| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 18726 Témy: 181 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Cirky: 22.08.2010 12:52 | |
|
žiaden 13" notebook nemá numerickú klávesnicu.. kde by sa tam preboha mala vôjsť? na datacompe sú ilustračné obrázky 15,6" modelu
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Registrovaný: 16.11.10 Prihlásený: 16.11.10 Príspevky: 1 Témy: 0 |
Cirky píše: Tak ak nemáš skúsenosť, prečo si nenecháš poradiť? Dell prináša len lepší servis ináč nič... Lenovo v tejto cene nejaké ultrakvalitné modely nemá, kvalitné sú až Thinkpady s horčíkovými šasi s cenovkou okolo 1200 eur...
Zbytočne priplácať za značku najmä u Dellu, kde ti za rovnakú cenu ako ten špičkovo spracovaný Acer ponúkne 2x menej výkonu a porovnateľnú kvalitu
Prepáč, ale nemyslím si, že značkou DELL sa dá niečo pokaziť... Naopak o značke Acer som si nikdy nič dobré nemyslel a ani nemám dôvod na to, aby som svoj názor menil. Tak ako existujú Thinkpady s prémiovou úpravou, tak rovnako existujú aj DELL a cenovo to bude rovnaké. Priznávam, že takýto servis u DELL, aký ponúkajú je zbytočný no stavajú to na kvalite, ktorú ponúkajú - nie každý výrobca si môže dovoliť takúto záruku kvality. Taktiež by som neporovnával dve úplne ináč sa orientujúcej značky - Acer - stlačiť tak dole cenu, ako sa len dá (potom to tak aj vyzerá). Dell si nemôže dovoliť takú cenu za to, čo ponúka. Ďalšia vec je, že nie vždy parametre komponentov sú to, na čo by sa malo pozerať, totižto nemusí to všetko tak spolu klapať ako by malo. Ak človek potrebuje notebook na 2 roky dajme tomu, tak aby nebol pol roka v servise z toho času... Za kvalitu sa platí a je to prirodzene tak, s tým nikto nič nespraví. Navyše notebooky sú čím ďalej dostupnejšie...
|
|
Registrovaný: 27.09.07 Prihlásený: 19.11.21 Príspevky: 373 Témy: 14 Bydlisko: Košice |
Cirky píše: ... a Lenovo,Asus,HP,Apple,Toshiba,Goldmax,Gigabite,Msi a mnohé iné sú na tom ináč? Záleží od vyťaženostia aj od výžnosti chyby...
Čo sa týka Toshiby a servisu, tak ja som svoju mal v oprave 2x. Obidve vybavené za týždeň - to počítam aj to, že prišiel po to kurier odviezol do Blavy a doniesol späť. Potom som sa rozprával ešte z jedným s Toshibou, čo dal reklamovať osobne v Košiciach - reklamácia vybavená za 2 dni. Každý si môže spraviť o tom svoj obraz. Acer na tom je horšie už len z toho hľadiska, že najbližší servis má v Čechách. Pre mňa by to nebolo až tak rozhodujúce, ale niekomu by to mohlo vadiť.
K tomu Acer-u TimelineX - je to jednoznačne jedna z najvýhodnejších kúp na trhu, v spracovaní ho možno predbiehajú len pracovné notebooky a zopár výnimiek (ktoré majú HW ďaleko slabší), nie je o čom.
|
|
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|