| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevok: 1 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 23.12.10 Prihlásený: 10.09.22 Príspevky: 1056 Témy: 157 Bydlisko: KK/PP/BA | Napísal F3RY: 30.03.2014 1:56 | |
|
Zdravim. Robim 3D model v lazaruse, a natrafil som na dost skaredy problem. Vyzera to tak, ze ak mam pole objektov, pascal tie objekty nekopiruje, ale odkazuje na nich. Mohol by mi to niekto potvrdit pripadne poradit, ako to obist? Moja deklaracia: Kód: Tvrchol = class x, y, z: double; constructor Create(xx, yy, zz: double); ... end;
Tbody = class body: array of Tvrchol; ... end;
Tobjekt = class hrany: array of Tbody; ... end;
Subor vyzera priblizne takto: Citácia: # Blender v2.59 (sub 0) OBJ File: '' # http://www.blender.org" target="_blank" rel="nofollow mtllib kocka.mtl o Cube v 1.000000 -1.000000 -1.000000 v 1.000000 -1.000000 1.000000 ... usemtl Material s off f 1 2 3 4 f 5 8 7 6 ... Robim scale, rotate, translate... Ak zmenim napr. vrchol 1, a natrafim na dalsi vrchol 1, tak zmeneny vrchol nasobim znova maticou, nie ten povodny. Jednym z rieseni by bolo vytvorit si nove vrcholy. No to je komplikovane a neefektivne. Ma niekto nejaky lepsi napad? Dufam, ze ste to pochopili. Vdaka. // Spojený príspevok Ned 30.03.14 1:57Takze to bolo tak, ako som si to myslel. Uz som to vyriesil inou strukturou.
Posledné oživenie urobil F3RY dňa 30.03.2014 1:56
_________________ HP ProBook 4530s Intel® Core™ i5-2430M (2.4GHz, 3MB, 2 jadrá)*4GB 1333MHz DDR3*ATI Mobility Radeon HD 6490 1GB + Intel HD Graphics 3000*640GB SATA 5400RPM *Windows 7 Home Premium 64 bitová verzia Lenovo IdeaPad Z50-70 Intel Core i5 4210 Haswell* NVIDIA GeForce GT 840M 4GB + Intel HD Graphics 4000*SSHD 1TB 5400 otáčok + 8GB cache*RAM 4GB* Full HD (1920 × 1080)*Windows 10 pro
Boh je reálny, pokial nebol deklarovaný ako integer |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevok: 1 ] | |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Lazarus - premenne v OOP v Delphi, Visual Basic | 19 | 895 | 11.01.2013 17:04 F3RY | | zoznam a jeho smerník v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 1 | 286 | 02.11.2012 8:19 BX | | Smernik v strukture C v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 14 | 807 | 03.12.2008 17:32 neutronmind | | Lazarus v Delphi, Visual Basic | 2 | 1709 | 03.03.2010 15:50 mathio | | Lazarus - problém v Delphi, Visual Basic | 8 | 786 | 22.12.2011 17:50 wiini | | Lazarus - diakritika v Delphi, Visual Basic | 6 | 791 | 02.01.2014 9:31 BX | | Lazarus - pin v Delphi, Visual Basic | 8 | 680 | 21.02.2017 11:41 BX | | LAZARUS zaciatocnik v Delphi, Visual Basic | 4 | 1137 | 10.03.2010 10:51 Medo11 | | Lazarus - procedúra v Ostatné | 2 | 832 | 17.02.2012 23:06 luboss8 | | OOP v PHP, ASP | 20 | 1383 | 29.02.2008 20:24 stenley | | Lazarus - rotate Image v Delphi, Visual Basic | 3 | 718 | 12.11.2012 23:50 F3RY | | Lazarus - Symbolický odkaz v Delphi, Visual Basic | 0 | 482 | 08.10.2013 18:33 David22 | | Lazarus a Delphi v Delphi, Visual Basic | 6 | 926 | 18.02.2011 9:12 Fico | | OOP kniha v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 3 | 538 | 02.12.2011 21:36 matwej | | PHP OOP v PHP, ASP | 3 | 292 | 18.02.2013 7:20 DeiForm | | OOP PHP v PHP, ASP | 1 | 491 | 29.04.2010 17:32 stenley |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|