| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 16.12.07 Prihlásený: 13.05.20 Príspevky: 892 Témy: 83 Bydlisko: Senica |
caute, mam taky problem dal som si net od t-comu turbo 2, s tym ze modem a vsetko k tomu mam este ked som mal stary net taky isty, isli sme na optiku,ale sme sa prestahovali tak musim spat na turbo 2, bol tu technik z t-comu aby to sfunkcnil, zapojil mi v izbe zasuvku ale len dvojlinku na telefon vraj to cez to pojde, odtial som natiahol kabel do routra vigor 2700vgst a odtial zase ethernetovym kablom k pc, zadal som si meno heslo setko a nic, nejde to, je to tou zasuvkou ci co?
_________________ CPU: AMD FX-6300 6-core BE + Cooler Master Hyper 103| MB: Gigabyte 970A-DS3P | VGA: Sapphire R9 270X Dual-X OC 2GB | PSU: Zalmar ZM500-LX | RAM: BALLISTIX 1x8GB DDR3 1600MHz CL9 | HDD1: WD Caviar 80GB Sata2 | HDD2: WD Caviar Blue 500GB Sata3 | LCD: ILLYAMA ProLite E2208HDS | Case: Thermaltake SopranoRS 101 |
|
Registrovaný: 09.06.10 Prihlásený: 29.02.16 Príspevky: 103 Témy: 11 | Napísal Dybbuk: 12.08.2010 23:10 | |
|
Pokial vsetko v rámci LAN funguje, tak vo webovej administracii toho modemu by sa mal dat niekde zistit online stav. Tam zistis v akom stave je WAN strana routra, cize ci si pripojeny, alebo nie. Ak nie si pripojeny skontroluj kabel a vsetky nastavenia (meno,heslo,protokol=pppoe a vpi/vci=1/32) a skus sa znovu pripojit. Ak sa nepripoji volaj heldesk (0800123700) a to iste aj v pripade ze si pripojeny a net stale nejde.
|
|
Registrovaný: 16.12.07 Prihlásený: 13.05.20 Príspevky: 892 Témy: 83 Bydlisko: Senica | Napísal autor témy 9tommy9: 13.08.2010 18:01 | |
|
bol tu technik a pozapajal co mal, vraj je to ok, neviem to ale iste, zapojenie od zasuvky mam dobre a aj meno aj heslo, vlastne uz to mam vsetko nastavene okrem mena a hesla este predtym co som mal net taky isty, aj to iste zapojenie, aj router a stale mi to nejde a to cislo je chybne
_________________ CPU: AMD FX-6300 6-core BE + Cooler Master Hyper 103| MB: Gigabyte 970A-DS3P | VGA: Sapphire R9 270X Dual-X OC 2GB | PSU: Zalmar ZM500-LX | RAM: BALLISTIX 1x8GB DDR3 1600MHz CL9 | HDD1: WD Caviar 80GB Sata2 | HDD2: WD Caviar Blue 500GB Sata3 | LCD: ILLYAMA ProLite E2208HDS | Case: Thermaltake SopranoRS 101 |
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
pokiaľ si tam mal technika, nemal si ho nikam pustiť pokiaľ ti internet stále nejde! Netreba sa nechať hneď odbiť.
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 09.06.10 Prihlásený: 29.02.16 Príspevky: 103 Témy: 11 | Napísal Dybbuk: 13.08.2010 20:41 | |
|
Moze byt pokojne problem aj na ich strane, dolezite je vsak ci router hlasi problem na WAN strane (resp. ci kontrolka WAN blika a nie svieti, ak ovsem tvoj router vobec taku ledku ma). Z vlastnej skusenosti mozem popisat tri problemy:
bud ti zasuvku doma zapojil a nezapojil ju v ustredni,
alebo
zapojil vsetko, ale zasuvku softwarovo neaktivoval pre pristup k internetu, alebo
sa nachadzas daleko od ustredni a linka nie je schopna preniest celu sirku pasma (pre turbo 2 = 4096 mb/s, cize 2x viac ako treba)
Vsetko vedia vyriesit do jedneho dna, ale treba to nahlasit.
Ak to cislo nejde, tak volaj na 0800123456, to je zakaznicka podpora. To cislo na technicku podporu som asi doplietol.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|