Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 4 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Orientácia podľa hodnotenia

Registrovaný: 15.07.08
Prihlásený: 28.07.10
Príspevky: 62
Témy: 10
Príspevok NapísalOffline : 05.09.2008 13:15

Dobrý deň!
Nie som tu dlho, na tomto fóre, nie že by som nemal s PC nič spoločné,ale proste som o Vás nevedel. Človek sa sem dostane poväčšinou až keď mu vznikne nejaký problém. Nie som žiaden amatér a problémy som si riešil sám(až do kúpy noťasu:-)) a tak som o Vás nevedel. Nebolo by od veci dať o sebe nejako vedieť, nejaká reklama a pod. Musím priznať, že je tu veľmi veľa dobrého, za čo chcem poďakovať tvorcom a adminom fóra. (aj že držia úroveň!)Avšak keď sa budeme držať hesla, že radšej problémom predchádzať,ako ich riešiť, a ľudia by o tomto fóre vedeli, možno by sa niektoré problémy ani nevyskytli, lebo by si pozreli vopred návody, postupy a pod. Jediné čo mi na fóre chýba sú referencie, nejaké hodnotenia firiem od užívateľov.
Myslím tým napríklad :
Človek chce kúpiť notebook, veľa ludí (starší) behajú po obchodoch a hľadajú nejaký za slušnú cenu. Rozumnejší (bude ich viac) browsujú . Pritom presne ten istý notebok zoženiete +- 2000.- hore dole, a to už je peniaz. Ale čo je najdôležitejšie, nie vždy to isté a lacnejšie je skutočne tak. Proste chýba mi tu niečo ako reating firiem. Samozrejme len tých, čo by s tým súhlasili, ešte by mohli niečo poplatiť ako sponzorské. Ja mať solídnu firmu, bol by som tomu rád,a snažil by som sa o čo najlepšiu pozíciu.Zároveň by som v zložke "prečo" videl dôvod postupu alebo poklesu firmy v rebríčku a mohol by som robiť nápravu. Pritom aby sa predišlo nejakým nekalým veciam, mohlo by to byť tak , že každý by videl kto hodnotil koho a ako a prečo a mohol by sa podľa toho zariadiť.
Zhrnutie:
Mám problém? - pozriem fórum ( funguje teraz )
Chcem kúpiť? - pozriem fórum ( mohlo by fungovať)
sekciu hodnotenie evidovaných predajcov fórom, kto hodnotil, prečo