Zdravím mám switch TPlink TL-SG105PE v ktorom je možnosť nastavenia toku a aktualizacie firmwaru cez IP adresu alebo cez program Easy smart utility. Bohužial podla manuálu som sa nedokázal dostať do switchu. Skúšal som aj zmeniť ip adresu na staticku poprípade pripojiť switch priamo na pc cez kabel. Moje mapa pripojenia je nasledovná:
ak to ma nejaku default ip adresu, tak musi byt v rovnakom rozsahu ako je tvoje pc. inac sa na nu nedostanes. takze si musus pc nastavit na rovnaky rozsah ip adries, ako ma ten switch. prve tri trojcislia ip adresy sa musia zhodovat a posledne trojcislie musi mat kaze zo zariadeni odlisne v rozmedzi 1-254.
ano to som spravil ip adresu a podsiet som nastavil podla manualu ako bolo pisane ale stale sa nic nestalo pokial som zadal ip adresu. Je tam este pisane ze ak switch dostane novu ip adresu z DHCP serveru moje pripojenie k switchu bude prerusene a mam zadat novu ip adresu. Tomu trocha nerozumiem a neviem ci to nieje dovod preco to nejde.
// Spojený príspevok Pon 26.10.20 16:42
pravdepodobne problem vyrieseny iny model v krabici ako mal byt teraz som si to vsimol na zariadeni nesedi seriove cislo hned sa mi to nezdalo.
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre