Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 6 ] 
AutorSpráva
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 15.06.05
Prihlásený: 28.11.19
Príspevky: 8033
Témy: 115
Bydlisko: Košice Bydl...
Príspevok NapísalOffline : 06.10.2007 3:32

Vzhladom na moju momentalnu situaciu v ktorej sa nachadzam :) , si potrebujem cim skor zadovazit NB na kolej (momentalne bez kompu, o tom svedci aj moja casta nepritomnost na pcfore :) ) a kedze som sa prakticky uz rozhodol pre NB o 10 tisic drahsi, nez bolo v prvotnom plane, potreboval by som ako student studujuci v cechach zriesit nejaku studentsku pozicku.
Asi je viacero moznosti na vyber. Jednou z nich je kontokorent o ktory by som poziadal pri zavedeni buduceho uctu v ceskej CSOB, ale pokial dobre tusim, ten mi schvalia az po nejakom tom mesiaci, az uvidia nejaky pohyb penazi na ucte. Urcite vsak existuju aj nejake ine riesenia s vyhodnym urokom a dobou splatnosti pre vysokoskolakov. Skuste mi teda poradit, ako co najskor zakupit NB bez toho, aby som musel vykazovat pol roka ci kolko aktivitu na ucte.
Sam nemam velke skusenosti s tymito vecami a nebol som sa este informovat osobne v banke, no urcite sa niekto najde kto vie o tom viac a poradi. :)







_________________
Asus P5KC, E8400 @4.5GHz Thermaright Ultra 120 Extreme, 2x2GB Vitesta EE, Asus Matrix 4850 Accelero S1 + S12B FLX
AC Fusion 550R, Coolermaster Elite 330 + 2x S12B FLX, Razer Lachesis, Z-2300
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Kontokorent/Uver/Pozicka ?

Registrovaný: 10.02.07
Prihlásený: 14.08.11
Príspevky: 1626
Témy: 22
Bydlisko: Ziar nad Hr...
Príspevok NapísalOffline : 06.10.2007 8:23

No poviem ti to tak, ze pre teba ako pre studenta to bude asi problem. Banky sa totiz nehrnu do poziciavania penazi studentom.