| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 18.11.09 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 4445 Témy: 78 Bydlisko: Brno |
Zdravím. Mám dosť závažný problém. Včera som sa cez LG Flash Tool snažil nahrať do mojej G2 Android 5.0Na stránke lg-phone-firmware.com som hodil do vyhľadávania IMEI číslo a stránka mi hneď ponúkla na stiahnutie Lolipop presne pre môj model (teda z českej distribúcie). Pripojil som telefón k PC originálnym dátovým káblom, pripojil som ho v LG Software móde a cez LG Flash Tool som začal doň teda nahrávať 5.0. Proces sa ale zastavil po cca 20% s tým, že mi Flash Tool napísal, aby som telefón odpojil, reštartoval a potom proces aktualizácie cez Flash Tool zopakoval. Tak som teda telefón odpojil a vypol, lenže vtedy nastal obrovský problém. Telefón odmieta od vtedy nabehnúť. Nikdy sa nedostane cez logo LG, jednoducho sa chvíľu zobrazuje logo a následne na to sa telefón vypne.Do recovery ani download módu sa nedá dostať. Ak držím volume UP alebo DOWN + POWER, nič sa nedeje. Ak držím UP + POWER a telefón je pripojený k PC, LED na telefóne zabliká 8x po sebe červenou farbou.Dal som sa teda do hľadania príčin a riešenia môjho problému. Všade sa píše o tom, že by sa telefón mal buď vedieť dostať do Download módu a teda by som mal vedieť nahodiť pôvodný FW, alebo by mal pomôcť výber/odpojenie batérie od základnej dosky telefónu. OBE tieto možnosti som vyskúšal, bezvýsledne. Telefón robí stále to isté, teda nepomohol ani hard reset odpojením batérie. Už naozaj neviem, čo mám robiť, potrebujem od Vás seriózne pomoc. Ďakujem veľmi pekne, snáď som sa vyjadril jasne a na nič som nezabudol.
_________________ DESK: (AMD R7 5800X + Noctua NH-U12S redux | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Kingston Fury Beast Black 32GB DDR4 3200 CL16 | Gigabyte OC Gaming RTX 4080 Super 16GB GDDR6X | LG BD ROM | Seasonic Focus GX 750 Gold | Fractal Define R5 Blackout Ed.) + Samsung G9 Neo (49", DWQHD, miniLED, 240Hz) + ROG Strix NX Wireless Deluxe + Logitech MX Vertical + Logitech Z-906 NB: MacBook Pro 13" 2020 (M1 | 16GB DDR4 | 256GB NVMe SSD | Space Gray), Dell XPS 15 9560 (Intel Core i7 7700HQ | 12GB DDR4 | GeForce GTX 1050 | 256GB NVMe SSD | FHD IPS) MISC: Samsung Galaxy S21 Ultra (256GB | Shadow Silver | Android 14), iPad Pro 12,9" 2021 (M1 | 256GB | Space Gray | iPadOS 17) CAM: SONY α6300 + Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD, RODE VideoMic Pro TV: PANASONIC VIERA TX-L39E6EK + Chromecast 4 w/ Google TV |
|
Registrovaný: 30.01.08 Prihlásený: 15.03.24 Príspevky: 2190 Témy: 115 Bydlisko: LC,VK,TN |
nemas ho v zaruke? s tymto ti asi nikto nepomoze
_________________ Pixel 7 Pro Kia Sportage HEV |
|
Registrovaný: 03.04.13 Prihlásený: 26.01.23 Príspevky: 4040 Témy: 199 Bydlisko: Banská Byst... |
_________________ PC : ASRock B150M-HDS | Intel Core i5-6500 + SilentiumPC Fera 3 | 16GB RAM DDR4 (Crucial Ballistix Sport) | EVGA GTX 1060 3GB | 256GB SSD (ADATA SP920), 2x 1TB 7200 rpm HDD | Corsair CX450m 450W | Case : Fractal Design Core 1500 (upravená) | Win 10 Home x64 | LCD : AOC Q2577PWQ (25" QHD IPS) + repro Edifier R2750DB NTB1 : HP EliteBook 840 G3 (i5-6300u, 8GB RAM, 256GB SSD, Win 10 Pro) NTB 2 : HP Probook 6450b (i5-540m / 6GB DDR3 RAM / 500GB 7200 rpm HDD / Win 10 Pro) Mobil : Samsung S21 Ultra 256GB duos + Samsung Galaxy Watch 46mm |
|
Registrovaný: 17.03.13 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 15076 Témy: 126 Bydlisko: Moldava nad... | Napísal liqua1: 14.05.2015 14:20 | |
|
Jj. To sa mi stalo tiez. Ziadna panika. Treba sa dostat do download modu.
To co popisujes ty je snaha dostat sa do recovery. Co je hlupost.
Musis akurat nechat telefon uplne vypnut a nasledne tlacidlo volume up podrzat trochu dlhsie. Neviem ci som to robil ked som mal uz pichnuty kabel v tel alebo este nie. Oficialne mas pripajat kabel vtedy.
Ak si ale odpajal baterku od dosky, je moznost ze si to doje*al a s tym je tazko pomoct.
_________________ Toto je podpis. |
|
Registrovaný: 09.10.11 Prihlásený: 15.04.21 Príspevky: 1782 Témy: 82 Bydlisko: BA |
Pokiaľ ho máš v záruke a si si istý, že nemáš root alebo odomknuty bootloader tak ho kľudne reklamuj a povedz, ze sa ti to stalo keď si updatoval systém
_________________ “Len dve veci sú nekonečné. Vesmír a ľudská hlúposť. Pri tej prvej si však nie som taký istý.“ Albert Einstein |
|
Registrovaný: 18.11.09 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 4445 Témy: 78 Bydlisko: Brno | Napísal autor témy EXIREXT: 17.05.2015 21:30 | |
|
Jj. To sa mi stalo tiez. Ziadna panika. Treba sa dostat do download modu.
To co popisujes ty je snaha dostat sa do recovery. Co je hlupost.
Musis akurat nechat telefon uplne vypnut a nasledne tlacidlo volume up podrzat trochu dlhsie. Neviem ci som to robil ked som mal uz pichnuty kabel v tel alebo este nie. Oficialne mas pripajat kabel vtedy.
Ak si ale odpajal baterku od dosky, je moznost ze si to doje*al a s tym je tazko pomoct. No, snažil som sa dostať ako do recovery, tak aj do download mode. Robil som to presne ako popisuješ. Držal som Volume Up a s tým som ho potom napojil do PC. To s tým odpojením batérie od MB mi bolo poradené na zahraničnom Android fóre. Obhajovali to tým, že to je hard reset a to by malo unbricknúť telefón, či ako tento aktuálny stav telefónu nazvať. Každopádne, download mode nefunguje, keď sa doň snažím dostať, telefón len 8x zabliká na červeno a vypne sa. Dám ho teda reklamovať, je v záruke ešte do decembra. Ďakujem všetkým za rady. // Dobre, telefón som mal už pár dní zabalený na odoslanie a keď som sa ho teraz pokúsil zapnúť podržaním Volume UP, prvý raz sa mi zapol takto: Môže to znamenať, že sa SW začal konečne spamätávať? Predtým totiž nebol mobil schopný zobraziť nič okrem LG loga. // Tak teda nič, robí zas to, čo robil aj predtým.Ale je tu ďalšia vec. PC telefón po pripojení deteguje dosť zvláštne:
_________________ DESK: (AMD R7 5800X + Noctua NH-U12S redux | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Kingston Fury Beast Black 32GB DDR4 3200 CL16 | Gigabyte OC Gaming RTX 4080 Super 16GB GDDR6X | LG BD ROM | Seasonic Focus GX 750 Gold | Fractal Define R5 Blackout Ed.) + Samsung G9 Neo (49", DWQHD, miniLED, 240Hz) + ROG Strix NX Wireless Deluxe + Logitech MX Vertical + Logitech Z-906 NB: MacBook Pro 13" 2020 (M1 | 16GB DDR4 | 256GB NVMe SSD | Space Gray), Dell XPS 15 9560 (Intel Core i7 7700HQ | 12GB DDR4 | GeForce GTX 1050 | 256GB NVMe SSD | FHD IPS) MISC: Samsung Galaxy S21 Ultra (256GB | Shadow Silver | Android 14), iPad Pro 12,9" 2021 (M1 | 256GB | Space Gray | iPadOS 17) CAM: SONY α6300 + Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD, RODE VideoMic Pro TV: PANASONIC VIERA TX-L39E6EK + Chromecast 4 w/ Google TV |
|
Registrovaný: 02.09.10 Prihlásený: 16.01.24 Príspevky: 644 Témy: 95 Bydlisko: Košice | Napísal Dzeky: 25.05.2015 15:26 | |
|
rovnaky problem tu. Akurat som sa este nedostal cez zmrzle logo. Nemoze to byt tak, ze predajcovia do toho nahrali nejaky root, alebo nieco podobne? Kupoval som cez megatel.cz a ja som donho v ziadnom pripade root nenahraval.
EDIT: Dost sa to uz riesilo aj na androidforum.cz, aspon mi tam niekto odpisal, ze mam hladat.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|