| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 8 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 28.01.15 Prihlásený: 29.11.21 Príspevky: 18 Témy: 7 |
Ahojte, mam nasledovny problem. Wifi na notebooku ide veeeeeelmi pomaly, pricom ukazuje vpravo dole plny signal. Vsetky stranky, bezne, facebook, stahovanie..proste vsetko ide neuveritelne pomaly aj ak skusam ine priehliadace. A teraz informacie: 1. Ta ista Wifina na mobile ide bez problemov 2. Ak na notebooku pustim internet cez hotspot mobilu ide bez problemov 3. avast nic nenasiel 4. na notebooku je WIN10
Co by to mohlo byt?
Vopred velmi pekne dakujem za odpoved.
|
|
Registrovaný: 03.04.13 Prihlásený: 26.01.23 Príspevky: 4040 Témy: 199 Bydlisko: Banská Byst... |
Keď zmeriaš rýchlosť trebárs cez http://www.speedtest.net/ akú rýchlosť v Mb/s a akú odozvu (v ms) máš? Čo je to za notebook? Značka a typ Ovládače od Wifi modulu máš aktuálne? Neruší sa tvoja wifina s iným kanálom ? Skús pingnúť svoj router a bránu ... Latenciu v ms napíš sem (IP routra a brány zistíš tak, že do príkazového riadka napíšeš ipconfig /all )
_________________ PC : ASRock B150M-HDS | Intel Core i5-6500 + SilentiumPC Fera 3 | 16GB RAM DDR4 (Crucial Ballistix Sport) | EVGA GTX 1060 3GB | 256GB SSD (ADATA SP920), 2x 1TB 7200 rpm HDD | Corsair CX450m 450W | Case : Fractal Design Core 1500 (upravená) | Win 10 Home x64 | LCD : AOC Q2577PWQ (25" QHD IPS) + repro Edifier R2750DB NTB1 : HP EliteBook 840 G3 (i5-6300u, 8GB RAM, 256GB SSD, Win 10 Pro) NTB 2 : HP Probook 6450b (i5-540m / 6GB DDR3 RAM / 500GB 7200 rpm HDD / Win 10 Pro) Mobil : Samsung S21 Ultra 256GB duos + Samsung Galaxy Watch 46mm |
|
Registrovaný: 28.01.15 Prihlásený: 29.11.21 Príspevky: 18 Témy: 7 | Napísal autor témy 11pirat11: 26.04.2017 17:57 | |
|
Ked sa mi to podari pustit, lebo to ide niekedy brutal pomaly tak odozva 19ms linka 12 mb. upload 0,7mb notebook : Acer Espire 15 E5-575G-580L ovladac som dal aktualizovat a napisalo, ze pouzivam aktualny. Teraz napr.ide obstojte, inokedy katastrofa Ping s latenciou 1-2ms Skor mozno ten iny kanal ale zase v danom okamihu ide na mobile dobre a notebook nic a to by potom kanalom nemalo byt nie? Nemoze to potom byt nejaky skodlivy program?akym nastrojom to pozriet? Dakujem.
|
|
Registrovaný: 03.01.09 Príspevky: 10119 Témy: 8 Bydlisko: KE | Napísal 4040: 26.04.2017 17:59 | |
|
Nainštaluj si ten program a spusť sken.Ak nájde novší ovládač, tak si ho aktualizuj.Ak nenájde , tak choď na stránku Acer a nainštaluj si ovládač pre NTB. https://www.drivereasy.com
_________________ PC MB:ASUS Sabertooth P67 CPU:i5-3570S+cooler GEMIN II SF524 RAM:Kingston HyperX BEAST XMP 4x4GB 1866MHz GPU:MSI N750Ti-2GD5/OC SSD1:Samsung 850Pro 256GB SSD2:WD Blue 1TB SSD3: Crucial MX500 2TB SSD4:Kingston DC600M 1,92TB SSD5:WD RED SA500 4TB SSD6:WD RED SA500 4TB SSD7:Samsung 970 EVO PLUS 2TB PSU:Be quiet! Straight Power 11 650WCASE:CoolerMaster CMForce 500 LCD:Dell S2721DGF |
|
Registrovaný: 28.01.15 Prihlásený: 29.11.21 Príspevky: 18 Témy: 7 | Napísal autor témy 11pirat11: 08.05.2017 17:43 | |
|
Takze skusil som nainstalovat ten ovladac cez dany softver, ovladac naslo a nainstalovalo. No nepomohlo to. Skusil som aj iny kanal na wifi a ani to nepomohlo. Co by som este mohol skusit? Dakujem.
|
|
Registrovaný: 03.01.09 Príspevky: 10119 Témy: 8 Bydlisko: KE | Napísal 4040: 08.05.2017 20:42 | |
|
_________________ PC MB:ASUS Sabertooth P67 CPU:i5-3570S+cooler GEMIN II SF524 RAM:Kingston HyperX BEAST XMP 4x4GB 1866MHz GPU:MSI N750Ti-2GD5/OC SSD1:Samsung 850Pro 256GB SSD2:WD Blue 1TB SSD3: Crucial MX500 2TB SSD4:Kingston DC600M 1,92TB SSD5:WD RED SA500 4TB SSD6:WD RED SA500 4TB SSD7:Samsung 970 EVO PLUS 2TB PSU:Be quiet! Straight Power 11 650WCASE:CoolerMaster CMForce 500 LCD:Dell S2721DGF |
|
Registrovaný: 25.01.13 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 4834 Témy: 22 Bydlisko: Žilina |
počkal by som kým sa doťahajú updaty Windows
|
|
Registrovaný: 19.05.08 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 664 Témy: 28 Bydlisko: Slovensko |
Taky vystrel do prazdna: Este by som ked tak skusil sledovat v dobe ked ti ide neskutocne pomaly net cez Task Manager (Spravca uloh) ako mas vytazenu siet, podobne problemy na WIN10 sposobuje ten ich "inovativny" peer-to-peer update systeme. Pripadne mozes skusit spustit prikaz Kód: perfmon /report a ked ti ho po 60s vygeneruje pozri sa v sekcii Network na TCP a interface, pozeraj sa hlavne na traffic a na packet errory. (ci nahodou nemas vysoky loss)
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 8 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|