| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 06.11.10 Prihlásený: 21.02.13 Príspevky: 12 Témy: 3 |
Zdravim Poslal som notebook asus g73jh reklamovat vsetko prebehlo v poriadku az na to ze po rozobrati notebooku som zistil ze mi chybaju 2 sroby. Rozoberanim som neporusil ziadnu zarucnu nalepku ani nic neposkodil. Technik mi po telefone povedal ze je to moj problem kedze som notebook rozobral. Zatial som si zistil cislo na jeho veduceho ktoremu som sa zatial nedovolal. Rozoberal som ho aj predtym ako som ho poslal do servisu a zaruku mi uznali ako aj v inych pripadoch co som cital na forach o tomto notebooku. Keby notebook nerozoberem nezistim ze mi chybaju sroby. Neviete mi prosim poradit co mam v takomto pripade robit?
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
Pokiaľ je celý problém LEN v dvoch šróboch a všetko ostatné je bez problému, tak by som sa na to vykašlal a drbol tam nejaké nové.. Neviem, ako im teraz chceš dokázať, že si ich nestratil sám... V ktorom servise sa ti to stalo?
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 06.11.08 Prihlásený: 06.09.21 Príspevky: 3091 Témy: 84 Bydlisko: Trnava | Napísal Denco1: 23.02.2013 19:20 | |
|
Začarovaný kruh - keby si ho nerozobral nezistíš, že ti chýbajú, no zároveň oni teraz môžu povedať, že ich tam dali. Ako hovorí walher, ak všetko ide, tak nato kašli.
|
|
Registrovaný: 07.07.10 Prihlásený: 20.09.20 Príspevky: 112 Témy: 25 Bydlisko: Bratislava |
Ja keď niečo opravujem tj. rozoberem a zase zložím tak väčšinou mi ostane niaka tá skrutka navyše .... a zariadenie funguje aj bez nej
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|