Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. [ Príspevkov: 13 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 21.03.10
Prihlásený: 22.03.10
Príspevky: 4
Témy: 1
Príspevok NapísalOffline : 21.03.2010 17:13

Zdravim, neviem ci som tento clanok zaradil do spravnej kategorie, ale vhodnejsiu som tu nenasiel - ak nie tak sa osprevdlnujem o prosim o jeho presunutie.

Moj problem je takyto - pouzivam doma WiFi ad-hoc siet, hlavne na presuvanie udajov medzi PC, notebookmi, PDA, resp. na zdielanie internetu ak je to potrebne na viacerych pocitacoch naraz. Zaroven pracujem ako zivnostnik v oblasti ekonomiky a marketingu takze v PC mam mnozstvo udajov tak svojich ako aj klientov - faktury, vypisy z uctov, danove priznania, zmluvy, interne dokumenty a pod.

Nedavno sa mi stalo ze som v logoch nasiel neznamu MAC adresy, teda do mojej siete sa prihlasili 2 zariadenia ktore nepoznam a urcite neboli moje a preniesli dost velke mnozstvo dat. WiFi siet je zabezpecena a heslo nie je realne uhadnut (nahodne generovane).

Chcel by som vediet - ak s tym mate niekto skusenosti:
- je mozne zistit heslo WiFi siete?
- je naburanie do siete trestny cin? ak ano aky, resp. podla akeho zakona? Musi dotycna osoba tieto udaje nejako zneuzit alebo staci ich kradez? - na tuto otazku mi nevedel odpovedat ani policajt, vraj je potrebne vyjadrenie prokuratury.
- a k predchadzajucemu bodu zaroven: urobil som rovnaku WiFi siet na inom PC (rovnake SSID, heslo, zdielane zlozky) - ak tam podhodim nejake nezmyselne a bezcenne subory o ktore by mohla mat nejaka osoba zaujem (pomenujem ich napr. ako "danove priznania") a prichytil by som niekoho ako sa prihlasil do siete a stahuje ich - co v takom pripade? Je to trestny cin? kedze to co ukradne nema hodnotu a ani to nie je mozne zneuzit...

Dakujem za vsetky odpovede.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Naburanie do WiFi siete - trestny cin?