Zdravim vsetkych,
potrebujem urobit kalkulacny program v OO Base. Je to jednoduchsie urobit v Calcu, ale poziadavka je ukladat (Save) jednotlive vypocty s moznostou sa k nim neskor vratit. Napadlo mi teda urobit to v databaze Open Office.
Neako ale neviem prist na to ako urobit tabulku(formular) ktora by na zaklade vyplnenych udajov a po stlaceni tlacitka "Vypocitaj" vyhladala dalsie potrebne udaje v inych tabulkach a potom to vsetko pekne vypocitala a zobrazila. Teda ak som sa navyjadril dostatocne zrozumitelne tak potrebujem tabulku kde sa bude zadavat vstumne udaj pre vypocet a druhu tabulku kde sa mozu ulozit vypocitane hodnoty. Vypocet bude zo vzrcov a dalsich vyhladanych udajov z inych tabuliek.
Skusite mi nacrtnut riesenie? Alebo kde najdem na toto tutorial? Alebo bude niekto taky ochotny a urobi jednoduchy priklad a posle mi ho?
diky za kadzu dobre mienenu radu.
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre