Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 667 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 19, 20, 21, 22, 23 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 16.12.2012 21:16

Takže si vo mne potvrdil to, že ma oklamali.. Svedčí to o serioznosti pccka. Zatiaľ sa mi neozvali na mail.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 10.08.12
Prihlásený: 18.08.18
Príspevky: 38
Témy: 11
Príspevok NapísalOffline : 17.12.2012 9:49

Pocitaj s tym ze sa ti ani neozvu. Ja som dal reklamovat externy HDD WD dna 14.11. som to bol poslat na postu podla cisla zasielky som si na stranke posta.sk zistil ze 17.11 si vyzdvihli tovar. Takze dneska by mi to mali poslat podla 30 dennej lehoty. No to pochybujem ze sa im to podari. Pisal som im aj e-mail nejake 2 tyzdne do zadu ze ci uznavaju reklamaciu a kedy asi bude vybavena pravdaze som sa odpovede nedockal. No tak som zvedavy ci si dneska najdem dodaci listok v schranke.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 26.07.08
Príspevky: 5101
Témy: 99
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 17.12.2012 10:07

Jedno nechápem, tu je 40 strán prevažne sťažností, na Heureke je väčšina hodnotení tiež negatívnych...prečo tam stále nakupujete?







_________________
Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 17.12.2012 11:15

Holy Crap píše:
Pocitaj s tym ze sa ti ani neozvu. Ja som dal reklamovat externy HDD WD dna 14.11. som to bol poslat na postu podla cisla zasielky som si na stranke posta.sk zistil ze 17.11 si vyzdvihli tovar. Takze dneska by mi to mali poslat podla 30 dennej lehoty. No to pochybujem ze sa im to podari. Pisal som im aj e-mail nejake 2 tyzdne do zadu ze ci uznavaju reklamaciu a kedy asi bude vybavena pravdaze som sa odpovede nedockal. No tak som zvedavy ci si dneska najdem dodaci listok v schranke.

Byt tebou tam zavolam a narobim take vetri ze by sa posrali. To sa ani neda citat ako sa spravaju ku zakaznikom.
Ja som tam kupoval este celkom davno a nastastie som nemusel nic reklamovat. Ale od urciteho casu kedy sa zacali hromadit negativne recenzie by som tam nekupil uz ani lan kabel.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 17.12.2012 14:55

david3504 píše:
Jedno nechápem, tu je 40 strán prevažne sťažností, na Heureke je väčšina hodnotení tiež negatívnych...prečo tam stále nakupujete?

Ja som tam nakúpil všetky komponenty na PC. Ušetril som cca 50 eur. Ale to bolo pred 2 rokmi. Teraz už dvihli ceny, no úroveň a pristup k zákaznikovi je rovnaký, ak nie horší.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 10.08.12
Prihlásený: 18.08.18
Príspevky: 38
Témy: 11
Príspevok NapísalOffline : 20.12.2012 16:21

Ludia 17.12. im vyprsala ta dodacia lehota pri reklamacii (30dní) dnes je 20.12 a na e-mail stale neodpovedali mam im zajtra volat alebo ich rovno nahlasit na soi-ku ? V podstate by mi mali vratit peniaze za to ze nedodrzali podmienky nie ? Keby mi ten HDD poslali naspat nemusel by som ho uz prevziat ?


Offline

Prevádzkovateľ fóra
Prevádzkovateľ fóra
pccko.sk

Registrovaný: 01.05.05
Príspevky: 13349
Témy: 1496
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 20.12.2012 16:26

Neviem o com je presne rec, ale kludne to mohli 17.12. odoslat postou a dojde ti to trebars zajtra. Do tych 30 dni sa urcite nevztahuje cas aj s dodanim tovarou postou, ci kurierom. Takze ked tak im brnkni a zisti si ako je na tom tvoja reklamacia a budes vediet viac. Tu ti to urcite nikto nepovie.







_________________
Streacom DA2 | SilverStone Titanium SX800-LTI 800W | ASRock X299E-ITX/ac | Intel Core i9-9980XE & be quiet! Dark Rock TF | Kingston HyperX Impact 64 GB DDR4 2666 MHz | NVIDIA Titan RTX 24 GB | Intel SSD Optane 905P 480 GB NVMe U.2 & Intel SSD 750 1,2 TB NVMe U.2 & Intel SSD 660p 2 TB NVMe M.2 & Seagate BackUp Plus Portable 56 TB USB | 55" 4K OLED Dell Alienware AW5520QF & 24" LCD EIZO FlexScan EV2451 | Ergotron LX Wall Mount Keyboard Arm | Logitech Craft | Logitech G603 | Logitech F710 | Harman Kardon Sabre SB 35 & Sennheiser RS 175 | Microsoft Windows 7 Ultimate | APC Back-UPS ES 700 | Lenovo ThinkPad X250 | iPhone X 256 GB & Pitaka Aramid | SilverStone ML05B Milo | Corsair SF600 SFX 600W | ASRock X99E-ITX/ac | Intel Xeon E5-2683 v4 & NOCTUA NH-L12S | Kingston HyperX Savage 32 GB DDR4 2400 MHz | NVIDIA GeForce GT 710 1 GB | Intel SSD Optane Memory 32 GB NVMe M.2 & Intel SSD 730 240 GB SATA | Ubuntu Server
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 20.12.2012 16:46

Mas pravdu JanoF, berie sa do uvahy 30dni od kedy to prebrali po podanie na poste.


Podat podnet na SOI mozes kedy chces, ale nijak ti to nepomoze.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 18.08.10
Prihlásený: 12.10.20
Príspevky: 4727
Témy: 58
Bydlisko: Prešov
Príspevok NapísalOffline : 20.12.2012 18:22

nech je zákon aký je, je hlavne v záujme obchodníka komunikovať so zákazníkom. aj keby to posielali toho 17., tak by malo byť samozrejmosťou kontaktovať zákazníka a vysvetliť mu situáciu, aby vedel ako sa má zariadiť. ak namiesto toho neodpovedajú a strkajú hlavu do piesku, tak prirodzená reakcia zákazníka je, že začne byť podozrievavý.

prečo ma to u pccka neprekvapuje? :)







_________________
MB: ASUS Maximus V Formula CPU: INTEL Core i5 2500K @ 4,5 GHz CPU cooler: Cryorig R1 Ultimate RAM: 16 GB Corsair Vengeance Low Profile White+Red VGA: ASUS GTX780 DCII + Prolimatech Black Series MK-26 + 2x Noiseblocker Multiframe M12-S2 PSU: SuperFlower SF-550P14PE Golden King System SSD: Samsung SSD 830 128GB Data HDD: Seagate Barracuda 3TB + TichePC Vibration Killer Case: Fractal Design Define R4 Black Pearl Window Case fans: Intake: front - 2x BeQuiet! SilentWings 2 140 mm, bottom - 1x BeQuiet! SilentWings 2 140 mm; Outtake: 1x BeQuiet! SilentWings 2 140 mm Fan Regualtor: Aqua Computer Aquaero 5 LT LCD: Samsung PX2370 23" Keyboard: Microsoft SideWinder X4 SK Mouse: Mionix Naos 7000 Mouse pad: SteelSeries QCK Mass Audio: Creative SOUND BLASTER Recon3D + Creative GigaWorks T20 Series II
Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 23.01.10
Prihlásený: 24.04.24
Príspevky: 2246
Témy: 176
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 28.12.2012 9:54

Citácia:
Recenzie pccko

lol
Pridané: 25. decembra 2012
10%

cena, ale ta vas rychlo odradi, ked zistite zvysok o obchode
reklamacia tovaru je horor, to si radsej kupte priamo z Ciny
totalna arogancia majitela Fuchsa, pri akejkolvek snahe o komunikaciu a riesenie problemu sa vyskiera zakaznikom priamo do tvare, klame, vyhovara sa na brata-dalsieho Fuchsa a ostatnych zamestnancov, nadava zakaznikom, sprava sa ako posledny sprosty sedliak, zrejme nema zaujem o dalsie peniaze, z ktorych zije.
podam na majitela obchodu trestne oznamenie za porusenie zakona a reklamacneho poriadku, nech si s nim poradia uz skusenejsi ludia na tieto veci.
takyto odpad a hnila prasina nema co robit na slovenskom trhu, zelam im skory koniec
ano, obchod mi lezi v zaludku, ale to asi kazdemu, ktoreho tito podvodnici oklamu.
pisat si vlastne pozitivne 100% recenzie a hodnotenia, ktore su navyse dost okate a napisane uplne trapne,svedci len o zaslepenosti a inteligencii p.Fuchsa a oveckam okolo neho
NIKDY nenakupujte v tomto obchode, nezasluzia si vase peniaze. cim skor skoncia, tym lepsie, ako aj majitel si zasluzi chvilku posediet v chladku.


Nepísal som to ja je to z Heuréky ale ten obchod nemá chybu :-D


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 28.12.2012 10:09

Kedysi sem aj fuchs chodil, je tu regnuty ale asi ho tu moc nicili tak to nechal tak.
Je to pravda..uz len ked som od tial kedysi objednaval ja a nebolo cosi na sklade tak som tam musel par krat volat a zbytny tovar dosiel asi po 2 tyzdnoch. Vtedy bolo vsetko nastastie beproblemove ale po tom co citam by som tam nekupil uz naozaj nic.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.06.10
Prihlásený: 15.04.24
Príspevky: 253
Témy: 40
Bydlisko: Pezinok
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2013 18:23

no ja som zatiaľ dopadol tak že nemam tovar ani peniaze. Už sú to asi 4 mesiace. Rozpisoval som to tu par stran dozadu. Ešte aj ženská zo sojky si už zmenila email - s tou ktorou som komunikoval. Šef mi povedal že mi ten tovar bez zaplatenia nákladov ktoré mu spôsobila poštárka nepošle. A aby mi opätovne poslal uznanú reklamáciu - nový kus grafiky a zdroja, tak po mňe žiada zaplatiť poštovné + nejaký manipulačný poplatok - spolu 32 €







_________________
PC ZOSTAVA: MB: MSI MAG B460M MORTAR WIFI; CPU: INTEL CORE i7-10700F 8-Core 2,9GHz; CPU chladič: NOCTUA NH-D15S; RAM: 32 GB DDR4 2933MHz; VGA: GAINWARD GeForce RTX 3070 Phoenix 8GB ; PSU: SEASONIC Focus 650 Gold Semi-modular; SSD: WD BLUE SN550 NVMe SSD 1TB HDD1: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; HDD2: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; CASE: FRACTAL Define XL Pearl Black; LCD PANEL DO 2x5,25´: NZXT SENTRY LX; MECHANIKA1: LG GH22NS SATA, MECHANIKA2: Pioneer BDR-S09XLT SATA, Monitor: 27" AOC AG271QG; KEYBORD: LOGITECH G19; MOUSE: LOGITECH G500s; AUDIO: LOGITECH Z-523; OS: WIN 10 64bit;
MOBIL: GOOGLE PIXEL 4 XL 64GB
NAS: SYNOLOGY DS414 HDD1: WD Red 4000GB 64MB cache HDD2: WD Red 4000GB 64MB cache
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2013 19:23

Posrane slovensko, ze sa tu taketo cosi toleruje. Prava sa tu clovek nedobije nech robi co chce.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2013 19:35

Moze sa s nimi sudit. Ale neviem preco nechcete pochopit, ze SOIka s tym nema nic spolocne a nijak vam nemoze pomoct.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2013 19:39

Sudy na slovensku niesu ziadna sranda..koli par euram sa bude sudit niekolko mesiacov ak nie rokov a nakoniec aj tak prehra lebo silnejsi oponent ma dost aby podplatil sudcu.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 07.01.2013 4:00

Mne tiež neodpovedali na mail, ohladne tej dosky, že mi poslali inu... Mali ste pravdu,ignoruju...


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 15.08.11
Prihlásený: 24.08.13
Príspevky: 8
Témy: 0
Príspevok NapísalOffline : 07.01.2013 23:21

dovolte aby som kratko zareagoval

V mnohych pripadoch vam ako zakaznikom davam za pravdu. Myslim ze dost pozorne sledujem vase ohlasy . Castokrat skutocne uznavam mate pravdu. No su aj vynimky.

Vsetky pripomienky maju za nasledok akosi vyvoj v internych pravidlach nasej spolocnosti s cielom minimalizovat nespokojnost zakaznika. Nezjedol som mudrost sveta - staci sa pozriet na vami nahodene problemy a je to jasne. Od prvotnych problemov s dodavkami az po problemy s fakturami cez reklamacne konanie.Postupne sme ale problemy vyriesili alebo aspon ich v maximalnej moznej miere eliminovali .Zial niesme korporacia a vsetko co sme dosiahli je vysledkom nasej poctivej prace a vysledkom ucenia sa na vlastnych chybach.Ja ich nepopieram a dufam ze aj reklamacne konanie bude u nas v dohladnej dobe natolko transparentne aby ste boli spokojny.

Ak to bude v mojich silach urcite aj toto doladime aby vsetko islo tak ako ma ale neda sa naprikla u zakaznika marekk5111 inak. Kazdy z nas si musi uvedomit ze kazdy ma prava aj povinnosti. tento zakaznik to toho uz dost napisal o probleme s nami avsak do dnes nepochopil ze problem je na jeho strane. Zakaznik sa nam vyhrazal , daval nam posledne sance avsak postup sme konzultovali priamo so SOI . Dalej nebudem rozpisovat.

zakaznik s cerstvym prispevkom o HDD WD. jasne sme reklamaciu doriesili jasne sme zakaznika informovali ze termin nedodrzime a vratime peniaze. Stalo sa aj ked zakaznikova pradstava je ze pocas dni volna a sviatkov mi zabezpecime bankovi prevod neznamim sposobom .

Myslim si ze kazda minca ma dve strany avsak ak niekto bude mat problem riesit cokolvek s nasou firmou prosim staci zavolat ak bude z kazdej strany seriozny pristup potom nevidim aby problem musel existovat

tesim sa a dufam ze po chystanych zmenach v prospech nasich zakaznikov uz nebudem citat prispevky nechvalneho charakteru

s uctou Fuchs


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.06.10
Prihlásený: 15.04.24
Príspevky: 253
Témy: 40
Bydlisko: Pezinok
Príspevok NapísalOffline : 08.01.2013 0:09

Neviem, vyjadrujete sa že problém je na mojej strane. Tak by som rád vedel ako som ho spôsobil! Keď už ste ma spomenuli, tak sa vyjadrím aj ja. Reklamoval som tovar, ale tovar dodnes nemám späť. Každý deň vyše mesiaca som pozeral na email a čakal na nejakú reakciu, pozeral do schránky, a nič. Keď už bola reklamácia po termíne a napísal som vám že chcem namiesto tovaru peniaze, zrazu ste sa zobudili a oznámili mi že som si tovar neprevzal a sa Vám vrátil. Ok zato vy nemôžete že nejaká .... poštárka mi nedala oznámenie do schránky, ale môžete zato že ako "seriózny obchod ste ma mohli informovať že mi tovar zasielate opravený, vymenený, že ho môžem najbližšie dni očakávať... To pokladám za štandard v tejto oblasti.
A veľmi neseriózne je že za tento problém žiadate peniaze odo mňa. Snahu o vyriešenie som prejavil až až, na pošte som to riešil od poštárky až po vedúcu pošty. A od každej osoby s pošty som dostal tú istú odpoveď že riešiť to musí odosielateľ - Vy. A keď Vy mi odkážete že to riešiť nebudete že už ste mi ponuku dali - zaplatiť, tak sa mi tu môžte ďalej rozpisovať o vašej serióznosti.
Tak isto som to konzultoval zo SOI, a jedine čo mi poradili je že Vám mam dať ešte šancu na nápravu. Pochopil som že som na slovensku a každý sa na mňa vykašle. A poučil som sa s prístupom a jednaním zo zákazníkmi "tam u Vás".
Nikomu nebudem odporúčať u Vás nakupovať.
Myslím si že ak budete takýmto spôsobom pokračovať tak príspevky nechvalného charakteru budú pribúdať a asi tu niesu len tak pre nič za nič.







_________________
PC ZOSTAVA: MB: MSI MAG B460M MORTAR WIFI; CPU: INTEL CORE i7-10700F 8-Core 2,9GHz; CPU chladič: NOCTUA NH-D15S; RAM: 32 GB DDR4 2933MHz; VGA: GAINWARD GeForce RTX 3070 Phoenix 8GB ; PSU: SEASONIC Focus 650 Gold Semi-modular; SSD: WD BLUE SN550 NVMe SSD 1TB HDD1: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; HDD2: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; CASE: FRACTAL Define XL Pearl Black; LCD PANEL DO 2x5,25´: NZXT SENTRY LX; MECHANIKA1: LG GH22NS SATA, MECHANIKA2: Pioneer BDR-S09XLT SATA, Monitor: 27" AOC AG271QG; KEYBORD: LOGITECH G19; MOUSE: LOGITECH G500s; AUDIO: LOGITECH Z-523; OS: WIN 10 64bit;
MOBIL: GOOGLE PIXEL 4 XL 64GB
NAS: SYNOLOGY DS414 HDD1: WD Red 4000GB 64MB cache HDD2: WD Red 4000GB 64MB cache
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 15.08.11
Prihlásený: 24.08.13
Príspevky: 8
Témy: 0
Príspevok NapísalOffline : 08.01.2013 0:21

dovolte aby som reagoval vkratkosti a to akosi ste si aj tu pravdu v napisani pribehu upravil tak ako vam to vyhovuje a nie tak ako je skutkovy stav. Uz prebehlo konanie SOI predpokladam ze sa docitate vo vyjdreni co a ako.
Dovolim si teda cele to uzavriet tak ako som dostal odporucanie od SOI-viete mozem povedat ze reklamacia bola vyriesena cca 10 pred terminom a bola z nasej strany doriesena spravne . O ostatnych nasledkoch vasho konania budete riadne a vcas informovany.

Viac reagovat nebudem nakolko to nepokladam prave za najstatsnejsie riesenie si tu dopisovat.

s uctou Fuchs


Naposledy upravil fuchs dňa 08.01.2013 0:25, celkovo upravené 4

Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.06.10
Prihlásený: 15.04.24
Príspevky: 253
Témy: 40
Bydlisko: Pezinok
Príspevok NapísalOffline : 08.01.2013 0:22

ok zatial mi nič neprišlo tak čakam







_________________
PC ZOSTAVA: MB: MSI MAG B460M MORTAR WIFI; CPU: INTEL CORE i7-10700F 8-Core 2,9GHz; CPU chladič: NOCTUA NH-D15S; RAM: 32 GB DDR4 2933MHz; VGA: GAINWARD GeForce RTX 3070 Phoenix 8GB ; PSU: SEASONIC Focus 650 Gold Semi-modular; SSD: WD BLUE SN550 NVMe SSD 1TB HDD1: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; HDD2: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; CASE: FRACTAL Define XL Pearl Black; LCD PANEL DO 2x5,25´: NZXT SENTRY LX; MECHANIKA1: LG GH22NS SATA, MECHANIKA2: Pioneer BDR-S09XLT SATA, Monitor: 27" AOC AG271QG; KEYBORD: LOGITECH G19; MOUSE: LOGITECH G500s; AUDIO: LOGITECH Z-523; OS: WIN 10 64bit;
MOBIL: GOOGLE PIXEL 4 XL 64GB
NAS: SYNOLOGY DS414 HDD1: WD Red 4000GB 64MB cache HDD2: WD Red 4000GB 64MB cache
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 08.01.2013 3:26

Pán Fuchs, a čo napíšete k môjmu príspevku? Poslali ste mi vyreklamovanú zakl. dosku s iným seriovym čislom bez upozornenia že ste ju vymenili.. Ak mnou zakl. doska je neopraviteľná, vy mi máte buď vrátiť peniaze, alebo dať úplne novú dosku s 2 ročnou zárukou. Vy ste mi však tú dosku len vymenili bez upozornenia, záruka mi už na starú dosku skončila a určite ste mi poslali používanú dosku. Na môj mail ste nereagovali. Poslal som ho na reklamačné oddelenie.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 15.08.11
Prihlásený: 24.08.13
Príspevky: 8
Témy: 0
Príspevok NapísalOffline : 08.01.2013 8:02

ak ste dostali novu dosku mate predsa novu zaruku co riesite ????????


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 08.01.2013 19:54

fuchs píše:
ak ste dostali novu dosku mate predsa novu zaruku co riesite ????????

1. Neupozornili ste ma, že ste dosku vymenili. Keby som neporovnal seriove číslo dosky s tým čo mam na reklamačnom liste, nevedel by som že je iná.
2. Nemám žiadny nový zaručný list, ani predlžený starý zaručny list o ďalšie dva roky.
3. Myslím, že nová doska by mala byť zabalená komplet ako keby som ju kupoval, teda s DVD, v krabici, zaručnym listom.
A nakoniec, ignorovali ste môj mail. Ale som rád, že ste sa ozvali aspoň tu na forum.


Offline

Správca fóra
Správca fóra
pccko.sk

Registrovaný: 18.10.09
Príspevky: 8415
Témy: 109
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 08.01.2013 22:34

Pan Fuchs. Vzhladom na to, ze sme partneri a ako my, tak aj vy mate z tohto partnerstva osoh, tak ocakavame uplne iny pristup k zakaznikom. Nie sme nejake forum z hornej dolnej, ale najvacsie IT forum na Slovensku a preto si davame zalezat na odporucanych zostavach a taktiez aj na predajcoch a servise. Napisem to rovno a konkretne: preco nemate pristup ako tichepc? Ste z rovnakeho mesta a predsa su odozvy uplne ine, pr.: tichepc-sk-vt100196.html. Alebo na to nemate? Pretoze ak je toto ten dovod, tak to na IT trhu zabalte a prenechajte sancu inym.

PS: Namietkam a problemom je dobre sa vyvarovat a potom ich nemusite takto smiesne riesit. A toto nie je nazor len jedneho clena vedenia fora.







_________________
"To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa

Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 09.01.2013 11:10

Ja by som sa tiez vyjadril. Dobry obchodnik sa snazi so zakaznikom komunikovat sam od seba a nie az ked mu zakaznik naposiela maily na ktore ani neodpoviete, nedvihate mu telefon a potom sa tu na fore hrate na podstivy obchod s dobrym pristupom. Hoci ktory iny obchod co je dlhsie na trhu a je overeny zakaznikmi sa sprava asi tak ze ked ma clovek problem tak tam zavola a obchod sa sam snazi ho vyriesit, napr taka Alza, pri reklamaci ani pol slova nepovedia, zoberu vec na reklamaciu, presvihnu termin, staci napisat mail a do dna mam peniaze na ucte (osobna skusenost), o kazdej blbosti co sa s tovarom deje informuju mailom, ked nemozu dorucit v termine pridu kludne aj dva maily kde sa ospravedlnuju a snazia sa to vyriesit atd atd, mohol by som pokracovat.
A nech napisete cokolvek, zabudnite, ze niekto od nas pevnych uzivatelov fora co citaju tuto temu v pccku este nakupi, jednoducho mi to nestoji za to riziko aby som koli niekolko desiatkam eur sa natahoval mesiace s neschopnym obchodom a riesil to este cez SOI, ved to je sialene. Nic vzlom ale ak chcete dalej fungovat a ako pisete nechcete citat negativnu odozvu tak sa snazte vyjst vzdy v ustrety zakaznikom a nie este nanho nakydat, ze je to jeho vina. :facepalm: Toto jednoducho obchod, ktory ma zaujem nieco predat aj v buducnosti nespravi. Staci sa pozriet na blbe recenzie na heureke, je ich tam nespocet a vacsina nieje moc priazniva, to vsetci zakaznici su na vine? Zaujimave, ze u inych obchodov sa v takom mnozstve taketo recenzie neobjavuju. Skuste trochu pouvazovat.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 05.09.06
Prihlásený: 15.04.21
Príspevky: 598
Témy: 72
Bydlisko: kosice
Príspevok NapísalOffline : 14.01.2013 13:06

no ja som este nikdy nemal problem z tymto predajcom a aj reklamacie prebehli korektne.takze sa dost cudujem ,ze boli aj taketo pripady.a to som uz nakupil celkom dost toho od nich.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 15.01.13
Prihlásený: 15.01.13
Príspevky: 1
Témy: 0
Príspevok NapísalOffline : 15.01.2013 19:40

Reklamácie
Ako pracovník firmy PCCKO s.r.o musím podotknúť, že e-mail reklamacie@pccko.sk bol mimo majiteľových informácií. Tento email bol vytvorený na stránke no nik k nemu nemal prihlasovacie údaje. resp ak už aj nejaké boli, neboli správne. Preto sa týmto chcem ospravedlniť každému, koho požiadavka zaslaná na tento email nebola doriešené. Tento technický problém už bol odstránený a nahradený emailom karol.herceg@pccko.sk kde môžte posielať svoje žiadosti a kde Vám aj bude v rámci najbližšie možného času v čo najkratšej dobe odpovedané. Ak máte výhrady voči nekorektne vyriešeným reklamáciám, prosím kontaktujte ma a ja sa to vrámci možností pokúsim doriešiť k Vašej spokojnosti.
Taktiež by som bol veľmi vďačný, ak by sa v príspevkoch nenachádzali hanlivé urážky na osoby ktoré nepoznáte. Taktiež sme iba ľudia, ktorý sa potýkajú s problémami každý deň, ktorý majú toho na hlave niekedy až toľko, že zabúdajú riešiť iné veci, ktoré si potom zákazník vysvetlí ako urážku.
Za pochopenie ďakujem


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 15.01.2013 20:31

Tu uz nepomoze ani svatena voda ani prezident ked napise tak ma nepresvedci aby som v tomto obchode niekedy nakupil a pocitam, ze ani tie desiatky rozculenych zakaznikov. Stale len vyhovorky, taky mail, hentaky, koho to zaujima? Pccko ako obchod zlyhalo na plnej ciare pred kopou ludi a napravit reputaciu zdaleka nieje tak jednoduche ako si ju pokazit.
A len tak mimochodom, rada do buducna. Ako pravnik by ste mal trosku zapracovat na gramatike, neposobi to moc profesionalne ked pisete s chybami. ;)


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 15.01.2013 20:35

pravnik? Mozno by si mal zapracovat na citani ;-)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 15.01.2013 20:40

Sakra pracovnik/pravnik. Sa mi to zdalo divne, ze by sem pisal pravnik.


Odpovedať na tému [ Príspevkov: 667 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 19, 20, 21, 22, 23 ďalšia


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Problem s pccko.sk

v Obchody, reklamácie a právo

13

1149

07.02.2010 16:49

don jebot Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. pccko.sk - problemy :D

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3, 4 ]

v Obchody, reklamácie a právo

113

8575

13.04.2011 21:21

ac.milan Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PC zostava z pccko.sk

v PC zostavy

9

681

31.08.2012 1:11

Daron Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PCCKO

v PC zostavy

18

698

13.11.2011 8:26

oser Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PCcko

v PC zostavy

17

1081

14.04.2009 18:52

Frantik Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PCčko

v PC zostavy

15

1302

30.07.2009 18:59

W-ShikAre Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Pccko

v Obchody, reklamácie a právo

2

1139

22.03.2008 13:51

gadgetsk Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. otazka pccko

v Obchody, reklamácie a právo

12

759

14.02.2010 15:16

shaggy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. pccko- RMA

v Obchody, reklamácie a právo

1

525

21.09.2010 12:25

Pistuk_14 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Padajuce PCCKO?

v Obchody, reklamácie a právo

6

693

25.05.2011 14:25

EXIREXT Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. pccko-linky

v Sieťové a internetové programy

7

2663

15.08.2010 11:13

ultimateman Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. D: Tri zľavové kódy - Pilulka.sk , Martinus.sk , 4home.sk

v Vymením a darujem

0

548

20.03.2022 18:32

ramaya Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PCcko okolo 666€

v PC zostavy

16

789

10.04.2009 12:38

Milan14 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Pc zostava z PCCko

v PC zostavy

13

692

14.09.2010 20:57

killer Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Pc zostava z PCCko

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v PC zostavy

34

1627

16.08.2010 18:55

123vos123 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PCcko pre grafika cca 500€

v PC zostavy

4

372

26.08.2012 19:25

kllr007 Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra