Dobrý deň,
Pred pár dnami som si zakúpil jednu novú 8GB RAM pre môj PC kvôli aktivitám ktoré vyžadujú viac RAM. Problém nastal keď som ju nainštaloval, počítač nechcel nabootovať. Skúšal som zvlášť, spolu so starou, menil som sloty, ale nič. Podľa toho čo som pozeral, matičná svojím pípaním naznačuje že chýba pamäť (1 dlhé a potom 2 za sebou pípnutia, opakujúce). Skúšal som to s reklamáciou, ale keď ani nová po reklamácii nefungovala, bolo mi jasne že niečo nespolupracuje. Zrejme som nejaký parameter pri pozeraní kompatibility vynechal, ale ak nie, tak by mala byť kompatibilná s terajšou matičnou doskou. Ja už neviem čo robiť,
nemám žiadny iný systém kde to otestovať. Budem rád za každú pomoc
Novo zakúpená RAM: Kingston 8GB DDR3 1600MHz CL10 HyperX Fury Blue Series (Part Number: HX316C10F/8)
Zhrnutie PC:Operačný systém: Windows 10 Home Edition 64x (Verzia 1703)
Matičná doska: ASUS H61M-K (BIOS verzia: 0801)
Procesor: Intel Core i5-3570 @ 3.40GHz (Bez pretaktovanie)
Operačná pamäť (RAM): Kingston 8GB DDR3 1600MHz (Part Number: 99U5471-039.A00LF)
Zdroj: 600W