c4563914 Parameter 2 : 00000000`00000000 Parameter 3 : fffff960`0021779c Parameter 4 : 00000000`00000000 Caused By Driver : ntoskrnl.exe Caused By Address : ntoskrnl.exe+71f00 File Description : NT Kernel & System Product Name : Microsoft® Windows® Operating System Company : Microsoft Corporation File Version : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) Processor : x64 Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00 Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\090813-16005-01.dmp Processors Count : 8 Major Version : 15 Minor Version : 7600 Dump File Size : 291 888 Dump File Time : 8. 9. 2013 13:08:36 ==================================================
_________________ PC: Gigabyte Z390 Gaming X | Intel Core i7 9700K | G.Skill Trident Z 32GB 3600MHz | MSI RTX 3080 SUPRIM X 10G | EVGA Supernova 750 G+ | M2 SSD SAMSUNG EVO Plus 500GB | SSD Kingston HyperX 120GB | Seagate Barracuda 4TB Tel: Samsung Galaxy S20+ |
|
Registrovaný: 08.01.09 Príspevky: 27825 Témy: 149 | 149 Bydlisko: Sládkovičovo |
_________________ book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie |
|
Registrovaný: 19.10.11 Prihlásený: 13.02.23 Príspevky: 143 Témy: 36 | 36 Bydlisko: Košice |
takže musím to preinštalovať..ah
_________________ PC: Gigabyte Z390 Gaming X | Intel Core i7 9700K | G.Skill Trident Z 32GB 3600MHz | MSI RTX 3080 SUPRIM X 10G | EVGA Supernova 750 G+ | M2 SSD SAMSUNG EVO Plus 500GB | SSD Kingston HyperX 120GB | Seagate Barracuda 4TB Tel: Samsung Galaxy S20+ |
|
Registrovaný: 27.12.08 Prihlásený: 13.12.22 Príspevky: 1874 Témy: 96 | 96 Bydlisko: Bratislava,... |
PAGE FAULT IN NON PAGED AREA je error, ktory som videl zatial pri 2 prilezitostiach: 1. chybna RAM --> otestuj RAM-ku memtest-om 2. chybny ovladac nejakeho HW --> nepridaval si v poslednej dobe nejaky hardware alebo nejaky software co sa tvari ako hardware (napr. daemon tools, connectify, apod.), alebo neupdatoval nejaky driver?
_________________ ~Listen to your brain, not your heart~ NB1: Lenovo Y500: CPU: Intel Core i7-3630QM; GPU: nVidia GT650M 2GB SLi; RAM: 16GB DDR3; HDD: 1TB + 256GB SSD (m4); LCD: 15,6" 1920x1080; OS: Win8.1 64-bit + Arch Linux 64-bit (UEFI Powered DualBoot) NB2: Asus K53SJ-SX093: CPU: Intel Core i3-2310M; GPU: Intel HD3000 / nVidia GT520M 1GB Optimus; RAM: 8GB DDR3; SSD: 128GB 840Evo; LCD: 15,6" 1366x768; OS: Win 8.1 Pro 64-bit (UEFI) |
|
Registrovaný: 19.10.11 Prihlásený: 13.02.23 Príspevky: 143 Témy: 36 | 36 Bydlisko: Košice |
nBXXL píše: PAGE FAULT IN NON PAGED AREA je error, ktory som videl zatial pri 2 prilezitostiach: 1. chybna RAM --> otestuj RAM-ku memtest-om 2. chybny ovladac nejakeho HW --> nepridaval si v poslednej dobe nejaky hardware alebo nejaky software co sa tvari ako hardware (napr. daemon tools, connectify, apod.), alebo neupdatoval nejaky driver? No práveže som nepridával žiadny HW v poslednej dobe a nič som ani neupdatoval. Takže skúsim ten memtest, lebo tá ramka sa mi nepáči už dlhšiu dobu. Mám síce 4gb RAM ale neviem prečo mám využitie pamäte cez 2gb a mám zapnutý akurát Steam, ak ho vypnem,tak je to niečo do 2gb.
_________________ PC: Gigabyte Z390 Gaming X | Intel Core i7 9700K | G.Skill Trident Z 32GB 3600MHz | MSI RTX 3080 SUPRIM X 10G | EVGA Supernova 750 G+ | M2 SSD SAMSUNG EVO Plus 500GB | SSD Kingston HyperX 120GB | Seagate Barracuda 4TB Tel: Samsung Galaxy S20+ |
|
Registrovaný: 17.09.13 Prihlásený: 17.09.13 Príspevky: 1 Témy: 0 | 0 |
Prajem Dobrý deň. Vážený, žiadam Vás o pomoc pri tejto chybe ktora vyplíva s Blue Screenu BCCode 18, stále dookola vypína PC už som si prečítal zopár príspevkov na forách a skúšal som aj vypnúť automaticky reštart pri zlyhaní systému a stále to je odškrtnuté a stále to reštartuje vôbec ma pred tým systém neupozorni a hned to vypne. Prosím Vás o pomoc. Ďakujem
|
|
Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
|