Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 52 ] Choď na stránku: 1, 2 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06.01.15
Prihlásený: 08.06.15
Príspevky: 12
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2015 15:12

Zdravím,
študujem aplikovanú informatiku na FEI STU BA a potreboval by som poradiť ohľadom práce v IT, keďže nemám skúsenosti tak som si myslel že žiadnu prácu v IT (ohľadom sw ) nemám šancu dostať ale niečo som si na nete našiel o pozícií SW tester. Chcem sa vás spýtať pracovali ste alebo pracujete na takejto pozícií ? Čo všetko potrebujem vedieť aby som sa k takejto práci dostal ? Mám skúsenosti ( Pascal, Delphi, C ) avšak ako som sa dočítal tester neprogramuje ale testuje tak ma zaujíma čo by som presne robil za každú odpoveď Ďakujem. ;)


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Part-time job

Registrovaný: 24.01.08
Prihlásený: 13.09.17
Príspevky: 14572
Témy: 66
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2015 15:25

Čo tak sa spýtať priamo vo firme, kde by si sa chcel zamestnať? Inak ono sa to zdá ako jednoduchá pozícia, ale testovanie softwaru je zložitá vec, ak to má byť urobené kvalitne...







_________________
C#, PHP, ...
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2015 16:03

Práveže kým si študent, tak prácu nájdeš ľahšie. Vyhľadaj si pozíciu/firmu, v ktorej by ťa bavilo robiť a rovno tam napíš. Možno budeš najprv robiť zadarmo, možno po mesiaci odídeš, ale už nikdy nepovieš "nemám skúsenosti" ;)
Nevyberaj si z vypísaných pozícií, zaujímaj sa o svoje "vysnívané" a skús to. Nesíl sa do pozície o ktorej nič nevieš/nemáš záujem/nevieš či by ťa bavila. Ale ak si myslíš, že tester je niečo pre teba, tak to skús a napíš tam. Oni ti všetko vysvetlia. Hlavne sa toho neboj, vždy je lepšie byť 3x odmietnutý, než 0x odmetnutý.