chcel by som sa opýtať či mi niekto vie poradiť. Asi dva dni dozadu som si kúpil novo vydaný Lenovo legion 5 pro.No z ničoho nič mi prestalo fungovať nahrávanie cez nvidia shadowplay.Den dozadu bolo všetko bezproblemove.Preinštaloval som geforce experience a taktiež som odinštaloval a nainštaloval nove nvidia drivre. Pokial teraz chcem nahrávať video musím mať zapnuté HDR.V tom prípade možem (občas) nahrávať veci na ploche nie však v hrách.Pokial prepnem na hru alebo ju zapnem vyskočí mi táto hláška viď obrazok nižšie. Tá istá hláška mi však vyskočí aj vtedy ak mám HDR vypnuté a snažím sa nahrávanie zapnúť. Pokial ale chcem urobiť len screenshot cez shadowplay musím HDR vypnúť aby mi screen urobilo. Je to celé nejaké zblbnuté a vobec netuším čo s tým mám robiť.Skúšal som aj preinštalovať windows no vobec nepomohlo a chyba pretrváva.
Zároveň ma zaskočila ešte jedna chyba pri spúštaní 3D marku a to modrá obrazovka s chybovým hlásením.
Skús aktualizovať / preinštalovať driver grafickej karty a jeden stopkód odkazuje na CPUZ - mal si ho zapnutý, keď to padlo? Skús ručne natvrdo nastaviť "virtuálnu pamäť" zhruba na polovicu veľkosti RAM. Potom ju úplne vypnúť, potom ju dať na automatické nastavenie. No a také klasické postupy - kontrola harddisku, pamätí...
_________________ ASUS TUF GAMING B550M-E WIFI II, AMD RYZEN 7 5700G, Samsung 970 EVO PLUS NVMe M.2 PCIe3 500GB,DIMM DDR4 32GB 3600MT/s CL16 (Kit of 2) 1Gx8 KINGSTON FURY Renegade Black Xiaomi POCO X3 6GB/128GB
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre