| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 2 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 06.12.12 Prihlásený: 10.05.14 Príspevky: 4 Témy: 2 |
Mám problém s internetom od T-COM. Cez víkend robili údržbu v centre a mali tam asi hodinovú odstávku lebo mali niaký problém. Od tej doby mi internet, predtým bezproblémový, začal lagovať. Stále mi to robí, začalo to v nedeľu 2.12 keď som hral Lol tak zhruba 20 min všetko OK zrazu z ničoho nič reconnect a dookola. Potom na druhý deň už to začalo na plno. Net ide v pohode (rýchlosť aj všetko ako predtým) až na to že laguje v kuse. Ani by mi to nevadilo ale hrávam multiplayer hry a s týmito lagmi sa to fakt nedá, okrem toho som aj tak trochu warezák a sťahovať sa s týmto tiež nedá (rýchlosť normálka len ako príde ten lag tak sa zastaví, potom musím dať pauzu a pokračovanie a už sa potom pozbiera kým nepríde druhý lag). Skúšal som reštartovať modem, robil som ping test, ten je ako predtým: Teda až na té straty. Je problém u mňa alebo u nich?
|
|
Registrovaný: 02.06.08 Prihlásený: 19.07.16 Príspevky: 3325 Témy: 147 Bydlisko: Žilina / Os... |
Tak prečo neskúsiš kontaktovať telekom ? Ping máš fajn, až na stratu paketov, ktorá by "mohla - mala" byť nulová a 1 ms jitter čo nieje hrôza sveta, najskôr bude chyba niekde na linke.
_________________ PC - ASUS M2N-MX Se+ | AMD X2 4200+ | 2GB RAM | Nvidia 8600GT | WD 320GB | 350W |NTB - ASUS K50AB SX-010 | | ASUS X550L | SteelSeries Mousepad | A4tech XL-750BF | HTC Explorer | CCNA (640-802) | |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 2 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|