Servis Asusu:
G73JW
1. poslany NB do servisu s tym ,ze blueray mechanika pod win7 ani nefungovala
(casta chyba podla zahranicnych for)
+ prava polovica obrazovky uplne mrtva. (NB mal mesiac)
Zo servisu sa vratil.. vymenena mechanika , novy display..
kedze klavesnica je podsvietena... tak bolo na nej vidno ako je ohnuta ,kedze vecer svietilo led podsvietenie uplne inaksie... nerovnomerne.
2. Servis... asi po mesiaci a pol... grafika odisla.
vratil sa s vymenenou grafou. Este viac pokrivenou klavesnicou.
3. Po troch mesiacoch ,opat poslane do servisu, mrtva grafa.
odstupenie od zmluvy.
1x servis SIL.cz (29dni)
2x servis ASUS Czech (29dni)
Servis Asus je rozhodne jeden z najhorsich a dufam ,ze si to ASUS uvedomi. Lebo ma dobre notebooky za dobru cenu ,len servis ide riadne z kopca.
Pokazit sa moze vsetko ,len je dolezite aby to bolo dobre odservisovane ,lebo to 2x predava.
Servis napr. Sony.... volate do irska ,,DHL zoberie NB do nemecka ,, 7 dni a NB je naspat...
// pridané po 2 minútach od posledného príspevkuLajko píše:
Bolo by mozne reklamovat ASUS v amerike? alebo ktora znacka je na tom najlepsie z hladiska reklamovania a servisu v USA.
vsetky znacky maju celosvetovy servis ,ale ak planujes kupit book tu a servisovat v USA doporucujem ti kupovat vyssie rady NB. Ci uz DELL, Fujitsu, Toshiba, HP, Lenovo, Sony.
Asus , Acer , MSI, Samsung atd.. by som nekupoval nakolko su problemy so servisom v usa.