Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 35 ] Choď na stránku: 1, 2 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Kolieskove korcule

Registrovaný: 02.07.06
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 14180
Témy: 312
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 23.07.2013 19:34

Zdravim,

tak som si povedal, ze by som sa tu v BA pridal k "aktivnym korculiarom", ale nekorculoval som tak 10-12 rokov. Potrebujem vybrat nejake korcule, pretoze v tomto som laik. Co som sa pytal kolegu, odporuca znacky Rollerblade a K2. Podla neho je zaklad pokial ide o lozicka, hrubku koliesok a tvrdost toto: http://www.sportisimo.sk/rollerblade/sirio-xr-84/39607/ .

Ja som este pripadne premyslal, ze priplatim za toto: http://www.sportisimo.sk/rollerblade/igniter-90/31148/ . Nejake postrehy ? Som zacinajuci korculiar ktory (da sa to tak povedat) na korculiach nikdy nestal.







_________________
PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.06.11
Príspevky: 4215
Témy: 68
Bydlisko: Nitra
Príspevok NapísalOffline : 23.07.2013 21:40

Tak to budeš mať dosť husté :lol: Aspoň si užiješ trochu srandy, keď pôjdeš ako po :shit: ... :lol: Ja som od malička korčuloval na klzisku, ale po prechode na kolieska cca pred 12timi rokmi, no nebolo to zrovna najprirodzenejšie. Ale za chvíľu som sa do toho dostal, len som musel obetovať zopár pádov :)