Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 24 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.06.07
Prihlásený: 08.10.14
Príspevky: 60
Témy: 8
Príspevok NapísalOffline : 23.08.2007 21:30

caute chcel by som kupit nejaky notebook a potreboval by som nejaky dobry typ som student VS nemam nejake extra poziadavky len nech ma grafiku na nejaku tu narocnejsiu hru a hlavne nech aj nieco vydrzi nieze budem stale chodit po servisoch jednoducho nech sa zan o rok nemusim hanbit a max do 35000 viem ze to v dnesnej dobe skoro nic nieje ale viac nemam najradsej by som bol DEL lebo som pocul ze su najlepsie lenze co som pozeral tak je to uz vyssia cenova skupina za dobry typ vopred dakujem


Offline

Čestný člen
Čestný člen
NOTEBOOK

Registrovaný: 16.05.05
Príspevky: 5075
Témy: 105
Bydlisko: Trenčín, SR
Príspevok NapísalOffline : 23.08.2007 21:51

No tak tvojim požiadavkám by najlepšie vyhovoval tento Asus:
http://www.alza.sk/notebook-asus-f3jp-ap098-d73042.htm
Stojí síce o tisícku viac, ale zahráš si na tom na notebook viac než dobre. Čo sa týka kvality tak je na tom dobre, do toho servisu nebudeš musieť chodiť...samozrejme pokial po ňom nebudeš trieskať kladivom alebo tak :D. Tie Dell ako si písal sú už trochu vyššia cenová skupina, ja osobne mám napríklad objednaný Dell Inspiron za asi 46500,- Sk a to už je notebook na hry a tak...kvalitou je na tom o niečo lepšie, ale hovorím, s Asusom budeš určite spokojný. Ja mám momentálne tiež Asus - viď podpis a som spokojný. Na účel na ktorý som si ho kupoval vyhovuje ideálne, spracovanie je na výbornej úrovni, už ho mám rok a bez chyby...myslím že s Asusom chybu neurobíš ;)

PS: Jo a ešte jedna vec, ale to je skôr interná záležitosť tohto fóra...bude sa ti tu asi snažiť "radiť" človek s nickom HITMAN_, najskôr ti asi bude vnucovať nejaký notebook HP, ale ten na náročnejšie hry neni...no tak ako by som to...proste toho debila nepočúvaj....;)







_________________