| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 22.03.07 Prihlásený: 23.06.23 Príspevky: 2096 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava V | Napísal br4n0: 25.08.2009 16:45 | |
|
Mir píše: nespomali. ak nejaky povedzme herny engine bezi tak by systemove subory mali byt davno v ramke. to jest citat a zapisovat by sa teoreticky malo len z disku s datami a zo swapu. horsie je ak mas swap vo vela fragmentoch. idealne je ak je swap konzistentny v jedinom fragmente a to dany proces vie docielit aj na mensich diskoch. A z praxe viem ze to velmi pomaha.
Ale spúšťanie hier a práca v systéme sa nedá stavať na jednu úroveň. Ak je swap na jednom oddieli s hrami, z hľadiska je hier je to samozrejme lepšie. Swap sa vlastne dá vytvoriť na viacerých oddieloch, ale netuším, či to win dokáže rozumne využiť. Mir píše: swapfile je sam o sebe zlozeny z haldy fragmentov, ale ak ho donutis byt na jednom mieste na disku (metoda nerozhoduje) tak zabranis tomu aby sa ostatne subory ktore nahras na disk fragmentovali spolu s nim. to jest instalovanie haldy dalsich softov a zapisov do registru nebude vytvarat tak velke mnozstvo dalsich novych fragmentov a teda systemove data budu sami o sebe konzistentnejsie.
Opäť sa ti snažím vysvetliť, že hlavným problémom nie je fragmentácia. Konštantnú veľkosť swapu nastavujem vždy, ale vôbec nepozorujem, že by to nejako zabránilo spomaľovaniu systému.
_________________ DESKTOP: Intel Pentium Dual Core E2180, Gigabyte GA-P31-DS3L, 3GB DDR2 800Mhz, ASUS Radeon HD3650 256MB, ASUS DRW-1608P3S, Hitachi Deskstar T7K250 160GB, Fortron FSP350-60GLN NTB: HP 510: Intel Celeron M360, 512MB DDR2 533MHz, Intel GMA 900, Hitachi Travelstar 4K120 40GB, Sony CRX880A |
|
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|