Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 31 ] Choď na stránku: 1, 2 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 05.03.15
Prihlásený: 05.03.15
Príspevky: 1
Témy: 1
Príspevok NapísalOffline : 05.03.2015 15:09

Vážení obchodní partneri a firemní zákazníci O2. Chcel by som sa podeliť so všetkými o našu negatívnu skúsenosť. Dobre zvážte kúpu mobilného zariadenia v O2.
Dňa 19.1.2015 sme v pobočke O2 BA-AVION reklamovali mobilný telefón SONY EXPERIA M2. Telefón bol zakúpený v dec 2014 a od začiatku robil problémy fotoaparát, buď sa nezapol vôbec alebo nahral video a to prehrával s blikajúcimi modrými pásmi. Našu reklamáciu vybavili do 10 dní, resetli nastavenia, no pri prevzatí telefónu sme zistili, že sa porucha neodstránila. Zopakovali sme reklamáciu, o ďalších 10 dní nám vrátili opätovne neopravený telefón a toto sa zopakovalo tretíkrát! na 30.deň /trikrát nám chceli vrátiť zo servisu neopravený telefón/. Vtedy nás chceli prinútiť prevziať zjavne vadný výrobok so slovami, že oni majú protokol z certifikovaného servisu o tom, že telefón je v poriadku. Keď však skúsite zapnúť fotoaparát, telefón odpovie: Ľutujeme, aplikácia Fotoaparát prestala fungovať /viď príloha/. Tí ľudia na pobočke nepoužívajú mozog.
Takto "opravený" telefón som odmietol prevziať a podal som cez O2 kontaktný formulár sťažnosť na vybavenie reklamácie. Dodnes ma nikto nekontaktoval, naopak ma vyzvali, aby som im vrátil náhradný telefón, ktorý mi poskytli. Čiže pobočku O2 AVION vôbec nezaujíma, že ich služby nemôžeme využívať, zaujíma ich iba posielanie faktúr na našu adresu. Pomôžte, nevieme si radi. Akurát som dnes podal podnet na SOI, ale to je nadlho.
Prípadne sa všetci klienti O2 zamyslite, akého operátora sme si zvolili...

Čítajte viac: http://blog.sme.sk/diskusie/2166850/1/22876528/Reakcia-O2-na-moj-blog-a-staznost.html#22876528#ixzz3TWHPca00


Offline

Správca fóra
Správca fóra
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 17.04.08
Prihlásený: 08.04.24
Príspevky: 13258
Témy: 420
Bydlisko: Myjava
Príspevok NapísalOffline : 05.03.2015 15:27

daj si zavolat veduceho danej pobocky a vyckaj na vyjadrenie SOI. medzitym kontakuj centralu O2 a tiez si vyziadaj vyjadrenie.







_________________
PC: MSI B450 GAMING PLUS / AMD Ryzen 5 2600 / SilentiumPC Fera 3 HE1224 / ADATA XPG Spectrix D40 DDR4 2x8GB / Gainward GeForce GTX 1060 Phoenix 6GB / Adata XPG Gammix S11 M.2 SSD 480GB NVMe / Seagate BarraCuda HDD 2TB / WD Green 4TB / WD My Book Essential 3.0 2000GB / WD Elements 2000GB / ASUS BW-16D1HT / Creative Sound Blaster Audigy RX / Corsair CX450M / SilentiumPC Regnum RG4T / Dell P2719H / Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 / Logitech G102 Prodigy Gaming Mouse / Microlab SOLO9C / Microlab B77 / SONY WH-1000XM4 / Koss Porta Pro / Microsoft Windows 10 64-bit FPP
PC (history): ASUS M4A785TD-V EVO / Athlon II X4 640 / Hynix 8GB (2x4GB) DDR3 1600 MHz / Sapphire HD7750 1GB Ultimate Silent Series / AMD Radeon R3 120GB / Seagate 7200.12 500GB / Samsung SH-S223L / Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic / Axago PCEU-43R USB3.0 / TP-LINK TG-3269 / Corsair VS450 / 24" BenQ G2420HDBL / Gigabyte GT-U8300
NTB: Huawei MateBook D15 NTB2: Alcatel PLUS 10 LTE NTB3: MSI M670X-091SK / Transcend 2x1GB DDR2 667MHz
Phone: Samsung Galaxy S9 Phone2: Samsung Galaxy S20+
Turntable: Tesla NC 470 / Ortofon OM 5E
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 05.03.2015 20:10

Ja mam podobne nagtivnu skusenost s O2, ked som si v ich eshope kupil HTC Desire X za plnu sumu 272€ a neboli schopni vybavit mi reklamaciu, resp. vratili mi telefon, ktory nesiel vobec zapnut! Z mojho pohladu islo o umele predlzovanie reklamacnej doby z ich strany a uz si tam nikdy nic nekupim.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 30.01.08
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 2190
Témy: 115
Bydlisko: LC,VK,TN
Príspevok NapísalOffline : 22.04.2015 16:09

ak ten fotak nefungoval ani po tretej reklamacii pri prevzati tovaru mal si ziadat vratenie penazi. na to pravo mas a oni by to museli spravit.
nic ine z toho ale nie je chybou O2 alebo predajcov, pretoze oni sa riadia tym, co im pride na papieri zo servisu. nezil si dufam v domneni, ze kazdy telefon, ktory pride z reklamacky este skusaju a skumaju, ci je ozaj funkcny predtym, ako si pon pride zakaznik?

To iste plati pre teba Daron. Keby si ten telefon kupis hocikde inde tak sa na reklamaciu posiela na to iste miesto a prisiel by ti rovnako "opraveny"







_________________
Pixel 7 Pro
Kia Sportage HEV
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 12.08.10
Prihlásený: 09.03.22
Príspevky: 6003
Témy: 186
Bydlisko: Sučany
Príspevok NapísalOffline : 22.04.2015 17:02

Nerád to hovorím, ale SOI nič nevyrieši. Kamarátka už 5 rokov rieši podvodného predajcu. V BA ti tak povedia, že to registrujú a kedy sa k tomu dostanú, to vie len pán Boh. A to sa neustále pripomína. Možno niekto má lepšie skúsenosti, ale ja to nie som.







_________________
Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie.
Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 23.12.13
Prihlásený: 18.10.23
Príspevky: 429
Témy: 57
Príspevok NapísalOffline : 22.04.2015 18:25

Pokial si dobre pamatam, tak ked pri preberani zistis, ze zavada ktora je napisana na protokole nebola odstranena mas automaticky pravo na vratenie penazi a to nehovorim o tom pokial mas tri krat opravu mas narok na novy kus alebo peniaze podla zakona. Presne znenie si uz nepamatam.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 30.01.08
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 2190
Témy: 115
Bydlisko: LC,VK,TN
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2015 15:17

zle si pamatas. tovar sa posiela na reklamaciu reklamacie - je to posudzovane ako normalna reklamacia. narok na odstupenie alebo vymenu mas vtedy, ak ti 3x opravia telefon a donesies ho 4ty krat. vtedy sa posiela len na diagnostiku a caka sa na vyjadrenie servisu. po kladnom vyjadreni sa peniaze vracaju







_________________
Pixel 7 Pro
Kia Sportage HEV
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13955
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2015 15:23

jo tiez som riesil teraz nieco podobne- telefon dosiel z RMA, ´vada stale pretravaval (2x opravnena RMA) a pribudla nova. Telefon som poslal spet na 3 RMA, s tym ze ak sa vada preukaze tak mi vratia €.
Tak ci tak to musi ist spet do servisu kde musia posudit ci ta vada stale je a ak je tak az vtedy mi vratia €. Co pre mna znamena dalsi mesiac cakania, tj 2 suvisle mesiace vybavovania RMA.

Pride mi to nefer ale tak co uz, vada tam je takze uz len pockam.







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 30.01.08
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 2190
Témy: 115
Bydlisko: LC,VK,TN
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2015 15:27

este sa poopravim, ak je rovnaka vada tak sa posiela uz pri tretom "pokazeni" na posudenie, ak su vady rozne tak pri stvrtom.
hej je to otravne, ale s tym nic nespravis kym sa nezmeni lehota na vybavenie reklamacie (30 dni) co sa urcite smerom nadol menit nebude..zalezi aj od toho aka znacka sa ti pokazi. niektore servisy riesia veci rychlejsie ako ine.







_________________
Pixel 7 Pro
Kia Sportage HEV
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13955
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2015 15:45

No problem je ze v novej uprave zakona nieje nikde uvedeny ten pocet "3x" a podobne, ale iba pri viacnásobnej uznanej vade.
Kazdopadne vacsina eshopov ma v hlave prave tie cisla.

Vravim ja som bol v tom ze ked mi pride z RMA tovar ktory opraveny nieje, a ktory ma dalsiu vadu ktoru pred poslanim nemal (tj poskodenie) tak mam pravo RMA odmietnut prijata ziadat €. Bohuzial nie.

Ono teraz sa skor obavam ze ten "skvely" servis si vymsli nieco aby to uznat nemusel. Opravit sa to bez vymeny dosky neda (a tym by ziskal novy IMEI co by bolo preukazatelne ze to opravili aj ked by napisali ze sa im vada neprejavila) no vo vela pripadoch sa stalo ze ho "poliali" a RMA zamiestli s tym ze je skorodovanya teda bol vystaveny vode.

Je mi jasne ze obchod je v tomto tiez dost bezmocny, slubuju mi stale urgentne riesenie a podobne ale aj tak to vsetko visi a pada na servise, a autorizovany servis je rovnaky je jedno kde to clovek kupi. Ale aspon viem ze tento obchod je seriozny a urcite dalsi nakup bude prave tam.

Uvidim, dam potom sam do môjho vlakna finalny stav, ale zatial cakam.







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2015 22:16

guess.whoo píše:
zle si pamatas. tovar sa posiela na reklamaciu reklamacie - je to posudzovane ako normalna reklamacia. narok na odstupenie alebo vymenu mas vtedy, ak ti 3x opravia telefon a donesies ho 4ty krat. vtedy sa posiela len na diagnostiku a caka sa na vyjadrenie servisu. po kladnom vyjadreni sa peniaze vracaju



Toto je uplna hovadina a je smutne, ze to tak funguje. Predajca / servis si tak nazenie dalsich 30 dni. Ako je vobec mozne, ze ked sa z reklamacie vrati stale nefunkcny mobil, je to povazovane za ukoncenie reklamacie, resp. vyriesenie a ked sa to zakaznikovi nepaci - ako by sa aj mohlo - tak nech caka dalsich 30 dni.

Mne sa to tiez stalo v O2 a je to svinstvo. Ked sa vrati mobil z reklamacie v stave, ze sa ani neda zapnut, tak ako ho ten dement, ked sa tam musim vyjadrit, vyskusal? Ako vobec overil, ci opravil vadu?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13955
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2015 22:20

Daron suhlasim. Tiez mi dosiel fon kde bolo "TEST - OK" a hovno z toho. Zakon nato bhuzial neexistuje, v pripade nespokojnosti s RMA mozes reklamovat znova. Hladal som, hadal som sa, no aj tak to je výsledok ze reklamacia bola ukoncena a zakaznik si moze vytriet rit. Welcome to Slovakia.







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 30.01.08
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 2190
Témy: 115
Bydlisko: LC,VK,TN
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2015 7:16

je to zial tak..obchod samotny s tym nemoze vela spravit. aj oni sa musia nejako chranit a na posudenie stavu je potrebne to dat do servisu. samotny predajcovia nemaju kedy kazdy mobil skusat pred odovzdanim a ak sa pride na to, ze mobil je nefunkcny pri preberani mal by ti vykasirovat z pokladne kupnu sumu? na zaklade coho by si to dali do nakladov?







_________________
Pixel 7 Pro
Kia Sportage HEV
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13955
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2015 8:02

Ak pride z RMA sposkodenim mali by ti vratit E a vniknutu skodu nech ai riesia so servisom.







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 30.01.08
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 2190
Témy: 115
Bydlisko: LC,VK,TN
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2015 8:05

lenze ta skoda musi byt potvrdena...nemoze predajca najprv dat peniaze a potom riskovat, ze tomu telefonu nic nie je







_________________
Pixel 7 Pro
Kia Sportage HEV
Offline

Správca fóra
Správca fóra
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 29.12.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13839
Témy: 124
Bydlisko: Zvolen
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2015 8:24

Tu by sa dalo argumentovat zakonom
Zákon o ochrane spotrebiteľa, vymedzenie pojmov píše:
vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie

Ani jedno z toho nebolo splnene, takze nesplnili 30-dnovu lehotu uz povodnej reklamacie. Maximalne pisomna vyzva, ale aj tu by mohol pravnik namietat, ze "prevzatie plnenia" nema byt prevzatie rovnako nefunkcneho vyrobku..







_________________
PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS
PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared)
PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS
NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery
2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS
NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 30.01.08
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 2190
Témy: 115
Bydlisko: LC,VK,TN
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2015 8:42

tam staci aby do protokolu potom napisali, ze zavada sa stala pri preprave vyrobku zo servisu k zakaznikovi alebo nieco podobne..je tam velky priestor na manevrovanie







_________________
Pixel 7 Pro
Kia Sportage HEV
Offline

Správca fóra
Správca fóra
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 29.12.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13839
Témy: 124
Bydlisko: Zvolen
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2015 9:29

Pokial Ti reklamaciu vybavuje predajca, mozu napisat aj tajny utok Santu Clausa, ale zodpovedny za vybavenie reklamacie je predajca.. Pokial je vybavenim reklamacie povereny priamo servis, moze to byt tak, ako pises..







_________________
PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS
PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared)
PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS
NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery
2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS
NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 30.01.08
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 2190
Témy: 115
Bydlisko: LC,VK,TN
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2015 9:34

predajca sa VZDY odvolava na servis a zakon mu neprikazuje inak. Pokial servis zamietne reklamaciu tak je zamietnuta, pokial to servis neopravi dostatocne, ide to nazad do servisu..stazovat sa mozes jedine na servis. pokial je prekrocena 30-dnovka predajca vracia peniaze/vymeni tovar a naklady znasa servis...nic viac nic menej







_________________
Pixel 7 Pro
Kia Sportage HEV
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13955
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2015 10:11

Kazdopadne je divne ked davas nieco na RMA tak predajca vsetko dokladne skontroluje a zapise do protokolu aj najmensie chyby (prach a podobne) ale ked si clvoek prebera RMA a najde chybu (rozpor zo stavom ked vec odovzdaval) tak zrazu predajca s tym nic nema. Ako toto je jak mozne, predsa ja som tovar odovzdal a preberam od predajcu a on je zodpovedna za stav veci.







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 30.01.08
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 2190
Témy: 115
Bydlisko: LC,VK,TN
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2015 10:18

pokial si najdes skrabanec alebo prasklinu na tele telefonu po preberani a v protokole to nie je tak sa to dava znova na reklamaciu do toho isteho servisu.

pokial si predajca nevsimne nejaku prasklinu tak servis zvykne poslat emailom fotodokumentaciu, ze "aha tu je to a to" a ta sa potom k tomu prilozi.

proste cely ukon, ktory predajca urobi je, ze spise reklamaciu, zabali to pre kuriera, odbali to ked to pride, da vediet zakaznikovi a caka...predajca neskusa ten telefon ci je naozaj opraveny, neskuma jeho vizualny stav predtym, ako si pon pride zakaznik. to vsetko sa riesi priamo s nim a zakaznik si musi vsetko dokladne skontrolovat. predajcovi to moze byt u riti hlavne ked mu podpise prebratie







_________________
Pixel 7 Pro
Kia Sportage HEV
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2015 23:47

Ale zakaznikovi je jedno, kam to posielaju, alebo ci to opravuje jozko z Namestova. Ja ako zakaznik mam zmluvny vztah s predajcom a nie s nejakym servisom. So servisom ma zase vztah predajca. Co je medzi nimi, je ich vec. Co je medzi nami, to zase nezaujima servis.

A ked je zjavne, ze telefon pride z reklamacie neopraveny - akoze ked sa neda zapnut, jak moze byt opraveny? Tak hadam kazdemu je jasne, ze nefunguje... A ta predavacka je svedok. Alebo ja som svedok pre obchod, je mi to jedno.

Ja by som to s nimi riesil, keby som o 2 dni neodchadzal do Nemecka. Nakoniec som odisiel bez telefonu, lebo mi ho za 30 dni neboli schopni opravit... Nehovoriac a nakladoch, ktore mi vznikli, ked som musel ist z MI do KE, aby som si neprebral neopraveny telefon, cize zbytocne.

Toto nie je pravny stat.

// Spojený príspevok Str 05.08.15 23:49

Ale tak SR je na 133. mieste zo 144 (alebo tak nejak, tak co sa cudujeme)...


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 17.02.2016 18:02

Daron nepametas sa, staci im pri uplatneni reklamacie v predajni dodaci list ? Lebo predavam telefon kupovany cez O2 eshop a kupujuci chce odo mna fakturu, no pri telefone bol len dodaci list.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 17.02.2016 19:55

Mne tiez nedali fakturu. Musel som si ju dodatocne vypytat a prisla mi potom osobitne postou. Nechapem tie ich sposoby.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 29.01.09
Prihlásený: 25.12.21
Príspevky: 2619
Témy: 97
Bydlisko: NR
Príspevok NapísalOffline : 17.02.2016 22:34

Len toľko k merítku veci. Čo napíše autorizované servisné stredisko je proste sväté a basta. Tam ti nepomôže ani SOI. SOI môže maximálne nariadiť opätovné preskúmanie veci autorizákom. A poviem ti toľko Daron, teba do toho čo má obchod s AS nemusí byť nič a ani ťa to nemusí zaujímať, ale to čo posiela AS s reklamáciou späť, je znalecký posudok. Ďalej ani nemusím pokračovať.

...ale budem. Je pravdou, že niekedy ten posudok môže stáť za hovno.


O2 nemôže za to ako bola tvoja reklamácia vybavená, nemôžu s tým nič. A ja ako predajca / prijímací technik si nedám na triko vrátenie finančných prostriedkov za "nedovybavenie" reklamácie. To proste tak nefunguje a nikdy nemôže fungovať :)







_________________
Spoiler: zobraziť
CPU ► AMD FX-8320
COL ► Gelid Tranquillo rev.2
MOB ► ASUS M5A97r.2
RAM ► Kingston HyperX Predator 2x4GB 1600Mhz
GPU ► AMD MSi R9 280X OC Edition
SSD ► Crucial M4 128GB
HDD ► Barracuda 1TB
PSU ► Cooler Master RS-700W
CSE ► Zalman Z11+
PHO ► Nokia Lumia 920 32GB DevPrev

NB: Dell Latitude D620, D630


I AM FX =
Offline

Správca fóra
Správca fóra
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 29.12.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13839
Témy: 124
Bydlisko: Zvolen
Príspevok NapísalOffline : 18.02.2016 10:11

1. Meritko a meritum veci je dost velky rozdiel..
2. Je to max. odborne vyjadrenie, ale nie znalecky posudok..

Mas pravdu, SOI neskuma vysledok reklamacie, ale splnenie vsetkych zakonnych podmienok..







_________________
PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS
PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared)
PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS
NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery
2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS
NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 18.02.2016 13:04

Trojan - mna ich vztah nezaujima. Mna zaujima len to, aby som dostal funkcny telefon. Ked mi pride z reklamacie telefon, ktory sa neda ani zapnut, tak moja reklamacia nebola vybavena. A oni nech si to riesia so svojim servisom ako chcu.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13955
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 18.02.2016 13:09

Veru bohužiaľ na svk je to tak a aj keď ti príde pokazeny dáva sa ti ako nová rma a teda majú ďalších 30 dní. Čo je voči zákazníkovi naozaj nefér keďže takto je bez telefónu 2 mesiace a môže len dúfať že ti nebude pol roka.







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 15.06.14
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 17930
Témy: 142
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 18.02.2016 13:17

Ja som bol na tom velmi podobne, vyse 4 mesiace bez fonu. Nic sa s tym neda robit.







_________________
ITX >>> ATX
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
O2 NEfer - ako sa NEposkytuje servis firemnym klientom

Registrovaný: 25.01.13
Prihlásený: 21.04.24
Príspevky: 4834
Témy: 22
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 18.02.2016 13:31

dá,nekupovať mobily na Slovensku


Odpovedať na tému [ Príspevkov: 31 ] Choď na stránku: 1, 2 ďalšia


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. RPG alebo nejaká online hra s klientom na môj slabý comp.

v Počítačové hry

1

381

02.06.2013 8:14

FaKe Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. SERVIS

v Mobilné zariadenia

1

659

02.09.2008 15:24

max-m Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Nekvalitny servis

v Obchody, reklamácie a právo

3

523

21.04.2013 23:13

futrubas123 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Servis notebookov

v Notebooky a netbooky

6

853

27.09.2015 19:50

SKRiPT Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. LOgitech servis

v Zvuk

6

1866

25.07.2010 19:50

KocuR Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Vaio-servis

v Notebooky a netbooky

5

461

02.10.2009 17:46

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Zly servis

v Notebooky a netbooky

10

792

04.02.2015 11:47

Melouch Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Servis KOSS

v Obchody, reklamácie a právo

9

11355

29.02.2008 19:25

AFRODITA Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Servis HP

v Notebooky a netbooky

1

261

12.04.2018 22:14

liqua1 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Servis Dell

v Ostatné

0

1071

13.06.2009 20:19

Greed Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Zaruka/servis

v Obchody, reklamácie a právo

5

590

30.07.2011 18:57

jtbs Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. poradte servis

v nVidia čipové sady

3

911

08.10.2008 21:01

joki Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. HP servis

v Obchody, reklamácie a právo

4

669

07.06.2012 22:51

Daron Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Servis Acer

v Obchody, reklamácie a právo

5

409

10.02.2013 19:00

Icehammer Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PC servis

v Obchody, reklamácie a právo

2

439

09.03.2017 23:07

Ľubo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PC servis - Košice

v Ostatné

8

441

04.11.2018 18:47

stiv Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra