Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 9 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 29.01.11
Prihlásený: 05.07.16
Príspevky: 38
Témy: 20
Príspevok NapísalOffline : 09.02.2016 16:56

Ahojte, som v jazyku PHP začiatočníkom, zopár krát som si kódy upravil podľa toho na čo som potreboval - to som ešte dokázal ale teraz ma čaká tvorba nejakého informačného systému pre správu rôznych údajov. Potrebujem sa toho veľa naučiť, chcem siahnuť aj po nejakej odbornej literatúre ale aj tá je už kategorizovaná na rôzne konkrétne riešenia a dosť sa v tom strácam. Potrebujem teda poradiť, akým smerom sa mám vybrať? Z toho mála čo som sa zatiaľ dozvedel, mi je jasné že to bude fungovať na podobnom princípe ako CMS systémy ale nebude to priamo CMS. Budem potrebovať pravdepodobne nejaký framework a tak sa pýtam vás čo máte skúsenosti, akým smerom sa vybrať? Ktorý framework mi odporúčate na systém v ktorom bude evidencia obyvateľstva, daní a pod? Systém by mal mať nejaké rozhranie v ktorom sa budú môcť pridávať dáta do databázy, nejako prehľadne v nej vyhľadávať a údaje schopne zobrazovať.

Okrem toho frameworku by ste mi mohli poradiť aj to, že čomu sa vyhnúť, čo by ma mohlo pri tomto zbytočne zmiasť a čomu mam naopak venovať veľkú pozornosť? Potrebujem iba nejaké nasmerovanie, čo hľadať ak chcem vytvoriť IS? Ďakujem ;-)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06.02.14
Prihlásený: 19.01.18
Príspevky: 443
Témy: 9
Príspevok NapísalOffline : 09.02.2016 17:22

pytat sa, ktory framework pouzit je ako pytat sa ktorym autom mas jazdit. kazdy ma nejake vyhody a nevyhody, kazdemu vyhovuje iny, ziaden nie je najlepsi. kvalitnych frameworkov je vela, s kazdym urobis co potrebujes a aj logika bude pri nich podobna. najlepsim kriteriom pre teba by mohlo byt, to kolko ludi ho pouziva a aka je dokumentacia, teda aj skor najdes riesenie tvojich problemov. alebo ci mas niekoho v okoli, kto dany framework ovlada.