| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 16 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 01.12.11 Prihlásený: 11.02.14 Príspevky: 107 Témy: 20 | Napísal young: 25.07.2012 13:18 | |
|
Zdravím,
začnem tým, že neviem či som dal tému do spravnej sekcie lebo 1 polovica súvisi s hrami a druhá polovica s niečim iným. Začnem "prvou polovicou". Hry mi sekajú, čo má za následok prach a vysoké teploty. Pred rokom mi hry šli celkom normálne,plynulo. Keď hrám hry teploty sú 80-90C čo je veľa a preto aj hry nejdú plynulo. V idle(internet atp) je teplota do 50C, čo by mala byť asi o 10-20C nižšia. A teraz k tej "druhej polovici". Kedže tento problém s vysokými teplotami pretrváva dlhšiu dobu( približne 6 months) som sa ho rozhodol dať do servisu(záruka končí o cca 4 mesiace) s tým, že mi dajú novú tepl. pastu, vyfúkajú komplet prach, aj chladenie - jednoducho všetko. Lebo nebaví ma hrať hry, s tým že ntb je hučí(nie až tak silno) a hry nejdú tak ako majú. Keď som mal čisto nový ntb a hral som hry ako GTA:4 ani som nevedel, že ntb vôbec ide, lebo bol až tak tichý. Mám počkať ešte mesiac, alebo dhlšie(záruka je 4 mesiace) a potom ho dať do servisu ? A ešte niečo. Keď teda príde zo servisu ako nový(vyčistený, napastovaný) stačí iba vyfúkať otvory ? Lebo nemám ten typ ntb, že by som odšroboval krytku a bol by som pri fane. Musel by som rozobrať komplet ntb. Tak prosím poradťe ohľadom tu tohto, hlavne ako ho čistiť. Predom Vám všetkým ďakujem.
|
|
Registrovaný: 18.11.09 Prihlásený: 26.03.24 Príspevky: 4445 Témy: 78 Bydlisko: Brno |
Napísal si snáď všetko okrem toho, o aký NB sa jedná.
_________________ DESK: (AMD R7 5800X + Noctua NH-U12S redux | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Kingston Fury Beast Black 32GB DDR4 3200 CL16 | Gigabyte OC Gaming RTX 4080 Super 16GB GDDR6X | LG BD ROM | Seasonic Focus GX 750 Gold | Fractal Define R5 Blackout Ed.) + Samsung G9 Neo (49", DWQHD, miniLED, 240Hz) + ROG Strix NX Wireless Deluxe + Logitech MX Vertical + Logitech Z-906 NB: MacBook Pro 13" 2020 (M1 | 16GB DDR4 | 256GB NVMe SSD | Space Gray), Dell XPS 15 9560 (Intel Core i7 7700HQ | 12GB DDR4 | GeForce GTX 1050 | 256GB NVMe SSD | FHD IPS) MISC: Samsung Galaxy S21 Ultra (256GB | Shadow Silver | Android 14), iPad Pro 12,9" 2021 (M1 | 256GB | Space Gray | iPadOS 17) CAM: SONY α6300 + Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD, RODE VideoMic Pro TV: PANASONIC VIERA TX-L39E6EK + Chromecast 4 w/ Google TV |
|
Registrovaný: 01.12.11 Prihlásený: 11.02.14 Príspevky: 107 Témy: 20 | |
Registrovaný: 18.11.09 Prihlásený: 26.03.24 Príspevky: 4445 Témy: 78 Bydlisko: Brno |
Podla mňa je normálne, že sa prehrieva. Má dosť slabú grafiku a na GTA IV aj procesor, takže stálym vysokým zaťažením v minulosti sa to teraz takto prejavuje. A keď ho máš v záruke, tak neviem prečo si ho do servisu už nedal.
_________________ DESK: (AMD R7 5800X + Noctua NH-U12S redux | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Kingston Fury Beast Black 32GB DDR4 3200 CL16 | Gigabyte OC Gaming RTX 4080 Super 16GB GDDR6X | LG BD ROM | Seasonic Focus GX 750 Gold | Fractal Define R5 Blackout Ed.) + Samsung G9 Neo (49", DWQHD, miniLED, 240Hz) + ROG Strix NX Wireless Deluxe + Logitech MX Vertical + Logitech Z-906 NB: MacBook Pro 13" 2020 (M1 | 16GB DDR4 | 256GB NVMe SSD | Space Gray), Dell XPS 15 9560 (Intel Core i7 7700HQ | 12GB DDR4 | GeForce GTX 1050 | 256GB NVMe SSD | FHD IPS) MISC: Samsung Galaxy S21 Ultra (256GB | Shadow Silver | Android 14), iPad Pro 12,9" 2021 (M1 | 256GB | Space Gray | iPadOS 17) CAM: SONY α6300 + Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD, RODE VideoMic Pro TV: PANASONIC VIERA TX-L39E6EK + Chromecast 4 w/ Google TV |
|
Registrovaný: 01.12.11 Prihlásený: 11.02.14 Príspevky: 107 Témy: 20 | Napísal autor témy young: 25.07.2012 20:38 | |
|
ja som ho už dal do servisu, s tým aby ho komplet vyčistili. No oni ho iba len kompresorom alebo niečím iným iba len prefúkli, kvôli tomu, že keby ho rozoberali že by čosik porušili a záruka by bola fuč.
|
|
Registrovaný: 01.12.11 Prihlásený: 11.02.14 Príspevky: 107 Témy: 20 | Napísal autor témy young: 26.07.2012 21:35 | |
|
tak dáť ho do servisu teraz alebo počkať ? a ako ho potom čistiť ?
|
|
Registrovaný: 20.07.08 Prihlásený: 24.09.23 Príspevky: 506 Témy: 34 Bydlisko: PP | Napísal dzulio: 27.07.2012 0:15 | |
|
vask ho dam do autorizovaneho servisu ked je na neho zaruka, nie ?
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B560M-PLUS; CPU: Intel i5 11600; CPU Cooler: SilentiumPC Fera 5; CASE: Lian Li Lancool 205M; PSU: EVGA 550 B5; RAM: HyperX 16GB KIT DDR4 3200MHz CL16 FURY series; HDD:SSD Samsung 970 EVO 1000 GB M.2 ; VGA: SAPPHIRE PULSE RADEON RX 570 ITX 4GB GDDR5; LCD: Samsung UE40F6200 |
|
Registrovaný: 06.01.08 Prihlásený: 25.05.23 Príspevky: 3170 Témy: 86 Bydlisko: Senica | Napísal M0f0: 27.07.2012 9:09 | |
|
kludne daj do servisu, ale zazraky necakaj resp. iba na kratku dobu. pripadne si kup stlaceny vzduch a vyfukaj fan a otvory s nim. ventilator si predtym ale uchyt kusom papiera alebo niecim inym, aby ti ho ten stlaceny vzduch prilis neroztocil a neodpalil si loziska, ako mi tu kolega na fore radil. ja vyfukujem normalne ustami a ventilator sa aj tak toci ako divy, NTB je male zariadenie kde uz aj mala vrstva prachu robi problemy.
_________________ PC: Monitor: 24" Dell U2410 IPS 16:10, CPU: i5 4460 + Gelid Tranquillo Rev.3, MB: MSI H97M E35, GPU: Sapphire R9 380 dual X NITRO 4GB OC, SSD: Crucial BX100 250 GB, RAM: Kingston 2x8GB DDR3 1600Mhz hyperX, PSU: EVGA 500B, case: Fractal Define R4 NB: Toshiba Satellite L505-13G: Intel Core i5 430M, ATI Radeon HD5165 1GB, 4GB RAM, 500GB HDD fón: Samsung S20 FE + Garmin Fenix 6 pro |
|
Registrovaný: 01.12.11 Prihlásený: 11.02.14 Príspevky: 107 Témy: 20 | Napísal autor témy young: 27.07.2012 11:18 | |
|
Dobre no, ďakujem. Ako som už raz písal, do servisu som ho dával, ale to ho iba niečim prefúkli, že keby ho rozobrali tak by záruka bola fuč. Tak som sa rozhodol koncom prázdnin ho dám do servisu, kompletne rozobrať, vyčistiť od prachu + chladenie, dať na tepl. pastu na CPU+GPU a pastu ku chladeniu od CPU a GPU a tiež prečistiť chladacie rebrá. Všetko, alebo ešte dačo si mám pripísať ?
|
|
| Napísal Daron: 27.07.2012 12:45 | |
|
Kym skoncia prazdniny, tak si na nete popozeraj nejake videa, precitaj par clankov a mozes si to vsetko spravit sam a usetrit kopu penazi.
|
|
Registrovaný: 01.12.11 Prihlásený: 11.02.14 Príspevky: 107 Témy: 20 | Napísal autor témy young: 27.07.2012 13:47 | |
|
Daron píše: Kym skoncia prazdniny, tak si na nete popozeraj nejake videa, precitaj par clankov a mozes si to vsetko spravit sam a usetrit kopu penazi.
Pred pár týždňami som si na na nete našiel tzv. "servisný manuál" ale nie na travelmate ale aspire, ale všetko bolo rovnaké.(jednoducho všetko to sedelo s tým mojím travelmate). Tak som si teda popozeral že čo má čaká. Ale keď som videl čo všetko treba spraviť, tak som to radšej nechal tak. Rozšrobovať, rozšrobujem ale potom zložiť, to neviem. Ale keď je v záruke, nemám platiť ani cent, či ?
|
|
Registrovaný: 20.07.08 Prihlásený: 24.09.23 Príspevky: 506 Témy: 34 Bydlisko: PP | Napísal dzulio: 27.07.2012 18:41 | |
|
neviem asi som ja dement, ale pises, ze si ho dal do servisu, ale tam ho nechceli rozobrat, ze by si prisiel o zaruku... wtf ? vsak ked ho poslem do servisneho strediska aceru v brne, tak si pride po neho kurier aj kurier ti ho donesie, takze ja neviem o akom servise ty tu tocis...
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B560M-PLUS; CPU: Intel i5 11600; CPU Cooler: SilentiumPC Fera 5; CASE: Lian Li Lancool 205M; PSU: EVGA 550 B5; RAM: HyperX 16GB KIT DDR4 3200MHz CL16 FURY series; HDD:SSD Samsung 970 EVO 1000 GB M.2 ; VGA: SAPPHIRE PULSE RADEON RX 570 ITX 4GB GDDR5; LCD: Samsung UE40F6200 |
|
Registrovaný: 01.12.11 Prihlásený: 11.02.14 Príspevky: 107 Témy: 20 | Napísal autor témy young: 27.07.2012 19:59 | |
|
no ja zatiaľ, bohužiaľ som sa nestretol so servisom, ktorý má kuriéra. Ja ho tam iba odnesiem a zas aj prídem si poň sám. Keď som ho tam doniesol, a po týždni som ho dostal, tak čosik som počul o záruke, že keby ho rozobrali tak záruka je v píp. Koncom prázdnin ho tam jednoducho odnesiem, a s*ať na to, že či mi zaruka ostane alebo nie.
|
|
Registrovaný: 12.10.06 Prihlásený: 27.03.24 Príspevky: 20283 Témy: 79 Bydlisko: Banska Byst... | Napísal shiro: 27.07.2012 20:04 | |
|
si velmi rychlo rozmyslis ci budes srat na zaruku ked ti v zaruke odide maticna (napriklad) a ti vydrbu 300e za opravu a novu dosku. Len preto ze si si odfajcil zaruku v nejakom miestnom servise. potom si mozes dat za vlastnu blbost facku.
Ked mas zaruku, tak ju vyuzivaj, inac budes plakat.
ako pise dzulio, acer ma kuriera, tak no problem. podobne aj lenovo a dell.
_________________ Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM Xiaomi Mi 9 Lite 64GB |
|
Registrovaný: 01.12.11 Prihlásený: 11.02.14 Príspevky: 107 Témy: 20 | Napísal autor témy young: 27.07.2012 20:53 | |
|
ale ja sa obávam, že ak by som chcel dať ntb do acer servisu, musel by som si trocha zacestovať .. Záruka mi tak či tak už platí necelé 3-4 mesáce.
|
|
Registrovaný: 12.10.06 Prihlásený: 27.03.24 Príspevky: 20283 Témy: 79 Bydlisko: Banska Byst... | Napísal shiro: 27.07.2012 21:44 | |
|
informacie ohladom kuriera si zdarne ignoroval....co potom cakas? kasli na to, nech ti zaruka chcipne, a potom budes vo svojom servise, co mas pod prdelou platit za servis, ktory by si vobec platit nemusel.
Tvoja volba. Ale potom tu nerev.
_________________ Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM Xiaomi Mi 9 Lite 64GB |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 16 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|