nový notebook AsusKúpil som nový notebook Asus so 4 jadrovým procesorom a 1TB diskom 4Gb Ram ,bez OS. Neide nainštalovať Win7. Prvý krok: spustil som notebook naskočila tabulka s údajom o HDD ,že je rozdelený na C a D sektory a format FAT32,velkosť podelenia, pod tabulkou blikalo C. Ok poznal som o čo ide,resetol som notebook cez F2 som sa dostal do BIOSU, bútovanienastavené: CD,HDD, USB -OK skontroloval som zapojenie SATA tiež bolo všetko ako má byť. Po reštarte som do mechaniky zasunul inštalačne DVD WIN7 /originálne s licenciou/.Po stlačení F5 pri reštarte načítalo WIN7 začala inštalácia Win7, po tom ako sa objavil nápis windows a načítaní asi 10 súborov, sa objavila modrá obrazovka: Inštalácia Windows prerušená pre problémy, skontrolujte HDD na vírus,prípadne prevedte: CHKDSK/F a reštartujte PC a toto sa už stále opakuje,robí to aj WINXP. K Asusu je jedno DVD pozeral som ho v mojom PC stolnom,sú tam bežné údaje pre základnú dosku zvukovú kartu USB atď.Čo s tým?Že by bol vadný notebook?Doteraz som si nakonfiguroval každé PC toto je môj asi štvrtý notebook ,nie som PC génius ale tento problem som zatial nezdolal.Dik za odpovede. Jaro notebook Asus so 4 jadrovým procesorom a 1TB diskom 4Gb Ram ,bez OSMiesto tohto si mal napísať typ (model) toho Asusu.FAT32 ? To musí byť nejaká maličká partícia pre nejaké recovery, zavádzanie, linux alebo niečo ...Na ktorú partíciu to inštaluješ?Pri inštalácií pre istotu zruš všetky partície, vytvor ich na novo a naformátuj ich.http://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2013/09/650x492xinstall-windows-multiple-partitions4.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.nBIJmucmto.pngKlikni na jednu, daj delete (vymazať/zrušiť), potom to isté s druhou a so všetkými, ktoré tam mášPotom klikneš na new, zadáš kapacitu, ktorú jej chceš udeliť a daš create ... to isté s druhou Na konci ťukneš na format a dáš inštalovať. Teraz som v práci,ale včera som cez fdisk zaviedol nové particie ,zrušil som aj D /veď keď bude Windows hotový tak ce